Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

1. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij vindt het makkelijk om een shotgunnewb op 1 meter afstand te killen met een carbine ofzo...je hebt meestal niet eens door dat ze er zitten,
    en ik zeg niet dat ik het niet kan halen...sta vrijwel altijd bovenaan, het is alleen fkcing irritant, ik wordt liever met een beetje skill 1 op 1 afgemaakt

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm moet ik eens kijken. Heb ik nog nooit gezien en heb al duizenden matches gespeeld :x

3. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad niet makkelijk om met een carabine iemand te killen op 1 m maar het kan wel. (staat ook duidelijk bij de eigenschappen van elk wapen wat de ideale afstand is...) Zo is het ook niet makkelijk om met een shotgun iemand te raken op 40 m, wat met een carabine dan weer een fluitje van een cent is. Ieder heeft z'n favoriete wapen, en elk wapen heeft z'n voor en nadelen. Als ik al die pro-gamers zo bezig hoor, lijkt het wel of ze door "noobs" kunnen worden ingemaakt, enkel door de keuze van een "noobwapen" terwijl iemand die echt goed is (nee, ik niet, bijlange niet) gewoon iedereen de baas is, eender welk wapen er aan de andere kant gebruikt wordt.

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet ook niet dat bij sommige levels niet elk wapen lekker uit de verf komt.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedere map een sniper ^^

6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind dat ze echt het probleem moeten oplossen om een match te vinden als je met z'n 5/6 personen in en lobby/part zit.

Geeft sinds de laatste update melding aan dat de game /match niet is gevonden.

Schandalig......

7. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast tuurlijk is het mogelijk..maar je draait om mn punt heen
    ik hou er gewoon niet van om op die manier zielig gekilled te worden, iedereen kan dat met een shotgun in een hoekje, zelfde voor mensen in tanks of snipertjes in een uiteinde van de map, zielige gameplay gewoon, niks anders

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een frustrerende game voor jou dan.. want dat gaat toch gebeuren, de een zegt dat ze het maar zielig vinden om van een afstand gesniped te worden, of door een hoekzitter met een shotgun te worden gedood, en dat iemand die in de tank zit het maar veel te makkelijk heeft... de ander is er juist trots op dat ie een headshot heeft gekregen van een lange afstand, of dat ie je steeds tuk heeft met een shotgun.. dat hou je toch.
    en het is dan wat onrealistisch om te zeggen dat ze dat niet moeten doen, of dat het zielig is.

Iedereen die online is met de game mag uiteindelijk de game spelen zoals ze willen, ze hebben voor de game, hun xbox en voor live betaald, men kan dan maar moeilijk gaan roepen dat ze het anders zouden moeten spelen in deze game toch?

Doet me denken aan COD2 en COD4 toen partychat nog niet bestond en men elkaar wel moest aanhoren... wat kunnen sommige mensen toch link worden in COD.
    Dan zat ik mooi in een kamertje ergens bovenin, komt er 1 aangezet die je duidelijk hoort aankomen.. knal hem voor z'n kop, pak z'n wapen af en ga verkassen in die ruimte, omdat ik weet dat diegene het weer zal gaan proberen.. en met een beetje geluk denkt die dat ik nog steeds op dezelfde plek zit.
    En ja hoor, dan komt ie er weer aangestormd met geweld, eerst een granaat naar binnen van hem op de plek waar hij denkt dat ik nog zit, maar ik zit mooi al in een ander hoekje en BAM! 2e keer dat ik hem afknal.
    Dan ga ik de ingangen saboteren met C4 of claymores, want je weet dat deze knaap het nog een keer gaat proberen met al zijn frustratie en woede.. voor je het weet stormt ie weer naar binnen als een bezetene en zo kun je wel even doorgaan een potje lang. \o/ sommige trappen hier steeds in, sommige spelen het slim(mer) en kunnen je counteren of zijn gewoon simpelweg beter.

Maar commentaar krijgen hou je toch.. hoevaak ik wel niet de titel "camper" heb gekregen is belachelijk.. en dat op search and destroy als ik A en B moet verdedigen.
    Alsof ik dan maar als een kip zonder kop ga rondrennen om geen camper te zijn, lol... nee, ik blijf mooi op een tactisch punt zitten waar ik overzicht heb op de plek die ik moet verdedigen, dan moet je als aanvaller gewoon wat alerter zijn en nadenken waar een verdediger zou gaan zitten.. dat maakt deze COD franchise nou juist zo mooi voor mij.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  9. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk!!
    En zulke momenten maken het mooi toch!

Als je niet zou mogen snipen vanop lange afstand dan vraag ik me af waarom ze nog een sniper erin steken.
    En als je niet mag campen moeten ze maar andere gameplay regels opstellen.

Zolang dat niet gebeurd zal je hier toch rekening mee moeten houden, want dit is simpelweg onderdeel van het spelletje.

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat mensen zeiken over dit soort dingen. Het is Close Assault, Sniper of wat dan ook, maar het is een tactiek! Zoals je ook rond kunt lopen gewoon, kun je het ook met een shotgun of een sniper doen, en campen. Dat zijn focking tactieken en die mensen vallen ook gewoon te killen, dus waar doe je dan moeilijk over?

Die campers kun je ook gewoon van achter benaderen en doodschieten. Dat kun je ook doen door gewoon een granaat te gooien. Dus whats the point?

Maak je eerder druk om al die glitches, want dat is het enige wat zielig is ;)

11. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft zelfs campers niet van achteren te benaderen.
    Als je wat geoefend bent in swat tactieken en je de omgeving kent kan je gewoon door de deur stormen en hun alsnog pakken.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoel ik. Maar het is slechts een tactiek. Als mensen er voor kiezen om te gaan campen met een Sniper, mogen ze dat van mij. Je ziet tenslotte vanwaar je bent vermoord, en daar kun je dus op letten de volgende keer.

Sommige mensen hier doen echt alsof het een glitch is waarin je onder de grond zit, en je er niks tegen kunt doen ofzo :emo:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh alleen in newbie gametypes met killcam misschien.....real players play HC!!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ga jij online gamen nou vergelijken met SWAT? Heeft er niks mee te maken lol. Dat zijn gewoon CoD4 tactieken en geen SWAT (8)) tactieken.

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik weet dat er veel mensen hier gewoon Core spelen. En zelfs al speel je Hardcore, lijkt mij wel dat je ongeveer de richting van je killer wel weet.

Althans, ik zie dat wel hoor 8)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je hem nog lang niet gevonden. Meestal ga je dood als je hem zoekt en ben je dichtbij liggen er altijd claymores ;)

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor heb je ook Bomb Squad, hè. :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan nog weet hij dat je er bent en is hij je een stap voor. Een goede sniper heb je niet zomaar.

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    O nee? Als ik weet waar een sniper zich schuilhoud, dan kom ik er even heen met een Shotgun, besluip ik diegene en kill hem met de shotgun. Dat kan iedereen wel, zolang je maar de campspot weet. ;)

20. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ja joh je hebt mischien lvl 34 nubbies met die truuk maar als sniper laat ik me niet zomaar pakken hoor en trouwens er zijn ook nog claymores en ik hoor mensen aankomen (HC slijpt je skillzz)

Deel Deze Pagina