Ja zeg, vreselijk, en al die spelers van 't andere team die je proberen neer te schieten of op te blazen. Wat je daar opnoemt, is het makkelijkste soort tegenstander. Als je 't daar al niet kan tegen halen... En in 't algemeen: Speel gewoon wat je leuk vind, en stop dat gezaag van 't een deel zou beter zijn dan 't andere.
Lol, ik zit ook altijd in hoekjes, lekker wachten tot ze langskomen en dan knallen maar.. dan gaan ze in partychat snel vertellen waar ik ben, en dan ga ik in een ander hoekje zitten terwijl ze mij in dat vorige hoekje gaan zoeken, knal ik ze lekker in hun rug.. hehe, en dan worden ze vaak ook nog eens helemaal gek omdat ik dan tactisch A of B verdedig he...
Als het kan gebruik ik een tank. Lekker iedereen afknallen. Maar die mensen vind ik niet irritant ofzo... Ik vind die mensen die gaan sniperen, shotgun, of mensen die in een hoekje wachted echt hinderlijk!
wtf!?! Jij vind dus in een tank zitten heel normaal en vooral NIET hinderlijk en mensen die zitten te snipen of een shotgun hebben de grootste noob die der zijn ?? Wat heb je gesmoked mattie ?
ik kan me meer ergeren aan honden en tanks ja.. vooral die kuthonden. Je kan er gewoon niets tegen doen. Misschien dat ze het moeten instellen van 4 kills = recon plane , 7 artillery en 10 honden zoiets zegmaar. Of custom matches ofzo..
Of geen honden. Erger me ook altijd aan de heli in CoD4. Totaal geen skill voor nodig. Daar komt tegenover dat mijn heli's amper kills maken en ik als ik 1 pixel in het zicht ben van de ene kant van de map gekilled word door de heli. Gelukkig geen heli of honden in S&D (heel heel zelden een keer).
en ook geen tanks! Verder merk ik weinig glitch, wel krijg ik vaak dat de match beeindigd wordt wegens slechte connectie met de host. TreyArch is in dat opzicht wel suck!
nou idd zeg, de laatste 2 dgn is dat wel heel erg geworden het wordt er allemaal niet beter op , kunnen ze geen voorbeeld nemen aan de makers van Burnout Paradise , dat spel wordt nu nog steeds goed ondersteund en vernieuwd en zo hoort het wachten op betere tijden , op MW2 wachten duurt nog ff te lang
voordat jë "find match" klikt kun je je preferences opgeven voor het zoeken... (dat is volgens mij al zo sinds deeltje 3 )