FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit eens:

Kap in godsnaam ermee en ga vanaf nu alleen nog maar ontopic!

OT:

Vandaag meer weer geprobeerd een online match te spelen. Helaas, werd weer uit de EA server gegooid.

2. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, werkt dat zo domio.... Jij vertelt een verhaaltje aan iemand en dan is het zo....

Is wederhoor in deze niet veel slimmer om toe te passen, in de plaats van klakkeloos jou mening over te nemen? Rampage is in deze dus weer niet handig bezig....

voor de mod. je moet die rampage gewoon zn mond snoeren... die is hier de boel aan het opruien. Niet de rest. Dan is daarna gelijk het probleem opgelost...

3. SubTed

SubTed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OW voor Rampage zal je zeker bedoelen mag ik hopen na zijn gedrag????

En ik vind dat jij een duidelijke reden hebt, Rampage niet. Ik ga toch ook niet iedereen zn blacklist kopieren, omdat iemand anders zegt een slechte deal te hebben gehad?? ONZIN.

Weer zo'n beledigende opmerking. Nou dan hoor ik wel bij het groepje dat jou geowned heeft als dat de keuze is :) Ben blij dat je je ongelijk in ieder geval toegeeft en het er dus ook mee eens bent dat je zeer onrespectvol met anderen omgaat. Is dat wat mij betreft inderdaad ook afgesloten ook al waren je excuses nog wel op zijn plaats geweest.

En algemene blacklist is dus bull. Ik heb namelijk een topdeal met iebiedie gehad, dus ten eerste betwijfel ik t al of wat Domiolie zegt waar is, maar zelfs al het waar is, betekent dat dus nog niet dat je iemand maar gelijk doorkopieert. Bovendien missen er nog heel wat namen op je 'algemene blacklist', dus je bent ook niet erg oplettend geweest.

Ook reageer je wederom totaaaaal niet op wat ik allemaal aandraag als argumenten, dus bij deze hou ik er ook over op. Ik constateer dat jij niet normaal kan discussiëren en daaruit concludeer ik dan ook dat het geen zin heeft om uberhaubt nog te reageren. Ben blij dat je in ieder geval nog wel in hebt gezien dat jij degene bent die fout zat.

I rest my case.

to the mods: misschien moet je mensen gewoon verwijderen zodra ze beginnen te reageren op een manier als Rampage heeft gedaan. Dat voorkomt zinloos beledigende discussies zoals deze en betekent ook dat er in dit topic gewoon geruild kan worden zoals iedereen wil. Om te dreigen met het totale sluiten van het topic, puur omdat jullie zelf wellicht te kort schieten in het verwijderen van de juist personen, vind ik ver gaan en riekt naar onkunde.

4. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen van dit forum,
    Ik ben al tijden actief en specifiek voor dit forum,
    Ik maakte meteen kennis met iebiedie :) die mij ene kunsje flikte,
    vandaar de black list. om andere duidelijk te maken op te passen met dezegene,
    En ja hoor een mod schrijft net een bericht en dan ga je er zo overheen ?
    volgens mij moet je respect opbrengen voor de mod,
    dat dezegene nog de moeite neemt om hier op te reageren.
    Respect voor de mods!
    Ik had het nooit volgehouden dit.

@mod :) zou eerst beginnen met de kwade zodat de normale en wel eerlijke ruilers op dit forum actief kunnen blijven.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  5. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Te koop / ruil

C.Bellamy 81 [ST] Wal
    Adriano 77 [LM] Bra
    J.Risse 82 [LWB] Nor
    J.Riquelme 81 [CAM] Arg
    W.Samuel 82 [CB] Arg
    D.Kuyt 81 [ST] NL

D.Trezeguet 87 [ST] FRA
    E. Maresca 80 [CM] Ita
    J.Vargas 81 [LWB] Peru
    A.Raggi 76 [RB] Ita

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie dit gezeik per P.M. versturen, anders worden wij de dupe er van.

@ cixx, welke opstelling speelt adriano? Als het 4-4-2 is, wil ik hem wel hebben.

7. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi dr maar een slotje op of Pak die gasten aan. Deze gasten moeten altijd het laatste woord hebben dus dit houdt zo nooit op.

Te koop:
    Kolo Toure 94
    Eboue 84
    Benzema 91
    Kaka 87

Op zoek naar 4-3-1-2 kaartjes

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  8. SubTed

SubTed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb respect voor de mods, maar het verwijderen van beledigende mensen die onrust veroorzaken is ook één van hun taken en daar mogen ze best verwantwoordelijk voor gehouden worden. Het is hun forum, maar dat betekent niet dat ik mij monddood laat maken als iemand zich gedraagt op een manier als Rampage gedaan heeft.

/Mod: Er is herhaaldelijk verzocht om eindelijk eens ontopic te gaan. Dat geldt niet alleen voor Rampage, maar ook voor jou. - the Matrix/

Prima, pak dan degene aan die deze situaties veroorzaakt in plaats van de gevolgen. Ik zou hier niet eens aan het posten zijn, ware het niet dat andere personen het nodig achten zich beledigend te uiten tegenover mede-forum-posters die ik erg hoog heb zitten en zeer goede deals mee heb gemaakt.

9. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee domio een kunstje flikken is wat anders... Ik zou 3 spelers van je kopen voor een leuk bedrag.... jij zet die spelers er op terwijl ik er niet ben en ze worden voor weinig verkocht... Je had even moeten wachten tot ik er wel was en ze er dan op moeten zetten.... Jij hebt het probleem zelf gemaakt en daarom sta ik op een black list bij je... Prima. maar zelf was je niet zo slim om die kaarten er op te zetten terwijl ik er niet was...

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heeft iemand zilvere trainingskaartjes met een combinatie van passing, pace of heading? Wil graag kaartje voor All Players!

11. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @iediebie jij weet ook niet van ophouden he ? :) p.s jij was online en zei zet ze erop :) dus uhmm duimzuig verhalen heb ik niks aan :)

ONTOPIC NU!
    Wie op een advanced player kaart 4-2-2-2 ( wat levert deze op eigenlijk ) ?
    Iemand op 3 gouden keeper trainingskaartjes ?
    Iemand op :
    berbatov 99
    Downing 99
    J.cole 92
    Guti 80
    Ramos 86
    Pirlo 84
    Gouvou 90
    Fabiano 90
    Cambiasso 88
    Lampard 88
    Wallcot 95

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat maken mensen zich hier druk zeg. Iemand heeft een vraagprijs, je bent het er mee eens of niet en je gaat weer verder. Al dat gezeik over een blacklist. Gewoon goede afspraken maken over een deal en er kan weinig fout gaan. Alsjeblieft allemaal ff gezellig blijven doen!

13. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het ook klaar hoor.... laat me alleen niet zomaar voor van alles uitmaken... dat moet je dan ook maar via pm sturen....

14. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online op de pc ja.... op school..... Maar idd laten we gewoon ontopic gaan en vooral blijven.

15. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee wat een 4-2-2-2 player kaartje doet ?

16. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rond de 10k

17. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ collint ik heb 2x 4-3-1-2 player kaartjes, wat wil je er voor geven... wil er wel van af voor een normale prijs.

18. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je walcott wel kopen. Kan je gelijk zien dat ik niet zo slecht ben als jij denkt.... zeg maar wat je er voor wilt hebben.

19. SubTed

SubTed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast niemand die van zn Torres af wil?? :p

Ik heb een zooitje 433 player training kaartjes ervoor als ruil.

20. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @iediebie :) zeg maar wat je ervoor over hebt ?

@iedereen zullen we die black listen maar allemaal verwijderen ? we hebben er niks aan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina