Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die touchbar is echt volkomen ruk. Als ik hem niet uitschakel strumt me gitaar gewoon soms automatisch omdat dat ding gewoon faalt.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar kan ik de standaard GH drumstokken gratis claimen?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij Activision? ;)

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat er hier mensen zijn die het GH:WT drumstel verkiezen boven het Rockband en Rockband 2 drumstel kan ik echt totaal niet begrijpen eigenlijk. Ik vind het WT drumstel echt een aanfluiting. Alsof ik op een paar stenen aan het slaan ben die ook nog eens 0,0 registreren van wat ik aan het drummen ben.

Met mijn Rockband 2 drumstel + de bijbehorende pads kan ik veel precieser slaan en zit er nog een goede vering in ook. Iets wat me met World Tour totaal niet lukt elke keer weer. Laat ik dan nog maar zwijgen over de kromme manier om in WT starpower te activeren met de drums. :):

Mgoed, ieder z'n ding dan denk ik.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben zelf ook niet overtuigd van de GH:WT drums. Heb nog niet met de RB drums gespeeld, maar die van GH:WT vind ik kwalitatief gewoon enorm tegen vallen. Daar ga ik geen hoop geld aan uitgeven. Hou het wel bij de gitaar (met WT was het ook al mijn 2de gitaar, aangezien die ook niet bepaald kwalitatief hoogwaardig zijn).
    Moet de game zelf maar weer eens oppakken. Van het weekend maar weer eens.

Edit:

Net weer wat zitten kijken van GeRad69, die gozer ownt wel dik. Ondanks dat ie bijna volledig blind en doof is, drumt ie alsof het niets is. Ook in performance mode, like wtf. Daarnaast kan ie ook irl prima drummen.

YouTube channel

En een video:
    [yt]AtOk8SArC58[/yt]

Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar dan?

Btw de drums van GH vind ik erg fijn (weliswaar na een MIDI behandeling) :)

Alleen ik vind GHWT zelf k*t ;)

Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als je hem met die kabel wat gevoeliger maakt is het echt een geweldig drumstel. Ik heb zelf echt bijna geen problemen behalve soms wat vage overhits maarja.

Gister trouwens Muse to My Ears Achievement gehaald :D:D

8. SysanApse

SysanApse Guest

Ben nog steeds aan het oefenen voor Muse to my ears.
    Dat stukje van RY , Y,Y,Y,R,Y, Lukt me steeds niet.
    En de laatste R,O,R,O R.O.R.O ....
    Het is de enige achievement die ik nog echt moet halen voor mijzelf :mad:

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb sinds gister ook World Tour, en ik wou even kwijt dat ik vind dat Neversoft echt zijn best heeft gedaan om een geweldig over-the-top stijltje in hun game te stoppen, en dat is super goed gelukt. Ik heb me kapot gelachen tijdens het creƫren van m'n eigen character en gitaar. :D En met die setlist zit het ook wel goed tot nu toe, ik dacht dat Rock Band daarin toch echt heer en meester was, maar tot nu toe ben ik ook nog tevreden met deze setlist, is tenminste wat uitdagender.

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit weekend heb ik de game serieus nog eens een kans gegeven aangezien m'n vriendin en ik er een hoop geld aan uitgegeven hebben en groots fan zijn/waren van GH. Helaas, na 2 uur spelen wilde ik die k*t gitaar met de rest van de plastic zooi echt serieus van het balkon afdonderen. Een onwijs saaie en slome tracklist, frustrerende instrumenten (piepen, kraken, niet registreren van noten, etc.), bah!

Guitar Hero WT en ik hebben geen goede relatie in ieder geval. Waar is het toch mis gegaan? =(

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Hoe en waar zet je dit uit? Ik krijg steeds zo'n probleem bij n nummer van Queen dlc. Steeds op hetzelfde stuk gaat ineens de oranje noot van die strumbar uit zichzelf aan en blijft dan hangen.
    Daardoor kan ik niet meer verder spelen.

-------

Frangster: wat de tracks betreft. Ikzelf beleef echt veel meer plezier aan Rockband2, omdat hier veel mooiere songs in zitten. Dit is natuurlijk helemaal persoonlijk.

Nummers van The Police (Roxanne, walking on the moon, I can't stand loosing you), Duranduran (rio, girls on film, hungry like the wolves), een hele lekkere cover van David Bowie (heroes). Verder ook REM. Dit zijn wel downloadable content nummers.
    Snellere nummers als Nirvana (Drain you) of het geweldige Spoonman van Soundgarden en Pearl Jam's Alive.
    Ga maar s kijken bij de dlc op xbox live.

Falende hardware zou je moeten kunnen omruilen lijkt mij.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat betreft de game zelf geef ik je volkomen gelijk ;)

Maar mijn drums en microfoon werken uitstekend :)

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als je een nummer aan het spelen bent moet je gewoon op start drukken, options en dan touch strip off zetten.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt!

Nog iets: ik heb nogal last van het lawaai wat mn gitaar maakt wanneer je de "snaar" raakt. Het plastikje tikt nogal hard tegen de rand en hierdoor kan mn vriendin niet slapen. Als ik dus 's avonds laat wil gamen moet ik dus een andere game spelen.

Ik zat er aan te denken om 2 stukjes vilt op de randjes te plakken. Zijn er mensen die zoiets al hebben geprobeerd? Heb deze vraag ook op t rockband topic geplaatst.

Hm, zo simpel is t helaas niet. Het getik komt uit de kast/binnenstuk van de gitaar en moet dus open

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  15. SysanApse

SysanApse Guest

Ik heb bij mijn explorer gewoon 2 stukjes tape over het plastik randje geplakt waar de Strum-bar het plastik raakt.
    Het strummen gaat harder ( en lekkerder ) en maakt minder geluid.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn gitaar en die van vrienden, piepten in het begin ook als een malle. Gewoon ff 20 uurtjes spelen en je hebt nergens meer last van hoor.

Zelf heb ik net de RB drumkit gekocht, werkt prima, maar is af en toe wel vermoeiend!

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7

\m/

Oeps, dit is de world tour thread. Kon die van metallica niet vinden :+

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren 2 Xplorer gitaren.
    Nou heeft 1 van de gitaren een blauwe knop die een beetje te ver ingedrukt zit zegma. Zodat ik hem heel hard moet indrukken voor hij hem pakt. Ik kan er wel gewoon goed meespelen alleen bij solo's is dat best wel irritant weet iemand een oplossing?

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    had ik een keer bij de rode toets.. na een tijdje spelen was het weer weg, weet alleen niet wat ik toen gedaan hebO-)

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt ook wel of het steeds minder word. Ik zie het wel.
    Kan wel gewoon met die gitaar La Grange 5*:)

O wacht dit is World tour topic.
    Nouja maakt niet zo veel uit denk ik...

Deel Deze Pagina