Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Officiële website - Opmerkingen [gb]Ninety-Nine Nights 2 [/gb] ~ ~ Platforms Xbox 360 ~ Uitgever Konami ~ Developer Q Entertainment ~ Genre Hack 'n Slash ~ Release datum TBA [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] http://img2.imageshack.us/img2/4504/65718viploader980851122.jpg ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Achievements:[/gb] ^top [gb]Officiële website:[/gb] http://www.konami.jp/gs/game/n3-2/ ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Erg veel plezier gehad met het eerste deel, dus ik kijk best uit naar deze. Toen ik bovenstaande scan wilde gaan posten zag ik dat er nog geen topic was, dus bij deze. ^top
Ik vond N3 echt een leuke game. Het was jammer dat hij een korte speelduur had en dat je niet kon saven binnen levels. Ook waren je medespelers niet bijster slim. Als ze dit nou allemaal kunnen verbeteren dan wordt het tweede deel nog beter
Natuurlijk moeten ze ook een hoop dingen verbeteren, maar laten ze 1 ding hetzelfde houden: De soundtrack! [yt]I6v50olNB2g[/yt] De game is 50% af. Denk ik..., mijn Japans is een beetje roestig.
ik zag het net.. vet hoop wel dat ze een paar dingen gaan veranderen.. N3 vond ik best een toffe game namelijk en de soundtrack was goed ja ik heb de soundtrack nog op de pc staan..
N3:2 komt er zeker weten. Ben weer opnieuw begonnen aan deeltje 1 omdat ik hem in een bruin verleden heb verkocht samen met mijn 360. <_<
Had deel 1 niet vaak gespeeld. Enkeld een paar keer bij iemand en daar bleef het ook wel bij. Was wel een retevette game, daar niet van. Deel II hou ik zeker even in de gaten .
Thanks Dulle voor de openingspost! Dit was één van mijn favorieten toen,dat japanse,de soundtrack,de combo's,het niet kunnen saven,de wapens en de knopjes Y en B geloof ik..........aaaaaahhhh! Unleash the power\o/ p.s Microsoft Studio's dus xbox only
Deel 1 was ook meteen 1 van mijn eerste games voor de xbox360 die ik echt zelf heb gekocht van mijn geld Spel was super destijds! moet idd zeggen A.I. was niet echt om over naar huis toe te schrijven maar alles er omheen was gewoon ja gaaf! en die soundtracks zijn ook geweldig! Dankje Dulle voor plaatsen van paar nummers :
Ninety-Nine Nights II expected before the end of the year The latest issue of Famitsu has revealed the first set of details on Ninety-Nine Nights II. The feelplus-developed title supports two players, apparently, and those who were annoyed with Inphvy in the latest outing will be happy to know that she won’t be returning. N3 II will remain exclusive to Xbox 360, and is expected to arrive later in the year. It’ll be published by Q Entertainment. Presumably it will arrive in Japan first, but we’ll keep you posted on that.
Hopelijk word ie in elk opzicht stukken beter vond deel 1 wel leuk alleen niet echt interessant. Wat beter graphics in moves dan, slimmere AI, meer variatie leveldesign en missies (zaten wel paar leuke in deel 1), uitgebreider character upgrade, meer chaos doordat er in sommige missies bijv. bij kastelen op meerdere plekken gevochten word en je keuzes moet maken. -Verder zo af en toen een eindbaasje mag er van mij in blijven, misschien wel meerdere sterkere special units die leiding geven ofzo. -Coop is zeker een pluspunt voor een game als dit. -Basis behouden maar gewoon lekker alles beetje bijwerken. Dan ben ik zeer tevreden
Deel 1 was wel dope maar kwam niet verder dan asparrs 3e missie ofzo hoop dat ze nu een beetje meer combo's en van die orb attacks erin knallen weet nog bij deel 1 op dat slagveld...had je eindelijk je super orb balkje vol...liet je die kracht los en mannetjes die net buiten beeld liepen bleven gewoon leven XD hoop dat ze dat wat beter aanpakke
Spel gaat ineens een stuk omhoog op mijn Wishlist! Mooie post Dulle! Had ze al zien staan op Famitsu, maar weekend enzo
Hier op XBW heb ik nooit weekend. Maar kan jij dan Japans lezen? Of heeft Famitsu een Engelse versie van de site.
hmm, de sfeer is anders maar ik zie nog steeds rijen identieke mannetjes staan om neer te maaien. Hopen dat ze in deeltje 2 iig niet meer identiek bewegen maar dat ze er wat variatie in hebben gegooid. Vond het in deeltje 1 maar vreemd uitzien , die perfecte slagordes van precies gelijk aan elkaar bewegende tegenstanders