[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Burnout Paradise heeft geen tuning mogelijkheid, dan moet je Midnight Club LA kopen, ook een topgame :)
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuning is echt geen must hoor, meer een leuke extra optie. Ik zoek gewoon een game waar je met wat snelle wagens door een stad kan scheuren (het liefst zo mooi mogelijk :) )
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dan moet je alsnog Midnight Club kopen :p.

    Als je wilt beuken, ga dan voor Burnout Paradise.
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok bedankt :)
    En ik zie ook veel over Project Gotham Racing, is dat wat eigelijk?
    En Forza Motorsport is circuit (als het nou erg vet is dan wil ik wel een uitzondering maken, het concept van door de stad racen spreekt me alleen meer aan) only gok ik? :|
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Project Gotham Racing 3 is ideaal voor je als je graag zo snel mogelijk door de straten wilt racen. PGR4 kan ook, maar is in mijn ogen toch iets slechter, maar als PGR beginner is 4 misschien toch wel een goede instap aangezien hier ook weerseffecten zijn zoals regen en sneeuw. Het draait echt om de perfecte lijn van rijden en de besturing in de PGR reeks is in mijn ogen super, lekker vlot en niet té arcade.

    PGR2 voor de oude xbox is in vele PGR liefhebbers nog steeds de beste, maar 3 is ook een zeer goed spel, drie en vier verschillen dan toch nog te weinig van elkaar in mijn ogen.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even nadenken, ben tot conclusie gekomen PGR4 vs FM2.
    PRG4 spreekt me wel aan omdat het nét iets minder echt is, wat me iets meer aanspreekt. Verder is het volgens mij ook meer door de stad scheuren. :D En verder kan je ook motor rijden wat een enorme plus voor mij is.
    Maar in FM2 kan je weer tunen, meer dan 300 auto's enzo.
    Ik ben niet echt zo'n racer, maar ik wil gewoon een vet race spel, help me nog 1 keer. PRG4 of FM2 :'-(
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zeg PGR4.

    Super mooie graphics, heerlijke in-car view en het speelt zo heerlijk weg :) Dat tunen in FM2, daar moet je van houden. Het gaat mij te diep en ik hou er niet heel erg van.
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sowieso nu dat er demo's zijn van beide :thumbs: dus beiden even testen :cool:
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt eraan wat voor een soort tunen je bedoelt. Gewoon een andere motor, race banden, betere remmen spreekt wel voor zich. Maar je kan ook dingen gaan finetunen zoals bandendruk, rijhoogte en versnellingen veranderen. Van dit laatste heb je helemaal geen verstand voor nodig om FM2 normaal te kunnen spelen en gewoon de career uit te spelen.

    Welke demo vond je het beste trouwens?
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies, vond het een beetje lastig te vergelijken. De demo viel tegen in de zin van dat ik er te weinig van kan zien.
    Vind persoonlijk motors & 'achter het stuur' view wel heel vet van Project Gotham. Net als weerseffecten en alles. Had graag wat qua tuning in Forza willen zien / meerdere routes. Vond persoonlijk het rijden in Project Gotham prettiger. Maar de stijl (lees, graphics en hoe de omgeving eruit ziet) beter van Forza.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    CoD 2 voor 10 euro
    of
    CoD 4 voor 25 euro
    ???:)
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Cod 4, die wordt veel meer online gespeeld. Als je niet online speelt ook Cod 4!
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Kitscan

    Kitscan Pepperdepep___!

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik wil need for speed underground gaan hale eh maar weet iemand of je die met pal50 kan spele?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Underground of Undercover? Underground is nooit op 360 uitgekomen namelijk ;)
     
  16. Kitscan

    Kitscan Pepperdepep___!

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    haah undercover bedoel ik :p mja werkt die met pal 50?
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik morgen toch maar Burnout Paradise kopen. Zou ik dan voor 30 de ultimate box kopen of is de DLC geen 10 euro waard en de gewone versie voor 20 kopen?
    Verder vroeg ik me ook af, vinden julie Mass Effect / Bioshock 20-30 euro per stuk waard? :p
    Zoja, dan haal ik ze ook even morgen.
    Ben overigens een aardig RPG / shooter fan _O_
    Nu is het /shoo heroic in dit topic verlopig :)
    PS: Fable ben ik nog van plan te halen, maar 60 euro is met net even iets te duur voor nu. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Koop die ultimate box, is het zeker wel waard :)
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mass effect is het zeker wel waard. al helemaal als je een RPG en shooter fan bent.
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een pal 50 tv en echt iedere 60 hz game werkte daar gewoon op. Oké het zag er niet uit maar het werkte wel ! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina