Shadow, is Blanka je main? Ik zie namelijk een Ryu plaatje bij je naam. Ik betrap mezelf er namelijk wel eens op om tegen moeilijke spelers / of tegen characters waar ik mijn Ken moeilijker tegen kan verweren ik ook Blanka kies; Waar mijn main Ken hard verliest maak ik met Blanka vaak nog wel een kansje dan. Veel mensen (waaronder ik) hebben moeite om tegen Blanka te spelen omdat punishen niet zo heel makkelijk gaat tegen hem. Mocht het zo zijn dat ik en Nindo de finale halen van dit toernooi ben ik theoretisch gezien geneigd voor Blanka te kiezen omdat Nindo statistisch gezien met 30-1 van mij wint met zijn Viper. Met zijn Dictator of Ryu zullen deze denk ik nog hoger liggen. Met Blanka denk ik met turtelen en rollen wat verder te kunnen komen (met nog steeds een winkans van 1 op 20 maargoed). Denk toch mocht die finale er komen dat ik mijn Ken pak en eervol ten onder ga! Zou toch niet een finale willen willen met ex blanka rolls en elektrotherapie... (ik vind die wins altijd zo cheap aanvoelen ofzo..).
Laatst bewerkt: 19 apr 2009