Moet zeggen Dulle je bent wel op dreef!! Doe je erg goed! En die screens zien er ook bruut uit! Een echte DMC variant zie ik er al wel in
Vette pics.. Deze game ga ik zeker halen Werk je eigenlijk ook nog wel Dulle? Want ik vind ook dat je erg op dreef bent met nieuwe dingen
Vandaag zelfs nog de verjaardag van mijn moeder gehad! Enige wat je nodig hebt is een muis + de zin om het te doen. Zo, nu weer over de game.
Ooit een stukje gelezen over deze game. Opzich was ik er toen wel van te spreken, alleen de hoofdpersonage vond ik echt niks. Nu weer ff verder in het jaar en ik vind de beelden en screens waanzinnig. Die aktie de te zien is is zo bruut en snel Dat laat me zelfs dat ik ook nu het hoofdpersonage niks vind vergeten. Lijkt erg veel op DMC, maar dat maakt mij helemaal niks uit. Binnenkort eindelijk Ninja Gaiden 2 halen en dan hoop ik dat deze uit is
ik lees dat meer mensen de hoofdpersonage niks vinden.. Vind het wel meevallen.. Duurt trouwens nog wel ff voordat de game uit is he.. Bayonetta komt pas rond Oktober uit
Domber dat ie zo lang nog duurt dan denk ik dat er nog een andere hack 'n slash komt, maar devil may cry 4 wil ik nog niet, iemand suggestie?
Ik vind DMC en Bayonetta erg op elkaar lijken, miss dat dit in nadeel zou werken dacht ik maar dit heeft me toch wel over de streek getrokken. Heb zelf alleen maar Conan als hack 'n slash, zeker goed spel naar mijn mening. Alleen die mist gewoon echt de snelheid *)
Conan vond ik ook echt een goede hack n slash game.. Vooral de eindbazen waren tof in die game.. Ninja Gaiden 2 en DMC 4 kan je vast wel voor een mooi prijsje vinden nu,..
Gameplay: [yt]NZa3OWBxSVo[/yt] Ziet er toch redelijk uit voor een prototype wat toen maar 1 maand oud was.
Bayonetta's First Climax As Explained By Hideki Kamiya The most recent trailer for PlatinumGames Bayonetta comes and goes in a mere 90-seconds, an attention-stealing high speed montage of gameplay and cut scenes. Hardly enough time to appreciate its subtly and secrets. That's why Bayonetta director Hideki Kamiya spends more than 23 minutes explaining the trailer in nitty-gritty detail. In yet another example of the developer "getting it," Kamiya and company explore the "First Climax" trailer scene by scene by way of director commentary—not something we typically see for a video game promo clip, but something I hope we'll see more of. In it, Kamiya explains almost everything you'd want to know about the star of Bayonetta, including details on her arsenal of weapons, the two things she'll never strip herself of, and just what role lollipops will play in the game. You'll also be given a dose of the curious reluctance of Japanese developers to reveal the names of almost anyone or anything. Kamiya obviously expounds on actual gameplay and story details, much of which we haven't been privy to by way of official Sega channels thus far. That includes things like the customization of Bayonetta's weapons load out and the option to switch between two sets of weapon set ups on the fly. Neat! If you have the time and the Bayonetta enthusiasm, it's highly recommended. http://platinumgames.com/2009/05/12/pgtv-episode-4-first-climax-trailer-commentary/
Er staat trouwens een leuk interview op het Xbox Dashboard (Spotlight > Naar rechts scrollen > Je ziet het vanzelf staan) Veel gameplaybeelden ook. Weet alleen niet zeker of het allemaal nieuwe beelden zijn
Op xbw heeft Mirik ook een erg boeiende trailer uitleg gepost. (die maker verklaard alles) Dit word voor mij echt de topper van het najaar (op Brutal Legend na) . Linkie: http://archief.xboxworld.nl/news/12061/twintig-minuten-aan-uitleg-van-kamiya-over-bayonetta/