[Streetfighter IV] April toernooi [16] -Mensen knock out-

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ShadoW_2k, 3 apr 2009.

1. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je ook wel voorstellen dat goede Street Fighter spelers helemaal niet zoveel tijd in het spel steken. Het is gewoon dat ze op een andere manier naar het spel kijken zoals niemand anders. Nieuwkomers steken vooral veel tijd erin.

Ok Daigo heeft 7000 matches gespeeld in 4 maanden, maar de game was nieuw en springlevend in de arcade, (net als met dat het pas 2 maanden uit is op de 360) dus wat wil je. :p Ik heb iig vaak genoeg gezien hier in NL (met andere SF games) dat de beste van NL helemaal niet zoveel spelen (of de game zelfs niet eens thuis hebben)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar jij bent een goede speler en als ik je online zie speel je SFIV :+

3. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In aziƫ vinden veel vrouwen echte pro gamers heel erg 'hot'.
    Zo erg dat er 'veel' vrouwen opaf stormen als er een toernooi gespeeld wordt op een projectiescherm.

En idd, als je in zo'n relatie zit waar je niet van elkaars hobbies kan genieten, kan je niet gelukkig zijn :emo:.
    Mijn broer heeft een Javaanse vriendin, die had nog nooit een spelletje gespeeld, (die was meer van het geweldige eten koken) maar die heeft wel spelletjes leren waarderen, want tegenwoordig oefend ze hardstikke veel street fighter, waarbij mijn broer zijn handicap eerst op 1* zette, daarna op 2* en sinds kort alweer 3* dusja :p... sorry maar dan denk ik dat je het verkeerde vrouwtje hebt ^^.

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind me vrouwtje geweldig, en naarmate ik op dit forum lees vind ik haar alleen maar nog beter.

sorry hoor, ik game al vanaf atari en nintendo 8 bit. ben nu 30, kom me niet vertellen dat ik niet mag gamen. en al helemaal niet op welke dagen.

en tuurlijk moet je ook aan haar denken. doordeweeks na werktijd game ik meestal niet, dan krijgt zij aandacht. en de dagen dat zij kookt dan game ik terwijl ze met het eten bezig is.

zij gaat rond 10 of 11 uur naar bed, dan kan ik gamen en ik flik het nog weleens om gewoon rond 1 uur pas naar bed te gaan. de andere dagen ga ik samen met het vrouwtje, vind ze ook leuk, en ook gamed ze weleens mee, of kijkt ze mee met het nodige commentaar. zowiezo, SFV speelt ze ook graag.

5. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde niet mezelf, en ik bedoelde andere games. (een goed voorbeeld is Doom (#1) en Ferdi (#2) in het vorig deel Street Fighter :cool:

Maar ik heb een vriendin, (we wonen alleen niet samen) maar het is niet zo als je een vriendin hebt dat je meteen slecht ben in het spel. Sommige mensen doen veel aan lezen over het spel of denken aan het spel... niet zomaar spelen spelen spelen. :p (Als je teveel speelt neem je ook geen nuttige informatie meer op)

Niet deze post serieus nemen aub want dit is vooral het geval bij mensen die echt goed in fighting games (tourney players) zijn en niet zomaar casual spelen. Die nemen het spel zowiezo wat serieuzer.

6. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Upload 't filmpie nu naar youtube, duurt eventjes...
    Geen super montage verwachten ofzo :p, mijn pc bleef net zo goed elke keer hangen in movie maker, alleen heb ik hier audio 'werkend' onder kunnen krijgen, dus gewoon ff een nummer eronder gegooid en afwerken die video :p, overigens wel toepasselijke muziek.

het filmpje:
    http://www.youtube.com/watch?v=FoHgMyHSCW0

7. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nice gevecht van jullie 2 hoor !

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    netjes hoor, erg goede cammy, maaruh, ik zie zangief nergens, wel dhalsim :b:

9. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh...? Zangief is die bruine hoor met die lange armen!

nee geintje :p... heb zojuist die verschrikkelijke fout aangepast, thnx :thumbs:

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn die laatste ronde ging snel:)

Wat betreft het vrouwen gebeuren, als je eenmaal samenwoont merk je pas echt hoezeer je elkaars intresses deelt en hoe je daarmee om moet leren gaan. Ik vind 20-25 uur per week gamen vrij normaal, maar voor iemand die bijna nooit gamed klinkt het eerder ziekelijk. Hoeveel mensen zijn nou zoveel bezig met hun hobby? Mja ik ben voorlopig nog op zoek naar die gulden middenweg.

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    mooie pot:)

nou, ik vind 25 uur in de week best wel veel hoor kaneda;)

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ligt eraan. Een week heeft 7 dagen dat is 3,5 uur per dag.

Hoeveel mensen ken je niet die zoveel uur per dag T.V. kijken? Dat vindt iedereen wel normaal

13. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    leuke pot guys. Verder wel een leuke thread highjack hier btw :D

14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, indd . Ok ik ga niet meer bitchen over mn vriendin vanaf nu, voordat de mods het in de smiezen krijgen:D

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, en ik al die tijd maar denken dat het de greenmile was|:-|:-|:-|:-

so anyways, waar staan nu de tussenstanden of moet je alles weer doorlezen en zelf invullen.

16. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    alles staat op de 1e pagina genoteerd :)

en Kaneda, ik doe met je mee ;)

17. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Reflex Xeros we moeten nog spelen.

Wanneer heb je tijd? Ik had je al geadd.

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KAneda: Waarom combineer je die Ultra van Dalshim niet met een verre teleport? Zo krijgt je tegenstander vol de ultra in zijn rug OF jij hebt een gigantische opening op hem :)

19. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net negen Nindo gespeeld was een mooie match !
    Heb verloren met 3-2 :mad:

Maar was wel leuke match moet ik zeggen !
    Me vriendin heeft het opgenomen zal hem dalijk nog posten !

Gr Shadow! :thumbs:

20. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd naar de vid! Gefeliciteerd Nindo, BL shadow.

Deel Deze Pagina