Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    in de nedgame nieuwsbrief staat dat ie deze maand nog komt

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laten we hopen dat er een demo komt. Ben er nog steeds niet over uit of ik hem wel wil halen. Is er trouwens een PC demo en zo ja hoe "gelijk" is de PC versie aan de X360 versie?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Screens:

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het er nog steeds goed uitzien en eindelijk eens zo'n rpg, ben alleen ook benieuwd of het verhaal en je character een beetje pakkend zijn. Niet dat we dalijk zo'n emotieloze character hebben die alleen maar beetje beestjes in elkaar slaat.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    dat ziet erg goed uit,alleen kunnen de character models toch nog iets beter.Nu denk ik dat de diepgang van je personage een beetje in de uiting zit,een beetje zoals de Baldur's gate spellen en Dungeon siege al deden.En als de game zo word als ik verwacht,dan zal het karakter wat je speelt niet echt op emoties lopen.Dat past niet in het consept hiervan,in hack and slash ben je nu eenmaal een krijger,je emoties doen er niet toe en zal je gewoon als een stalen ziel moeten opereren.

Als ik diepgang wil speel ik wel een RPG,dat zal deze game ook wel hebben alleen op een andere manier.

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op de eerdere screens leek het meer van boven te zijn. Nu lijkt het een game zoals Kingdom Under Fire te worden. De PC versie zag er toch anders uit?

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Bedoelde ook meer met emotieloze van dat je zelf iets met een character heb en niet wanneer je het speelt het gevoel hebt van oh hij is dood wat jammer.

Volgens mij is trouwens camera adjustible not sure.

Weet iemand eigenlijk of hardcore versie ook op xbox360 komt?

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    n.a.v. champions topic over dit spel gehoord. Lijkt me echt een tof spel.

een soort mix van diablo en guildwars als ik het goed lees. Lijkt me erg leuk. Zeker als je met 4 spelers kan spelen

weet iemand of je als je kiest om evil te zijn je kan samen spelen met iemand die een "good" character maakt?

Vind dit wel interresant filmpje

[gt]43317[/gt]

Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  9. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    En dan vandaag maar weer eens uitstel gelezen, de game gaat nu weer naar 5 Juni.
    Dit begint echt nergens meer op te slaan met zo veel uitstel, zo jagen ze de kopers aardig weg jammer genoeg

http://www.gamed.nl/view/57915

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had ik vorige week helaas ook al gelezen.

Is deze trouwens gelijk aan de PC versie? Ik zie nu namelijk andere screen dan die ik van de PC versie had gezien.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik lees is pc 16 spelers max en 5 speler co-op.

360 en ps3 is 4 speler co-op

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het bedrijf probeert nu door overname in leven te blijven. Door het lange uitstel van de release van de console versie van dit spel is men op de rand van faillisement.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat zou jammer zijn. Ik kijk nu echt uit naar deze game

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    04-19-2009
    Dear Fans of Sacred 2 and Ascaron

On Tuesday 14th April 2009, Ascaron Entertainment GmbH, Germany, went into administration at the regional court in Bielefeld, Germany.

Due to the protection offered by German administration rights, Ascaron intends to use this as an opportunity to secure the future of the company.

We, the executives of Ascaron Entertainment GmbH, thank all our fans for their superb support and assistance in making Sacred 2: Fallen Angel the success it is today.

Our special thanks go to all our employees. Without the dedication and motivation of all the staff Sacred 2 would not exist.

We are also proud to announce that development of Sacred 2 on Playstation3 and Xbox 360 is now complete. Sacred 2 will be available on both formats in May 2009. We would like to wish all console gamers a fantastic fantasy experience with Sacred 2.

The server and services of Sacred 2 multiplayer and the Securom game activation are unaffected and will continue as usual.

Please see the press announcement below for more information. Further updates will be provided in due course.

With kind regards,

Heiko tom Felde
    Ascaron Entertainment

-------------------------------

Press Announcement

17th April 2009: Ascaron Entertainment GmbH announces the completion of Sacred 2 console versions and also presents itself under the protection of insolvency law.

"On Tuesday 14th April 2009, Ascaron Entertainment GmbH went into administration at the regional court in Bielefeld, Germany.

Through this action Ascaron is now protected by German administration rights.
    Ascaron Entertainment GmbH intends to use this as an opportunity to secure the future of both the company and its employees.

The renowned action roleplaying game Sacred 2 continues to have a huge international potential.

Sacred 2 on PC charted at No.1 in the German game charts for 5 weeks during October 2008, and claimed several respected game awards. By the end of 2008 over 100,000 copies had been sold in Germany, as well as over 400,000 copies worldwide, along with top places in international PC charts.

The development of Sacred 2 Playstation3 and Xbox 360 finished a few days ago. The necessary approvals have been received by Sony and Microsoft.
    Both console versions of Sacred 2: Fallen Angel will hit the shelves by the end of May 2009.

The development team is currently working on a Sacred 2 PC expansion and on the development of the sequel, Sacred 3.

After four years developing Sacred 2: Fallen Angel, an extended development delay made it necessary for Ascaron to go into administration.

Even with the high personal commitment of all Ascaron employees it was not possible to make up for this delay.

Ascaron has already begun negotiations with several well-known interested parties to discuss a positive takeover.

<- Back to: News

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dus eigenlijk willen zo overgenomen worden om zo weer meer geld binnen te halen om door te kunnen gaan onder een andere groep. Aangezien door de delay het geld voor echt een nieuw project te duur word en ze niet willen gokken om bankroet te gaan.

Maar komt dus mei in de schappen te liggen

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goed om te horen dat het in Duitsland een hit was. Dat zijn toch echte RPG fans.

Nog iemand mijn vraag kan beantwoorden:

"Is er verschil tussen de X360 en de PC versie?"

Daar bedoel ik dan qua gameplay mee.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is het niet zo heel veel verschil alleen de interface is anders maar qua content allemaal wel hetzelfde. En waarschijnlijk minder patches voor de bugs nodig denk ik.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die Duitser zijn ook helemaal into Settlers, chauvinisten dat het zijn 8)

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Damn Lenny net je ruilthread aan het doorkijken je zou misschien ook settlers moeten gaan spelen zeer verslaven en misschien dat je dan wat minder verschillende spellen hoeft te spelen ;)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het verschil is dat de console versies hopelijk wel goed draaien.

Deel Deze Pagina