Lijkt me een frustrerende game voor jou dan.. want dat gaat toch gebeuren, de een zegt dat ze het maar zielig vinden om van een afstand gesniped te worden, of door een hoekzitter met een shotgun te worden gedood, en dat iemand die in de tank zit het maar veel te makkelijk heeft... de ander is er juist trots op dat ie een headshot heeft gekregen van een lange afstand, of dat ie je steeds tuk heeft met een shotgun.. dat hou je toch.
en het is dan wat onrealistisch om te zeggen dat ze dat niet moeten doen, of dat het zielig is.
Iedereen die online is met de game mag uiteindelijk de game spelen zoals ze willen, ze hebben voor de game, hun xbox en voor live betaald, men kan dan maar moeilijk gaan roepen dat ze het anders zouden moeten spelen in deze game toch?
Doet me denken aan COD2 en COD4 toen partychat nog niet bestond en men elkaar wel moest aanhoren... wat kunnen sommige mensen toch link worden in COD.
Dan zat ik mooi in een kamertje ergens bovenin, komt er 1 aangezet die je duidelijk hoort aankomen.. knal hem voor z'n kop, pak z'n wapen af en ga verkassen in die ruimte, omdat ik weet dat diegene het weer zal gaan proberen.. en met een beetje geluk denkt die dat ik nog steeds op dezelfde plek zit.
En ja hoor, dan komt ie er weer aangestormd met geweld, eerst een granaat naar binnen van hem op de plek waar hij denkt dat ik nog zit, maar ik zit mooi al in een ander hoekje en BAM! 2e keer dat ik hem afknal.
Dan ga ik de ingangen saboteren met C4 of claymores, want je weet dat deze knaap het nog een keer gaat proberen met al zijn frustratie en woede.. voor je het weet stormt ie weer naar binnen als een bezetene en zo kun je wel even doorgaan een potje lang. \o/ sommige trappen hier steeds in, sommige spelen het slim(mer) en kunnen je counteren of zijn gewoon simpelweg beter.
Maar commentaar krijgen hou je toch.. hoevaak ik wel niet de titel "camper" heb gekregen is belachelijk.. en dat op search and destroy als ik A en B moet verdedigen.
Alsof ik dan maar als een kip zonder kop ga rondrennen om geen camper te zijn, lol... nee, ik blijf mooi op een tactisch punt zitten waar ik overzicht heb op de plek die ik moet verdedigen, dan moet je als aanvaller gewoon wat alerter zijn en nadenken waar een verdediger zou gaan zitten.. dat maakt deze COD franchise nou juist zo mooi voor mij.
Laatst bewerkt: 20 apr 2009