Zou je dat hard willen maken aub??? Ik ben je geinsinueer meer dan zat namelijk.
Helemaal mee eens, niet meer doen dus, andermans nederlands afkraken. Erg onbeschoft van je. Caveman geeft inderdaad netjes input en dan kraak jij hem af, erg kinderachtig. Gelukkig zijn we het een keer met elkaar eens
Wat is er nou weer mis dan?? Dat zijn toch normale woorden?? Woorden als constateren en argumenten?? Misschien je Dikke van Dale eens openslaan :/
Nee dat heb je niet, je zegt wel steeds dat je dat doet, maar in werkelijkheid ben je zelfs nu nog jezelf aan t verdedigen?? Hier ga ik overigens niet meer op in, aangezien je nog geen 1 van mijn argumenten hebt weten te weerleggen en weer precies dezelfde reeds weerlegde argumenten aandraagt. Daarom hou ik t bij een reactie op deze nieuwe dingen die je uitkraamt. En nogmaals, zou je alsjeblieft willen bewijzen dat MrCaveman en ik dezelfde zijn?? Tot het moment dat je dat lukt ben jij vanaf nu Pino.
Ben nog altijd op zoek naar een leuke Torres mensen!? Heb veel spelers er voor te ruil, 433 player training kaartjes, coins etc.
Laatst bewerkt: 21 apr 2009