Wat? Sorry? Ik niet? Mijn reden :
"Ik wil graag meer input over waarom je dat niet vind" is niet duidelijk genoeg? Nou, oké dan!
Beledigend? Is een feit dat iedebie mensen naait en ript voor veel te hoge prijzen. Natuurlijk, daar kan je rekening mee houden maar ga dan niet de schuld op iemand anders afschuiven en vooral niet op mij.
Black List is bull? Alles behalve. Ik heb deel 1 van dit topic gemaakt en toen kwamen er ook mensen met slechte deals. Deze zet ik op mijn blacklist zodat mensen voor een eventueel Deel 6 kunnen zien met wie ze beter GEEN deals kunnen maken. Deze deals gelden dus voor iedereen. Waarom iedebie mij dan op zijn blacklist zet is mij een raadsel. Domie, Fiasco en een handjevol andere hebben succesvol met mij kunnen traden. Wederom, je lult shit.
Jij houd van herhalingen? Damn, en dan zeur je over mijn spelling man. Kom op zeg. Clown
Onkunde, blaat+blaat = bullshit.
Je probeert zelf onrust te stoken door continu naar moderators te roepen en naar andere mensen die jou kunnen begrijpen. Heb ik niet vaak genoeg gezegd dat ik MrCaveman ( jou ) gelijk geef? Denk het wel en bovendien, als jij je geroepen voelt om mensen te corrigeren qua spelling word dan leraar?