Are u kidding me... Dit spel is juist erg vet online. Online co-op met 4 man de gehele SP uitspelen (4 moeilijkheidsgraden) Dan heb je nog versus 4 vs 4 infected tegen humans Leuke achievements,en het replay-gehalte ligt heel hoog bij deze game! En nu met de nieuwe DLC die gister is gereleased is het helemaal een aanrader! @Kingkaneda is goed man
*Wij Van het weekend maar even de andere gedeelten proberen. Lighthouse vond ik niet echt geweldig omdat je soms geen kant op kan.
Ik wil net zeggen Jojo, beetje met de eer strijken. Je was nog net niet sneller dood dan de computer. Tsss...
Die 3 potjes daarvoor was hij wel alle keren eerder dood dan de AI Zijn er al bugs/glitches bekend omdat sommigen al 100min hebben gehaald? Lijkt me niet helemaal legit.
Erg fijn dat die dlc gratis is.Zouden ze vaker moeten doen bij andere spellen.Nu is het spel compleet.Mischien wel het leukste spel dat ik heb.Zeker de leukste online game die ik heb gespeeld op de 360.Met 3 multiplayer modus.Survival is leuk.Sommige maps zijn wel erg moeilijk.Ik heb al wel zilver gehaald in de no mercy map.Daar kan je tenminste een beetje schuilen in kamers en word je niet van de map geramd door een tank.
Wie wilt me helpen de man verus tank achievement te halen? Het lukt gewoon niet. We doen dan de laatste missie van no mercy. Op expert schieten we de allies neer. Switchen naar easy en dan de eerste wave doorstaan, daarna kill ik in me eentje de tank voor de achievement. Omgekeerd wil ik uiteraard ook helpen! voeg me ff toe dan
Je kan bij Lighthouse dus achter een rots gaan staan zie ik net en dan ziet niemand je. Ik vond die tijden al zo verdacht...
Dat is wel erg jammer, ik hoop dat ze dat soort dingen snel oplossen en dat ze dan gelijk de onechte tijde(of gewoon alle tijden) resetten.
Heb tot nu toe alleen maar boathouse en lighthouse gedaan, das wel een heel groot verschil in niveau. Gelukkig is het kampen in 1 hoekje niet echt goed mogelijk...
Iemand enig idee hier dat hij misschien een prijsdrop krijgt binnekort? (was hij niet op steam voor de helft van de prijs? ) Ik wil de game nog wel, maar heb er nog geen 60 euro voor over denk ik.
Al vanaf de release is deze game 37 euro op gamehubs.com Edit: Vergeet wat ik net zei: 21 pond hier, betalen kan ook met paypal.
Niet echt. Ik heb me al vele weken geleden opgegeven voor een email-update als ze oa. Fifa, Spidey en L4D zouden restocken. Nog steeds niks ontvangen, dus ook geen restock geweest. Ik zou er iig niet op wachten.