FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ribazzz

Ribazzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een klein vragie aan onze ultimate team economie expert:
    hoeveel is messi 94 en trezequet 90 waard?

2. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik problemen met m'n contracten.|:-
    Had ik eindelijk weer lekker team opgebouwt, zei EA dat ik "te jong" was.:confused:
    Nu heb ik dus een nieuwe gamertag aangemaakt.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je basis-elf altijd voorzien van genoeg contracten. Dat kan je instellen dat je alleen aan de basis-elf contracten uit kan delen.

De reservespelers laat je gewoon met 8~9 contracten zitten, niet verlengen aangezien dat je die toch gaat "vervangen" / verkopen voor betere spelers ( althans, zo doe ik het ). Als een basisspeler dan loopt te zeuren om contracten moet je gewoon een reservespeler in je team zetten, op die manier BEHOUD je dus je basiself :)

Voor je Staff gaat dat wat lastiger omdat je die niet om kan wisselen. Denk van tevoren dus GOED na over WIE je hebt en WAT je er mee wilt doen. Zo heb ik Alex Ferguson ( 96 4-4-2 ) nu voor 51 contracten staan, de rest wisselt continu dus die zijn net boven de 10.

Goed plannen. Desnoods schaf je voor 20 euro MS Points aan om de boel nog te redden.

----> Thijs 13
    Altijd jezelf ouder maken dan dat je bent. Op deze manier heb je nooit met Age Restrictions / leeftijd gebonden content te maken. Lees overigens het bovenstaande. Misschien dat dat helpt.

4. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die problemen niet over al die contracten. Mijn basisspelers hebben allemaal +40 contracten en ik heb niet echt veel uitgegeven aan MP's om pakjes te kopen. Nog niet eens 1000 punten ongeveer.

Denk persoonlijk dat het ook een geluksfactor is een beetje, heb bijvoorbeeld gistere een paar pakjes met 3+ contractkaarten gehad en dan heb ik ook een manager die erbij geeft.

Tips voor de mensen die geld tekort komen, ga zoeken voor een goede bepaalde speler, neem bijvoorbeeld De Rossi of Sneijder. Je kunt als je goed zoekt deze wel een vinden voor een koopje, ik heb ze gekocht voor 400 en 650 coins. Kun je ze eventueel weer doorverkopen met winst ?? En probeer pagina's te completen in je collection, voor een club uit de serie A krijg je 5000 coins, tikt lekker aan.

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  5. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Rampage

't ging de laatste keer erg goed had de meeste spelers voor 20 contracten vast gelegd.
    En had al een redelijk teampje opgebouwd.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wil je veel coins winnen dan raad ik je aan tegen Legendary te spelen en dan als tegenstander Man. United / Chelsea / Liverpool / Arsenal of een ander 5 sterren team te kiezen.

Als je wint met 5-0 krijg je 1000+ coins. Speel 5 wedstrijden en je kan weer een pakje kopen :) Zo bouw je het op, altijd handig.

7. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben opzoek naar:
    Fiorentina thuis shirt
    Inter uit shirt en zilvere spelers [Burdisso of Orlandoni]
    Juventus zilvere spelers [behalve Poulsen]

8. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @rampage

Je moet je blacklist even updaten kerel.... Ik sta er nog steeds op... Heb nooit met jou gedealt en Domio is denk ik wel tevreden over mij als ruiler... Gister nog een mooie deal met hem gesloten.... jaja, in zijn voordeel...

Als jij mijn prijzen te hoog vind is dat echt een bullsgit reden om mij op een blacklist te zetten... valt me echt tegen van iemand die dit topic heeft gemaakt....

@ bizar. Zoals gezegd heb ik marchena cb 99, wat wil je er voor geven... bied maar.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ajax thuis shirt voor mij? Hoeveel coins krijg je trouwens als je een 6-team page compleet zoas bv een team uit de 2e divisie van engeland

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Rampage, ik las dat je je opstelling in 3-4-3 wilt veranderen? Ik heb hier nog een 3-4-3 speler kaart, zeg maar even als je interesse hebt

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, daar ging het mij niet om. Hij had een deal en was bijna 3 spelers kwijt omdat de deal met jou niet helemaal goed ging. Vandaar, ik zal hem even updaten en jou eraf halen omdat je alsnog een deal rond hebt gekregen met iemand op het forum. :thumbs: Ik doe het alleen om mensen scherp te houden, niet om ze weg te jagen. Is voor jou ook handig, dan weet je dat je na 2x nog steeds de kans hebt om te ruilen en het dit keer goed aan moet pakken :+

12. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, een rookie hier. Pas begonnen met FIFA09.

Zijn er tips of een site met info waar ik wat van kan leren ? Ik heb moeite met de bal afpakken en opbouwen.

13. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik sluit zoveel deals op het forum.... Denk je dat je alles ziet en dat je mijn pm kan lezen? heb er iedere dag wel een stuk of 5....

Lees je pm, daarin staat uitgelegd dat het gewoon een misverstand was... Verder niks... En hoor en wederhoor moet je ook gaan toepassen voordat je een conclusie trekt... Maar goed... Klaar nu... Ben blij dat je inziet dat je niet altijd gelijk hebt.

Nu houden we er dus ook definitief over op.

14. iebiedie

iebiedie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TIP: lees het boekje even... daar staat preceis in uitgelegd hoe je de bal afpakt...

opbouwen, gewoon rustig de bal rond spelen en de vrije man zoeken....

Maar echt lees het boekje, daar staan alle besturings mogelijkheden in... Tactiek moet je toch zelf verzinnen, is voor iedereen anders.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Blacklist update :

- iebiedie verwijderd.
    + TanUnited toegevoegd!

16. SubTed

SubTed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dat hard willen maken aub??? Ik ben je geinsinueer meer dan zat namelijk.

Helemaal mee eens, niet meer doen dus, andermans nederlands afkraken. Erg onbeschoft van je. Caveman geeft inderdaad netjes input en dan kraak jij hem af, erg kinderachtig. Gelukkig zijn we het een keer met elkaar eens :)

Wat is er nou weer mis dan?? Dat zijn toch normale woorden?? Woorden als constateren en argumenten?? Misschien je Dikke van Dale eens openslaan :/

Nee dat heb je niet, je zegt wel steeds dat je dat doet, maar in werkelijkheid ben je zelfs nu nog jezelf aan t verdedigen?? Hier ga ik overigens niet meer op in, aangezien je nog geen 1 van mijn argumenten hebt weten te weerleggen en weer precies dezelfde reeds weerlegde argumenten aandraagt. Daarom hou ik t bij een reactie op deze nieuwe dingen die je uitkraamt. En nogmaals, zou je alsjeblieft willen bewijzen dat MrCaveman en ik dezelfde zijn?? Tot het moment dat je dat lukt ben jij vanaf nu Pino.

Ben nog altijd op zoek naar een leuke Torres mensen!? Heb veel spelers er voor te ruil, 433 player training kaartjes, coins etc.

17. Ribazzz

Ribazzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1000 mp is veel om uit te geven.. vind ik dan... en als je geen enkele mp uittgeeft aan deks dan is het wat moeilijker;)

18. Ribazzz

Ribazzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en stop nu met dat belachelijke kinderahctige gedoe hiero.. wil graag door blijven gaan met dit....

19. Extremegen

Extremegen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand op:

kaka 97
    quaresma 98
    messi 99
    vd sar 91
    zlatan 99
    berbatov 99
    c ronaldo 99