De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

1. HDready

53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

29,7%
  3. Monitor

10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

12,8%
  5. Beamer

4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet kopen. Ga het model in de winkel bekijken en beslis dan. F-HD zegt helemaal niks over de beeldkwaliteit.

De 5-serie is niet echt een sterke serie van Samsung geloof ik, best veel problemen mee.

2. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dank u voor reactie,

hij is niet echt voor mij en dus ook niet voor het gamen.

maar mischien is het beter als ik een beter overwogen beslissing neem. moet eigenlijk een soort van '' bij tv '' worden

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals Loonens zegt zijn er idd veel problemen met de 5 serie.

4. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt voor de hulp!:D
    nu ben ik een andere tegengekomen;) ik heb zelf gewoon echt veel te weinig verstand van dus alvast bedankt voor alle mogelijke hulp!

de: Samsung LE40A616

is dat een goeie? 4ms reactie tijd. 100hz. iemand enige op/aanmerkinge?

alvast bedankt! groeten BekSide

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist voor m'n ouders de Philips 37PFL5603 Full-HD besteld.
    Wordt donderdag geleverd. :)

Benieuwd naar het verschil met mijn Samsung LE32S81b. Dat zal wel enorm zijn! :+

6. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt voor de hulp!
    nu ben ik een andere tegengekomen ik heb zelf gewoon echt veel te weinig verstand van dus alvast bedankt voor alle mogelijke hulp!

de: Samsung LE40A616

is dat een goeie? 4ms reactie tijd. 100hz. iemand enige op/aanmerkinge?

alvast bedankt! groeten BekSide

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is je budget en wat zoek je precies (diagonaal, plasma/lcd etc)?

8. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ GForce:

bij ibood heb ik een sony bravia besteld, dit is helemaal fout gegaan en ze bieden mij nu dus de Samsung LE40A616 voor een redelijk prima prijsje aan, wat budget betreft.... ja ik heb al wel een plasma scherm boven hangen, en deze was voor mij moeder bestemd.

maar is toch een aantrekkelijk prijsje zelfs voor mij.

vandaar dat ik vraag of de Samsung LE40A616 de moeite waard is.

of zijn er suggesties. budget is ongeveer tot de 1000,-

Groeten BekSide

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Loonens:

Heb jij nog last van dat je tv automatisch de helderheid verlaagd bij een beeld met veel wit?

Het lijkt er toch op dat dit door het CATS komt zoals ik al 's eerder opperde.

De reden dat sommigen hier wèl last van hebben en anderen niet moet dan volgens mij liggen in de instellingen.
    Misschien dat mn calibrator dit wist en heeft uitgeschakeld. Ik zal hem mailen om het hem te vragen.

Op buitenlandse forums wordt ook aangeraden om CATS uit te zetten. Sommigen kunnen dit in het beeldmenu, maar bij anderen is dit niet daar uit te zetten. Die moeten het beeld op Cinema zetten en van Auto afhalen.
    Ik post vanavond de beeldinstellingen van mn tv, dan kan jij deze ook gebruiken om te kijken of het dan weg is.

Mn theorie is dat de lichtsensor die CATS gebruikt, het licht opvangt wat door de tv wordt uitgezonden en dat daardoor de helderheid automatisch door de tv wordt veranderd.

Plak anders s een zwart stukje tape over de sensor, misschien helpt dat al!
    De sensor zit bij de aan/uit knop van de tv. Rechts van deze knop zit het standby lampje, daar rechts van zit de sensor van de afstandsbediening en daar rechts van zit dus de lichtsensor.

Het schijnt zo te zijn dat wanneer je op de F-knop drukt die achter het klepje zit, je een slider te zien krijgt met de helderheid en dat je die daadwerkelijk ziet bewegen wanneer CATS aan staat.
    Bij sommige modellen staat het bij default aan en bij andere modellen aan

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dit gaat over de Panasonic? Zo ja, over welke modellen, want ik sta op het punt een nieuw model Pana Plasma te kopen!?!

11. Kitscan

Kitscan Pepperdepep___!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, weet iemand waar k un betaalbare flatscreen tv kan krijge? van 80 cm ofzo met hd ready ? kep geen zin om me hele maandloon op te make aan zon ding:p kep nog andere dinge nte doen :)

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat maandloon kun je idd beter besteden aan een cursus Nederlands en een typecursus.

Misschien handig om meteen even te vermelden wat je budget is, zodat de mensen hier je kunnen helpen!?

13. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb als je wil nog een panasonic staan, 37'' plasma scherm. zelfde plek gestaan altijd. garantie nog. gekocht bij harense smid op 03-08-07

zeer goede staat. is een HD READY plasma, 1 hdmi doet het perfect!

1 gebruikers krasje waar je tijdens kijken van tv niks van merkt.

voor 350 mag je hem zo hebben. heb toevallig vandaag neiuwe besteld een 40'' full hd.

groeten BekSide

14. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het design ook verschillend tussen de 42v10 en de 42g10. De 42v10 komt er wel vet uit te zien vind ik zelf, alleen wachten totdat hij uit is en ik de reviews gelezen heb en het ding met eigen ogen heb mogen aanschouwen

http://www.productwiki.com/upload/images/panasonic_viera_tc_p50v10.jpg

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, die nieuwe Samsung LED-TV's zijn ook vet zeg alleen jammer dat er zo'n rode rand omheen zit! |:-

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgende vraag. Een collega heeft van mij een aantal wmvhd bestanden gekregen. Ik speel ze af op een plasma hd-ready (1024 x768) en heb mijn 360 aangesloten via hdmi, hij speelt hem af op een Full HD Sony Bravia en heeft zijn 360 ook aangesloten via hdmi.

Ik heb geen zwarte balken in beeld (beeldvullend), hij met dezelfde bestanden wel. Hoe kan dit?

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De Samsung LE40A656 (!) is één van de betere lcd's waar nog een conventionele backlight op zit. De 616 zal wel import zijn.

Persoonlijk vind ik het beeld van een Panasonic TH42px80 mooier en die kost €700. Deze is met films, games en tv kijken zeer geschikt, maar minder om een pc aan te hangen met tekst of internetten. Ook 100hz en n refresh van 0,001ms.

Vergelijk gewoon enkele tv's in de winkels.

18. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de Samsung LE40A616 kan ik aankomen voor 650,- heb nu een plasma panasonic maar is geen full hd enz maar 1 hdm en kleiner;)

is de Samsung LE40A616 een zeer geschikte tv of zeggen jullie van mwa mwa:p beetje middelklasse.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is de TV die je nu wilt halen voor jezelf of voor je moeder? Het is natuurlijk een groot verschil wat er mee gedaan gaat worden.

_O_

20. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoel voor mezelf, dus wil er gewoon perfect games op spelen enz.
    films enz enz

hij is dus voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina