Lijkt een beetje op Weapons of Fate hoe hij die cover gebruikt en dat is een goed ding. Grafisch is het niet echt mooi maar het contrast is op sommige momenten heel hoog dat het net lijkt of het een artwork is.
[ign]14219352&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/982/982963/terminatorsalvation_trl_railseq_51409_flvlowwide.flv[/ign]
Nou ik heb de game zojuist even gespeelt. En moet zeggen, Hij is vet! Maar de laad tijden duren echt heel lang en dat is wel een groot minpunt!
nog een overeenkomst met Weapons of Fate, game duurt nog geen 4 uur om uit te spelen damn wat wordt die game afgemaakt in de gametrailers review, jammer genoeg weer een voorbeeld van een hele matige film-game
Minder dan 4 uur spelen, en dan in co-op nog sneller. oh my god ik zou er nog genees 1200 punten voor neer leggen....
De games van de Terminator zijn nog nooit goed geweest Check de nieuwe AVGN Angry Video Game Nerd: The Terminator [GT]49453[/GT]
Robocop vs Terminator was idd briljant , T2 vond ik maar een suffe rails shooter. De eerste terminatir op de Megadrive daarentegen vond ik wel weer leuk. Maar wat R vs T en terminator op de megadrive volgens mij gemeen hadden was dat ze niet tegelijk met een film uit hoefden te komen