[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vandaag eerste boss Ulduar gedowned (10 man). Jaja hij is niet zo moeilijk maar mijn guild is nogal dom want ze lanceerde mij steeds mis ;) Hij dropt een mooie spellblade die ik helaas niet heb met mijn roll-skills.

3. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe nice wij hebben 3 bosses down Ulduar 10 en 2 bosses down Ulduar 25
    Wel leuke instance moet ik zeggen hehe !

vanavond proberen 3de boss 25man down te krijgen !

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Update

Flame Leviathan
    Razorscale
    Deconstructor
    Iron Council
    Ignis
    Mimiron
    Freya
    Hodir
    Thorim
    Auriaya
    Kologarn

3 left \o/

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Moeilijkheidsgraad lijkt precies goed he?
    Na een avondje of 4(?) raiden heb je er nog wat over, en dan heb je alle hard-modes nog.

Watk er ook van gelezen heb, het is een stuk beter dan alles in WOTLK tot nu toe.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat te makkelijk hoor als je het mij vraagt, doe mij maar de goede oude AQ40 en nax 40 dat waren nog is tijden.

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect <3

We verwachten dat de hard mode hetzelfde wordt als vanilla naxx eigenlijk, veel whipen en veel proberen waar we minstens een paar weken mee zoet zijn.

Ulduar \o/

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    AQ 40 dat waren de tijden _O_ zou leuk zijn als er nu alsnog weer een 40 man kwam :)

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    40 man? we hebben nu al moeite met 25 man :p

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren voor het eerst Ulduar gedaan en het bevalt me prima daarbinnen \o/_O_

Meeste lol met XT-002 Deconstructor gehad. Gevecht was nog best pittig maar de eerste wipe alleen al te danken aan zijn of haar voice:lol:. Werkelijk niemand verwachte dit van deze boss. Heerlijk gewoon.

11. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vandaag voor het eerst Naxx 25 gedaan, moest ik meteen kiten bij Gluth -.- wat ik dus nog nooit had gedaan. We zijn nu bezig met onze tweede try

EDIT: Tweede try: net 10 procent !@#$
    EDIT: Derde try: 30% domme lock die adds naar de boss feared..

Ben maar gestopt want mijn ouders werden een beetje boos :9

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 maanden geleden ben ik gestopt met WoW... Maar ik had nog ~3.5k op mijn account en nog voor ruim 2,5k gold aan spullen die ik zo kon verkopen. Dus een vriend van me wou Scroll of Ress op me doen en dat ik hem alles gaf... Ik kreeg echter non-stop errors op de Account management dus hij betaalde maar gewoon een maand voor me.

...Nu krijg ik weer zin om te spelen. En ik was net gewend geraakt aan de zeeën tijd die ik ineens had toen ik stopte. |:-

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nax 40 die bedoelde ik! Daar ongeveer de helft van kapot gekregen en toen gestopt enkele maanden voordat de eerste uitbreiding kwam.

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    en toen hard je moeite met 40 :p maar het was gewoon vet de chaos. En de vetheid toen de eerste AQ40 boss down was. De opening was vet. En vantevoren dat je al die shit moest verzamelen :p

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Eigenlijk viel dat 40 man bij elkaar verzamelen wel mee. Back in Molten Core/Blackwing Lair times moesten we vechten om een spot! :+

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nogal ja, zeker al had je van die casual guilds die te veel moeite hadden op Vael, al die MC gear-ups zaten stampvol 8)

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Watnou vechten om een spot?
    MainTank ftw :+

Progress raids zaten bij ons ook stampvol, elke classleader had 5 mensen backup ofzo. Alleen warriors waren er maar 5 van, de nerds ;)

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment was 80% van de raid met een alt in MC bij ons, omdat we het met mains het zo rond een uur konden clearen.

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mijn broer heeft zijn account verkocht voor 900 euro want het werd allemaal te makkelijk voor hem zei die met zijn Guild.

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Het is niet makkelijk, verre van.

Ulduar Hard Modes zijn niet binnen een week te clearen. En al clear je het binnen een week, dan ben je 24/7 aan het raiden. Ik denk ook niet dat Ensidia/Vodka/The Legacy al bij Algalon is deze reset.

En 900 euro lijkt me ok sterk, Levelen gaat te snel en T7.5 is te makkelijk te verzamelen om zoveel waard te zijn. Behalve misschien met een "Scarab Lord" titel oid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina