Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even voor degeen die de game weer spelen of pas aan beginnen,maar hier kwam ikzelf ook pas later achter lol.Weet zelf niet of het echt waardevol is,maar voor de liefhebbers dan.

Eenmaal op intro missie Eden Prime ren je in die vijver,en ga je naar rechts toe en blijf je rechts aanrennen totdat je iets op de grond ziet van een item.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    En wat is dat dan??? ;):confused:

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Lol ben net opnieuw begonnen met mass effect en sta ik 10 keer met shotgun van dichtbij op iemand te schieten, nog steeds volle healthbar 8)

na 10 keer proberen toch dood gekregen :D Was ook nog maar een zijmissie O-)

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag mn Mass Effect boeken binnen gekomen. Begonnen met het eerste, maar nu is meteen al veel meer duidelijk over Mass effect, want je weet als je Mass Effect begint te spelen niet hoe je daar bent gekomen etc, dat is al erg leuk om te lezen.

Nu al een aanrader voor de mensen die geen genoeg van mass Effect kunnen krijgen. En voor 7,5 pleuro per stuk bij play.com best te doen ;)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij blahdvd zijn ze wat goedkoper (of waren toch goedkoper) :+.

Maar inderdaad een aanrader voor mensen die niet genoeg kunnen krijgen van ( de wereld van ) Mass Effect en niet bang zijn om een in het Engels te lezen.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Blah is vaak net wat trager en met verzendkosten.

Idd de boeken zijn Engels, dus als je dat beetje snapt, dat scheelt :D

Al begonnen?

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Naar mijn ervaring is Blah net iets sneller al heeft Play me ook verrast met mijn laaste bestelling daar.

Yep, zit op het einde van het eerste boek maar ben aan het wachten op een gatje in mijn druk schema zo dat ik het in één ruk kan uitlezen. Maar vind het gewoon een geweldig boek en waar dat Anderson in de game maar een onboeiend en ondiep character was heeft hij door het boek een pak meer diepgang gekregen (het boek gaat dan ook over die missie samen met Saren die fout is gelopen).

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ben nog niet zover met het eerste boek, maar idd viel me op dat het om Anderson draait. Komt Sheppard nog in het boek voor, of is het boek eigenlijk een prequel van het mass effect spel? Dus voordat Sheppard in the picture komt?

Hoop ik dat het tweede boek met Sheppard is, zou wel cool zijn :cool:

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het is een prequel op de game. Het boek draait dan ook in de eerste plaats om Anderson. Saren komt er natuurlijk ook nog in voor (anders zou hij niet op de cover staan) en wordt het meer eens te duidelijk dat het boek daadwerkelijk een prequel is want (voor de zekerheid, want het is eigenlijk wel een kleine spoiler voor het boek)
    je komt te weten hoe Saren aan de Sovereing komt.

Het 2de boek heeft, heb ik gelezen, eigenlijk geen enkel character van de game. Slechts een of twee personages hebben een cameo, maar dat is ook al. Gelukkig is het hoofdpersonage van het tweede boek een vrij belangrijk personage in het eerste boek (Kahlee Sanders).

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Kun je mij in een spoiler vertellen
    hoe Saren aan de Sovereign komt?
    . Ik ga de boeken niet in het Engels lezen, mijn begrijpend lezen in het Engels is niet bepaald goed. Ik zou het dus fijn vinden als je het me kon vertellen. ;):)

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Kan je het nog niet vertellen omdat ik er eigenlijk nog niet ben, maar ik weet het al min of meer door dat mijn oog er was opgevallen toen ik de boek doorbladerde :+. Bovendien zou ik bijna heel het boek moeten samenvatten zodat je het volledig zou begrijpen 8). Maar als je wat van goede wil bent kan je al een samenvatting lezen op de Engelse wikipedia.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hartelijk dank voor je medewerking.

Niet tegen hem zeggen hoor: Ik denk dat het meer een klusje voor DNL was dit op te zoeken. Ben bang dat die nu zelfvertrouwen verliest.
    ;)O-)

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit er nu toch wel aan te denken om die boeken te bestellen. Ben nu bezig met het 2e halo boek en vind dat ook echt geweldig. het maakt zo veel duidelijk over het verhaal en het is ook gewoon leuk om te bedenken wat er om het verhaal heen gebeurt.

is het trouwens een beetje met de halo boeken te vergelijken?

14. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan serieus ook armor en weapons upgrades doen :confused: nooit gezien en dus ook nooit gemerkt. Kan iemand mij vertellen wat de beste weapons upgrade zijn? Die toxic bullets bijvoorbeeld, helpen die goed?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Die hebben mij echt geholpen ja op alle moeilijkheidsgraden die ik gespeeld heb. Wat de beste wapen upgrades zijn weet ik niet precies, maar de Colossus Armor is de beste shit om aan te trekken. Beste wapens kosten tegen de 4 ton per stuk, maar weet niet hoe ze heten.

Tip: Koop elke licenties op die je kunt krijgen; echt handig. Licenties vind je bij alle handelaren excl die op de Normandy. Je moet voor licenties kijken bij die mix van handelswaar, niet specifiek wapens of alien armor, maar die mix waar van alles wat in de lijst staat. Weet niet precies meer hoe dat heet in de game. ;):9

16. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Licenties? Heb schijnbaar veel overgeslagen tijden eerste playthrough =(

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je kunt ze kopen bij elke handelaar, behalve die op je schip. Blader maar eens door de verschillende menu's heen, kijk helemaal onder aan de lijst en je komt ze vanzelf een keertje ergens tegen.

Zitten ook licenties bij voor upgrades. ;):)

18. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Oke harstikke bedankt :D nu heb ik ene bullet crush upgrade voor mijn shotgun en ook nog helemaal vol bij squadlist, dus ook die total carnage of zoiets. Lekker handig is dat :thumbs:

19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de lokale gamewinkel kosten Mass Effect en Bioshock allebei maar 20 euro. Was een beetje aan het twijfelen, maar ik denk toch dat ik Mass Effect ga halen, daar doe ik waarschijnlijk langer over, en dan kan ik hem nog eens uitspelen.

En zelfs al vind ik hem niet leuk, hij kost maar 20 euro. En dan kan ik nog op de graphics geilen:+

Maar in de review van gametrailers hebben ze het over de laadtijden tussen het spel door en dat de textures soms niet goed laden. Gebeurt dit nou vaak? En is het irritant, dat je bijvoorbeeld midden onder een gevecht zo'n laad ding krijgt?

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De laadtijden vallen eigenlijk best wel mee,behalve in sommige liften kan dat wel eens lager duren.Maar je hebt als je alles bezocht hebt de mogelijkheid voertuigen te gebruiken,die langs de citadel staan en dat gaat sneller.Je ziet het niet in actie,maar ga je direkt naar plaats van bestemming.

Over die textures,nu is dat niet vervelend of irritant maar wel merkbaar.Als je de game op je HDD zet scheelt dat weer een stuk net als de laadtijden en framedrops op de citadel.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina