[Streetfighter IV] April toernooi [16] -Mensen knock out-

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ShadoW_2k, 3 apr 2009.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je makkelijk ontsnappen met een sprong over de ultra heen. Wat ik moet doen is op het laatste moment een instant air teleport achter hem, dan moet je je block opeens veranderen. Maar als ik het te vroeg doe spring je gewoon over de ultra heen, dat gebied moet ik bewaken tot het laatste moment. Die gigantische opening is een mythe, je kan ultra van achteren en combo van voren gewoon tegelijk blocken.

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah, okay. Het waren een paar gedachtes van mijn kant :)

3. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komen hier mods dan? 8)

Beetje off moet kunnen toch? Houdt het toernooi alleen maar leuk ;)

Nice gevecht om te zien trouwens.

En wat samenwonen betreft 1 woord: gamekamer :)

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow... very nice!
    Ik wil ook zo'n hori stick geval :mad:.
    Ja wel heel close, erg spannnend, ook al wist ik de uitslag.
    Verdiende overwinning in mijn ogen :).

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    die komt in me nieuwe huis wel, met full hd beamer:)

annyways, was mooie partij heren, shadow repect vor je blanka.
    scheelde weinig nindo, maar dat maakt de victory weer sweat.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die had ik ook nog niet gezien, vette comeback van Nindo, komt de laatste rondjes veel meer aan zijn eigen speelstijl toe.

Zonde van die ultra op het einde van 2K, werd ie kwetsbaar door. Mooi potje en goede kwaliteit movie!

8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    thanks .. was idd best close .. en ik dacht op het laatste met me ultra hem te hebben of hij nu blockte of niet .. maar was niet zo ! :D

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sowieso gaaf dat je met Blanka speelt, kom ik echt nauwelijks tegen.

10. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx gasten (en Shadow 2k natuurlijk) ;)

Ik kreeg bijna een hartaanval in die match... maar na 2 rondes wist ik beetje wat ik moest doen. Blanka is voor mij veel te goed (enige move die niet safe is is die slide?) maarja kan er niet om zeiken. :mad: Goed gespeeld man Shadow, echt. Alleen blijf van die random ultra's af ze kunnen je de match kosten. *)

BTW je vroeg wat voor stick ik gebruik ; Een zelfgemaakte, was ooit eerder een Tekken 5 stick voor PS2. Buitenkant en binnenkant eruit gerukt dus, en Seimitsu stick + Sanwa knoppen erin gedaan + eigen art.

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe klopt man moet nog beetje oefenen met die ultra van blanka ..
    Weet nog niet echt hoe ik die kan samen brengen met 1 move of zo ..

Jij ofc ook goed gespeeld nindo ! was echt goeie match vond ik dan hehe ! :D

Mooie stick btw man ziet er zeker goed uit !
    Ik moet er ook echt een gaan halen .. speel nu met de fightpad gaat ook lekker maar toch denk ik dat je met een arcade stick veel sneller bent !
    Maar jah komt goed ! binnenkort eens gaan kijken voor een leuke arcade stick!

12. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Shadow, is Blanka je main? Ik zie namelijk een Ryu plaatje bij je naam. Ik betrap mezelf er namelijk wel eens op om tegen moeilijke spelers / of tegen characters waar ik mijn Ken moeilijker tegen kan verweren ik ook Blanka kies; Waar mijn main Ken hard verliest maak ik met Blanka vaak nog wel een kansje dan. Veel mensen (waaronder ik) hebben moeite om tegen Blanka te spelen omdat punishen niet zo heel makkelijk gaat tegen hem. Mocht het zo zijn dat ik en Nindo de finale halen van dit toernooi ben ik theoretisch gezien geneigd voor Blanka te kiezen omdat Nindo statistisch gezien met 30-1 van mij wint met zijn Viper. Met zijn Dictator of Ryu zullen deze denk ik nog hoger liggen. Met Blanka denk ik met turtelen en rollen wat verder te kunnen komen (met nog steeds een winkans van 1 op 20 maargoed). Denk toch mocht die finale er komen dat ik mijn Ken pak en eervol ten onder ga! Zou toch niet een finale willen willen met ex blanka rolls en elektrotherapie... (ik vind die wins altijd zo cheap aanvoelen ofzo..).

Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shadow, organiseer je straks weer een nieuw toernooi? :)

14. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een lekkere dikke stick,
    die wil ik ook!

edit: help mij ook aan zo'n stick :mad:.
    Ik zou alles los bestellen en zelf bouwen en mijn handel beginnen als ik wist waar ik het kon bestellen.
    En ik heb een vraag; Welke is beter Hori ex2 die maar 6 knoppen op de front heeft (waar ik het idee heb dat ik er toch 2 ga missen).
    Of zoeken naar sanwa onderdelen en zelf wat bouwen.

15. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar drakenslag.com, Hardware Discussions. Check de sticky topics. Heel erg veel nuttige info. (in het Nederlands :p) Je kunt ook een case bestellen (niet zoals de mijne) via het sticky topic "Norris arcade style stick (ofzo)" en dan word er eentje voor je gemaakt van hout. In totaal ben je zo aan de 120 euro kwijt aan een stick geloof ik.

De mijne was goedkoop, alleen stick + buttons, en een wired xbox 360 controller (een uit elkaar gesloopte controller) soldeerplaat. Case had ik al...

@ Champagne Powder ; maak je niet zo zorgen over welke character je gaat kiezen... eigenlijk zou ik Bison (me beste character) moeten kiezen tegen iedereen in het toernooi maar dan speel ik puur om te winnen. Maar ik wou ook andere matchups proberen. bijvoorbeeld ; Viper vs Rufus is heel erg in het voordeel van Rufus, maar Ryu vs Blanka gaat redelijk gelijk op. Ik speel graag veel characters. Maar zie het maar zo, maakt niet uit welke character of wat voor controller etc... het ligt uiteindelijk toch aan de speler. Niet zo down voelen als je tegen mij gaat, wie weet win je wel! (en het is natuurlijk de mysterie wie ik zal ga kiezen tegen jou :p)

ALS jij en ik in de finale kom. Er staat nog steeds competitie voor onze neus. ;)

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Champagne Powder : Hehe dat plaatje is gewoon voor de fun ik
    speel elke dag als ik online speel met blanka , Sagat , Ryu/ken , Cammy
    maar meeste speel ik toch eigelijk wel met blanka ! vind hem gewoon lekker spelen !
    En hij kan van veel rare kanten aanvallen zeg maar dat vind ik zo fijn aan hem !
    Alleen die klote ultra van hem .. weet niet echt hoe ik die met een andere move kan samen brengen!

The Yakuza : jahzeker begin volgende maand zal ik weer een nieuwe maken !
    Hoop dat jullie dan allemaal weer mee doen !

-( 1 )sh0rty XXL Vs ( 4 )Reflex Xeros

Probeer vandaag nog die fight te doen jongens !
    Kunne we morgen weer met een nieuwe ronde beginnen !

17. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik je niet in mn xbl staan, ik zal je ff adden, doen we dr een paar!

18. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey thnx man, wel relaxte site, staat ook redelijk wat op, maar heb nou net geen zin om zelf even een stick te bouwen. Zoek alleen voor een redelijk goed prijsje een vrij degelijke arcade stick, zodat ik street fighter to the max 'kan' spelen :p. Misschien dat ik er dan (mocht het nodig zijn), zelf knoppen vervang of zo'n octogate koop, maar veel meer niet.
    Ohja en moet wel de japanse versie zijn eigenlijk, dat lijkt me net iets ergonomischer dan de knoppen op 1 rechte lijn.

19. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man, die ga ik toevoegen :).

Deel Deze Pagina