wat ik kan aanraden wat betreft topspellen: -Call of Duty 4 -FallOut 3/Oblivion (moet je wel van houden) -Street fighter 4 als je fighting games leuk vindt. -Midnight club los angeles voor arcade racer -Race pro voor race sim -Lost Odyssey als je van JRPG's houdt. -Kameo wat betreftt 3D adventure/platforming Betreft SR2: de activities zijn erg leuk en de toevoeging van co-op maakt het een verbetering, voor de rest is het idd net SR1. Maar als je SR1 nooit gespeeld hebt is Sr2 zeker aan te raden.
GTA 4 kun je uren heerlijk rond lopen door de stad, dat spel heeft ook nog een leuk verhaal. Maar je hebt wel eens periodes dat er geen leuke games uitkomen, Maar dan speel ik gewoon wat oude games. Moet bijv. halo 3 nog uitspelen , meestal speel ik gewoon Far cry 2
Er is genoeg te doen op de 360. Er komen aardig veel toppers uit. De reden dat het nu voor de wat oudere gamer (srry weet er geen ander woord voor ) te veel keuzes zijn dan eerder met oude consoles zoals de NES. Toen was een game echt speciaal, nu is het meer een van de ... Als je het even beu bent, kan je het beste ff een weekje of miss wat langer niet gamen en dan weer een topper oppakken. Dit heb ik ook gedaan, en nu zit ik er weer helemaal in. Er zijn genoeg toppers, zou je er wel wat opsommen Sandbox games GTA4 Saints Row 2 Zijn beide games waarin je uren achter elkaar lol kan maken door mensen te killen etc. Shooters Call of Duty 4/5 Gears of War 2 Beide leuke shooters waarbij je online nog steeds de grootste lol kan hebben RPG Mass Effect Lost Oddysee Oblivion Games die je helemaal opslokken, waanzinnig Zo zijn er genoeg, voor alles zijn er wel toppers
Is een mening daarom staan ze er misschien niet tussen. Bij mij staan ze ook niet tussen de favoriete.
Dit zijn allemaal toppers! [yt]mjCHNc3NAnI[/yt] Nog een leuke tip die nog niet in die video staat: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. Erg leuke game waar je lang mee bezig bent. En ja, een 22-jarige vindt dat ook leuk. Ben zelf 21.
Mn 360 al maanden niet meer echt aangehad (34 jaar). Sinds vorige week Halo 3 weer online zitten spelen met een vriend van me en nu zitten we bijna iedere avond weer een uurtje of anderhalf te gamen
beetje raar om deze conclusie te trekken op een xbox forum maar als ik bij meerdere fora kijk zijn mensen toch het meest tevreden over de 360 wat betreft spel aanbod (niet hardware matig dat weet ik). Wii heeft te weinig games, en bij ps3 is online vaak slechter dan 360 en is het aanbod net iets kleiner dan 360 maar niet slecht
ik ( 23 ) denk dat het ook komt door het weer dat je er minder aan gaat zitten. Winter koud dus zoek je de warmte op dus 360 verveeld niet snel en tijd gaat er snel door. Zomer lekker lente/zomer lekker weer beter om buiten te zijn of een terrasje pakken met vrienden. Over spel aanbod ben ik het wel mee eens er zijn niet echt boeiende games die ik zou moeten hebben. mijn 360 heeft RROD en mis hem nog niet eens maar de spellen die ik regelmatig speel zijn: Halo 1,2,3,wars Gear of war 1,2 Fifa09 Soldier of Fortune PayBack spel die ik minder tot niet speel: Midnight club Los Angels Nba Street Homecourt Burnout Paradise
Ik weet precies wat je bedoelt! Heb het ook bij 80% van mijn games.. Spellen waarbij ik niet op uitgekeken raak: Oblivion Fallout 3 Skate 2 Shaun White Snowboarding Call of Duty 4 Zulke games heb niet alleen een singleplayer, en daarna niets, maar deze games kun je eeuwig doorspelen.
Ben ik nou de enige die nog die game speelde die op je xbox zat bij de release toen je um kochtte! Soort van bejeweld? Super om die game soms weer te spelen
je bedoeld Hexic? vond die niet leuk. Kreeg er zelf gears of war bij en die heb ik veel gespeeld en heel lang. eigenlijk tot GOW 2 kwam