Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zitten ze in dezelfde bus terug naar Nederland :+
    Verder verwacht ik uiterlijk dinsdag als ze hij nu (op zondag) naar Nederland onderweg is, anders uiterlijk woensdag :D.
    M'n post was btw voor Vragen & Opmerkingen topic bedoeld =( Maarja, nu staat hij al hier!
     
  2. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox doet het nog prima maar heb een probleem met 1 van m'n controllers. Die wil niet meer connecten met m'n Xbox. Ik kan op allerlei mogelijke manieren die connect knopjes op zowel mijn controller als m'n xbox indrukken maar dit heeft geen resultaat. Geeft Microsoft ook garantie op controllers?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij wel. Je kunt ze even bellen.
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zeker weten ook goede batterijen?
     
  5. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    De batterijen zijn prima, als ik de controller aanzet blijft hij knipperen en als ik de connect knop lang inhoud gaat ie rondjes draaien. Maar connecten met m'n xbox ho maar.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo, het is weer tijd voor reisje naar duitsland......6de keer onderhand. Moet morgen bellen want mijn xbox vertoont deze keer een halve rode ring. Mijn garantie is denk ik hierop verlopen maar ik ga het zeker proberen omdat ik laatste keer een andere xbox terug kreeg van de reparatie <half jaar geleden en is het niet zo dat je na elke reparatie een half jaar garantie krijgt? Iemand nog tips hoe ik dit het best kan aanpakken. Zal ze morgen ook eens echt mijn mening laten horen omdat ik het nu echt zat ben....om eerlijk te zijn.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2 ringen is overheating. Misschien een idee om hem op een andere plek te gaan zetten? ;)
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik dus al geprobeerd maar het blijft en het is echt niet zo dat ik hem ergens heb ingebouwd maar hij staat eigenlijk best wel in een goed geventileerde ruimte dusja :)
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb al een tijdje een probleem met m'n 360 en wil het nu eindelijk voorgoed oplossen. Ik krijg de 0102-code (of eigenlijk 0020, maar dat is blijkbaar hetzelfde) en heb daarvoor al een reparatie laten doen met de X-clamps. Ik heb er geen verstand maar het werkte en dus vond ik het allang best. Voor de duidelijkheid, ik heb hem via marktplaats van iemand gekocht dus garantie enz is niet echt meer een optie. Na die reparatie heeft ie het weer een paar maanden gedaan, maar nu is er hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd iets te begrijpen van alle methoden die op internet staan om het op te lossen en las op een gegeven moment zelfs iets over het ding warm blazen met een föhn maar ik wil niet te veel risico's nemen natuurlijk.. Anyway, ik heb helemaal geen gereedschap of wat dan ook en ik vraag me af of iemand hier me kan vertellen welke methoden wel en niet te vertrouwen zijn zodat ik hem eventueel zelf helemaal kan repareren. Ik hoor het graag,

    Thanks
     
  10. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG, ik krijg net mn xbox terug van reparatie.
    Doe ik hem aan recover gamertag, ALL MIJ SAVES ZIJN CORRUPT EN DOEN HET NIET MEER.
    Kan ik mezelf voor de trein gooien of is er nog hoop?
     
  11. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, de mijne hebben ze ook woensdagmiddag opgehaald.

    Die is al sinds afgelopen zaterdag weer afgegeven aan UPS, zit er nu op te wachten.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom recover je je gamertag dan? Je klikt je HDD er weer op en alles werkt prima. (Of je drukt je mem card erin..)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien had hij zijn gamertag ergens anders in de tussentijd gebruikt?
     
  14. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik kon mijn oude profiel niet meer gebruiken omdat ik er niet uit kon kiezen, toen ging ik op mijn hdd kijken en stond erbij dat die corrupt was dus onbruikbaar :confused:
     
  15. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is zaterdag ook aan de terugreis begonnen. Tenminste volgens MS, op de site van UPS staat nog steeds:

    Ontvangen factuurgegevens (betekent vlgns UPS dat ze de verzendopdracht ontvangen hebben, maar het pakketje is nog niet opgehaald.....)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat stond er bij mij ook de hele dag maar sinds een half uur is dat veranderd :cool:
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kregen julie nou een nieuw mailtje van UPS, of slechts 1 van Microsoft?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb 1x een mail gehad dat ie was ontvangen door het reparatiecentrum. Trouwens, ik meen een half uur geleden op de site van UPS te hebben gezien dat mijn 360 morgen wordt afgeleverd maar nu opeens is de afleveringsdatum weg. Vaag.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Allright, zou die van mij ook wel snel terug komen. :)
    Veel plezier met je 'gefixte' xbox :p
     
  20. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik de enige was. Die melding krijg ik ook al sinds 3 dagen, geen wijziging niks. Beetje vreemd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina