Ik heb hem ook gewoon gehaald met online spelen, na een tijdje krijg je hem toch wel Zit nu denk al bijna op 3000.
Ik was net host op stasis, potje annex. Echt heerlijk hoe je iedereen in 1/2 schoten naar de tering knalt . Total EXP die match '10.931' en de rest gewoon echt max 5000 punten ofzo, man of the match .
Luck, waarom? Omdat hij niet kan weten dat hij precies op dat moment gaat springen, een pure gok dat hij daar terecht komt.
Ik gebruik nooit de zoomknop bij close-range snipen en maak vaak zat van zulke headshots. Het is dus skill maar niet een schrikbarend hoge skill edit: ik zie dat veel mensen problemen hebben met het xp systeem: klik!
Die post was ik vorige week al tegen gekomen, maar het was me iets te veel tekst ! Kun je t ff uitleggen kort ?
Enige wat ik er zo snel uit kan halen is de ratio van de diverse modes die je kan spelen en de duratie. En dan is het een sommetje, korte tijd met hoge ratio = snel veel exp. Guardian/Warzone/Execution/Wingman duren vaak niet zo heel lang en hebben redelijk hoge ratio, waarbij je bij Guardian respwans hebt. Annex/Koth/Submission duren vaak langer, kun je meer kills maken, maar vanwege lage(re) ratio ben je vaak langer bezig om hetzelfde aantal exp over te houden. Maar goed, dan nog blijft het een kwestie van goed zijn, of niet te veel nadeel ondervinden van lag / hostvoordeel etc.
Ik denk dat Wingman, Warzone & Guardian het snelste is. Vorige keer 8 kills gemaakt in 1 ronde, dat is dus ongeveer in 2 - 3 minuten tijd. 8x175= 1400 punten. Maar laten we zeggen dat als je echt een beetje goed wingman speelt, dat je rond de 8 - 10 kills maakt. Dat is dus rond de 1500 punten maal die 1.09. Wingman duurt ongeveer 10 minuten. Dus dat gaat denk ik het hardst.
O joy, net weer een chainsaw potje op Wingman. Tenminste, 1 overduidelijke chainsaw noob. Zo irritant dat je gewoon in zijn chainsaw gezogen wordt. Zelfs al schiet je met perfect reload vol op hem, hij zuigt je gewoon in zijn zaag en je bent wasted.