Danku,*) Hier een aantal foto's van de [AZT] Zero Aero 22B. Deze keer voor wat minder kleurrijke plaatjes gekozen.
Alweer top,de eerste vind ik erg gaaf!dat parcour vind ik ook de mooiste om foto's op te maken,met veel verassend mooie plekjes om shoots te doen.
Mooi weer,en vooral die Civic type R fotoserie is wel heel orgineel,Alsof het een nieuwe Forza game betreft kwa looks.
Werkje van gisteren avond, de Ford Focus WRC 06: Reverse donut Staat ook eentje in de auction house nu
Damn, waarom zou ik liegen? Is het dan zo onwaarschijnlijk dat ik die wagen hebt nagemaakt? Dit is trouwens niet de eerste wagen die ik gedaan heb, check mijn Pacman en XBL wagens maar een paar pagina's terug in dit topic...
O ok ok. Ik geloof je... Maar probeer eens wat bakken na te maken die nog nooit zijn gedaan? Dat zou ik wel vet vinden. Excuses btw.
Nja, maar ik hou van rallywagens. Maargoed, ik zal eens een speciale wagen proberen te maken. Maar eerst mijn Peugeot 206 WRC 2003 Monte Carlo afwerken...
vette bak...ehj ik zoek nog lui met wie ik voor achievements bezig kan... heb zelf regio europa gekozen, ben nu bijna level 47, en heb nu 8 miljoen credits ofzo, ik begin met auto's kopen als ik hem uitgespeeld heb, maar volgens mij kom ik dan lang niet aan alle auto's...dus nog mensen hier die willen geven/ruilen/krijgen??... meldt me aan als friend; BLOEDLINK c3l
Haha lol nu je het zegt,was even onbewust gedaan.Maar anyway deze fotoseries zijn bedoelt om te oefenen,ze zijn niet perfect maar ik vond ze wel waardig om te plaatsen. Maar ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik meer een project gotham fotograaf ben,ga ik ook snel weer mee verder.