Mooi, zat ik ook niet op te wachten. \o/ maarre on: Op welke site kan je hem bestellen (en ik weet dat hij alleen in Amerika vekrijgbaar is, maar op welke Amerikaanse site).
Jup door DE nvidia! Lijkt me toch wel duidelijk Over de prijs van de ZuneHD... Is niks van bekend, dat is gissen maar verwacht maar zo rond de 300 euro aan het begin. Ongeveer de prijs die de Zune 120gb nu is.
Uuh, wat is Daewoo En Ricatech rocks. Alleen kan die sommige bestanden niet afspelen. En het touchscreen werkt niet lekker. Daarom wil ik Zune!
Mijn Zune 80GB is sinds een paar maanden in het bezit van mijn vriendin maar steeds vaker loopt hij vast... Je hoort dan de HD ratelen en hij moet opnieuw opgestart worden. Weet iemand of er een winkel is in NL waar je hem na kunt laten kijken (is vorig jaar gekocht in de USA).
100 euro gaat deze nooit van z'n levens dagen kosten. Al helemaal niet als er een Nvidia chip in zit, die zal al snel 100 euro los kosten. En 4gb voor HD content is wel héel erg weinig he vind je niet?! @Xwon Ben bang dat je dan zelf moet gaan sleutelen, want je kan niet met je Zune naar een electronica winkel ze kennen die hardware niet eens. Maar wat je dus zou kunnen doen op Marktplaats/eBay etc een Zune Harddisk kopen (ik zag er pas nog een paar staan op MP) en die er zelf inzetten. Hier kan je lezen hoe! (is de 30gb versie maar in de 80gb versie gaat het hetzelfde)
Ik had het over de Zune van de 2de gen. Dus niet de HD. Is ZuneHD trouwens met Touchscreen? Want die wil ik dus niet.
Zune 2de gen zal hier ook niet uitkomen Duidelijker posten dan... ZuneHD heeft een multi touch scherm van 16 OLED.
Komt er geen normale Zune, zonder touchscreen dus, naar NEDERLAND? Neeh, dan ga ik de Zune v2 wel op een Amerikaanse site bestellen.
Ik wou liever een Zune v3 zonder touchscreen. Is z'n Zune trouwens in Kroatië vekrijgbaar? Of Oostenrijk? http://http://www.youtube.com/watch?v=YmkiAzNO99s&feature=related Die reclame boven me is van de Zune, niks nieuws ofzo, maar is wel een leuke reclame :'D Ow nee, die liggen natuurlijk ook in Europa -.-