FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    ribazz 4k is ook goed hoor :)

2. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb te ruil / te koop :

C.Bellamy 81 [ST] Wal
    Adriano 77 [LM] Bra
    J.Risse 82 [LWB] Nor
    J.Riquelme 81 [CAM] Arg
    W.Samuel 82 [CB] Arg
    D.Kuyt 81 [ST] NL

ik zoek drogba! iemand?

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat de neuk? Bellamy is volgens mij iemand uit Wales? :+

Adriano? Is toch een ST?

4. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    oops foutje bellamy is indd wales verbeter het gelijk

en ik heb een adriano die een LM is is niet die spits :)

5. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke kuyt voor 1,25 k

6. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand op :
    berbatov 99
    Downing 99
    J.cole 92
    Guti 80
    Ramos 86
    Pirlo 84
    Gouvou 90
    Fabiano 90
    Cambiasso 88
    Lampard 88
    Wallcot 95
    drogba 92

7. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    add me maar :) komen we er wel uit!

8. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    check je pm op xbox live ;)

9. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    @cixx, heb een drogba van 99 te koop voor coins, voeg me maar toe op XBL

10. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    ja hoeveel coins laten we daar mee beginnen :)

11. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek Sevilla spelers (nog steeds).

Ik heb dit te ruil en je kan op deze spelers ook los bieden:
    Te koop/ruil
    Forwards)
    Aguero (85) CF 4-4-1-1 (Atletico Madrid)

Midfield
    Muntari (82) CM 3-4-1-2 (Inter)
    De Rossi (86) CDM 5-4-1 (Roma)
    Paauwe (68) CDM 5-4-1 M’Gladback (200 coins)

Defenders
    D. Alves (87) RWB 5-2-1-2 (Barcelona)
    Clichy (81) LWB 5-2-1-2 (Arsenal)
    Terry (84) CB 4-5-1 (Chelsea)
    Evra (85) LWB 5-2-1-2 (Man. U)
    Bromby (68) CB 4-4-2 (Sheffield United) (200 coins)
    Grosso (81) LB 4-3-3 (Lyon)
    Torosidis (80) RB 4-5-1 (Olympiacos)

Keeper
    V.D. Sar (87) 4-4-2 (Man. U)

Sevilla badge
    Portsmouth badge
    Leverkusen Home Kit
    Newcastle united Away Kit

4-1-2-1-2 Player card

12. Ribazzz

Ribazzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    argh nu al 7 keer in de finale voor de presidental shield gestaan.. steeds met 1 oelpunt verloren:p:mad:

13. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @ribazz heb je ramos ?

14. SubTed

SubTed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeez Rampage wat is er mis met jou? Is het zo moeilijk om je ongelijk toe te geven en je excuses aan te bieden?? Even een 'korte post' van mijn kant.

Dit is de eerste post waar taalgebruik als onderwerp geintroduceerd wordt, dus JIJ bent degene die Caveman aanvalt en niet andersom. Als jij een eerdere post van Caveman kan vinden waar hij jouw taalgebruik aanvalt dan lees ik die graag, maar ik zie em nergens.

Nadat je de aanval geopend hebt probeert Caveman aan te geven dat hij het vreemd vindt dat JIJ hem op zijn taalgebruik aanvalt en vervolgens reageer jij zo:

Hij had het hier niet eens meer over. Je reageert niet eens op zijn vraag waarom jij zijn normale nederlands belachelijk probeert te maken terwijl je zelf lachen met een g schrijft?!? Hij probeerde helemaaaaal niet zijn gelijk te bewijzen, hij vroeg alleen wat er mis was met zijn Nederlands, aangezien jij er opmerkingen over had. Waarom reageer je niet gewoon op z'n vraag ipv zo'n onzin post?

Caveman geeft vervolgens terecht aan niet meer op jou te reageren (ook al doet hij dit later wel) en zeer terecht dat dit allemaal voort komt uit een simpele *zucht* en een nog simpelere ziel die dat niet begrijpt.

En dan ook nog eens die suggestief beledigende vragen van je. Waarom vraag je niet 'ben je Mr Dekkers?' of 'voel je je bovengemiddeld?'. Zoals je ook doet in de volgende quote, ronduit beledigen, zeker wetend wat voor irritant kereltje je hierboven al hebt bewezen te kunnen zijn:

In de daarop volgende post legt Caveman ook precies uit hoe beledigend jij bent en wat voor achtelijke vragen je stelt. Vervolgens reageer jij hier weer TOTAAL niet op zoals je in jouw volgende post kunt lezen:

Je probeert zelfs de rollen om te draaien en HEM aan te wijzen als degene die begon met jou te dissen en jouw spelling af te kraken?? LOL get real! Laat dan heel specifiek de post zien van Caveman die VOOR jouw post is mbt tot jouw spelling. Lukt dit niet, dan stfu en bied gewoon je excuses aan.

Vervolgens beantwoord je niet zijn vraag WAAR hij jou aanvalt voor jou, maar ga je opnieuw beledigend in de aanval. Natuurlijk reageert hij op jouw beledigingen. Caveman probeert constant een einde er aan te breien en elke keer kom jij weer met zo'n irrant beledigende post.

(Sorry mod, maar mijn ene post vs die van hun moet kunnen, bovendien gedraagt Rampage zich in deze BELACHELIJK!)

Hier nog zo'n beledigend suggestieve vraag em om aan te tonen HOE BELEDIGEND gaat Rampage in zijn volgende posts zelf met de billen bloot. Lees namelijk het volgende:

Je hebt dus nog NOOIT een deal met hem gemaakt en toch zet je hem op je blacklist????????? Laat ik even duidelijk maken dat iebiedie Rampage pas op zijn blacklist heeft gezet, NADAT hij al bij Rampage erop stond... En voor welke reden heeft Rampage dit gedaan?? Omdat iebiedie zijn vraagprijzen te hoog zijn??? Daar zet je iemand toch niet voor op een blacklist?? Dan zeg je gewoon 'geen deal' en zoek je verder. Hier lul je jezelf dus even helemaaaaal vast. Enige reden waarom jij op zijn blacklist staat is omdat JIJ hem ZONDER REDEN op jouw blacklist zet.

Zo, ik heb mn zegje gedaan. Gadverdamme Rampage wat probeer jij zaken in jouw voordeel te veranderen terwijl jij de enige bent die hier een irritant, beledigend kereltje loopt uit te hangen.

Bah bah bah

/Mod Er is herhaaldelijk verzocht om eindelijk eens ontopic te gaan. Dat geldt niet alleen voor Rampage, maar ook voor jou. - the Matrix/

En dan om dan ook nog maar wat ontopic te zeggen, iemand nog geintereseerd in 433 player training cards? Ben op zoek naar Torres :) zoals iedereen :p

15. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @moderator forum, dacht dat je volgende die door zou gaan een OW zou krijgen ?
    Pfff wat een gezeur hier.
    telkens als het even stil ligt, begint er weer iemand. kleine voorbeeld van opruiing.
    Hoop dat de mod eens ingrijpt :) zodat we fris door kunnen
    @subted rampage kent mijn verhaal over wat iebiedie mij geflikt had,
    lijkt mij ook een duidelijke reden waarom hij erop staat :) tevens staat hij er bij mij ook op.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ieeeww! Stop die Trol terug!

Ik geef hem ook gelijk, zoals ik al zei. Dat heeft hij zelfs via PM ook nog gekregen. Dus of jij kan niet lezen en wil ook even bij het kleine groepje hebben die mij "geowned" hebben of je wil zelf ook even een paar veren je reet in om mij op m'n plek te zetten. Het was ook iets ( Ultimate Team kaarten ) wat mij opviel en aan de "zucht" reactie had ik niks dus vandaar.

Hoe dan ook, ik ben d'r klaar mee. Mr ... dinges, had gelijk. Klaar :)

En wat iedebiedie betreft, vraag dat maar aan Domiolierook. Heb deze topic gemaakt dus houd een ALGEMENE BlackList bij. Altijd handig voor anderen toch? :)

17. Ribazzz

Ribazzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep hem hem domiolierook.. hij past nog niet in mij team want moet nog 3 andere spaanse verdigers hebben maar dit is alvast 1/4:D thank u!

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou bijna een andere opstelling kiezen als ik niet veel geluk heb gehad met die 4-4-2 Player Cards. Wat zijn die dingen toch duur zeg.

Oh, ik ben er wel achter gekomen als je Ronaldo op 4-4-2 zet dat hij dan ook prima meespeelt in de spits ( als ST )

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik word het een beetje beu hoe vaak wij posts moeten verwijderen in deze thread of mod edits moeten plaatsen. Als het niet normaal kan gaan dan kunnen we er naar verloop van tijd beter een slotje op gooien. Dan is het jammer voor diegenen die wel normaal proberen te posten.

Bij deze dus een laatste oproep. Mocht het weer de spuigaten uitlopen dan is het einde oefening voordat er weer nieuwe OW's moeten worden uitgedeeld. Dus probeer het gewoon wat vriendelijker en ontopic te houden en dan zal je ons ook niet zien :)

20. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, jij staat nu op mijn black list omdat ik er bij jou opsta, zonder dat je dus een goede reden hebt.... Op een black list staan omdat mijn vraagprijs jou niet zint is geen reden natuurlijk... Ik ben vrij om mijn eigen prijs te vragen... Dus jou reden is een drog reden.

Jij maakt hier weinig vrienden en reageert op geen enkele post op een normale manier... Jij bent hier de gene die triest is... Wij niet hoor mannetje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina