FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nog leuker als je de bal normale snelheid in het net schiet en hij komt er als een raket uit. Ik laat dan altijd even een diepe zucht.

    Jupiler League er in lijkt me leuk. Waarom niet? Je hebt ook tig Engelse divisies er in. Met Dord 90 spelen waar ik vroeger zelf bij gespeeld heb lijkt me geinig :D
     
  2. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zelf gemaakt he:p

    die 2 zag ik op een site als cover maar niet voor xbox en ik heb paar dinge aangepast etc
    alleen die ibr, en ronaldo heb ik van site verder zelf.
     
  3. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Is er uberhaupt wel een scheids in 09?
    Ik heb 03 nog voor de GameCube, daar zie ik gewoon een scheids rondlopen.
    Maar in 06 en 07 voor m'n Kubus zag ik ze niet meer. O-)
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zit erin
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Nodig? :+
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste toevoeging voor mij zou zijn het verminderen van skills van bepaalde spelers. C. Ronaldo en Rooney dus.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, vind dat ze het volgende ook wel mogen veranderen;

    Als je met een één sterren team speelt, schiet je 9/10 afstandsschoten dik naast. Dit is bullshit, want zelfs in bijv. Feyenoord A1 poeieren ze de bal vanaf de 16 in de kruising. Niet iedereen natuurlijk, en ik begrijp ook wel dat er enig verschil moet zijn tussen 5 sterren teams en 1 sterren teams, maar zo erg nou ook weer niet
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Gelijk heb je, maar in Fifa 2003 schoot ik bijvoorbeeld elke bal van 30 meter en verder het doel in. Scholes is hierin erg goed in die game. ;):)
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft niks te maken met gewenning, het gaat mij om REALISME, als een bal als een gek gaat stuiteren en dus ook bij elk schot, pass, cross en uittrap deze fratsen laat zien, is gewoon not-done. Haalt voor mij meteen het plezier weg uit een spel wat verder bijna perfect in elkaar steekt.

    Als je niet weet waar ik het over heb, ga zelf eens een balletje trappen...
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Goed ik heb de moeite genomen om een tijdje terug een videotje van wat goals te maken. Moet jij eens aangeven waar die bal dan vreemd doet. Gewoon welke seconde in de video. Er zitten wel wat lange passes tussen en ballen in het net. Hoewel de clips kort zijn (want beperking in EA save/upload)

    [yt]nNU3wczER0g[/yt]
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Die FIFA video ziet er geweldig uit. Zonder twijfel de mooiste en misschien wel beste footie van dit seizoen. Maar....ik begrijp wel een beetje waar hij op doelt. Vlak voor het uithalen zie je dat de bal geherpositioneerd wordt voor het schot. Zodat de animatie soepel kan verlopen en de bal de touwen in vliegt. Dat is al vele malen minder dan voorheen, laat ik dat voorop stellen. PES ziet er stukken minder uit en heeft ook nadelen (geen 360 graden o.a.) maar heeft dat effect minder. Als je juist daar gevoel bij hebt kan dat het gevoel van wel of niet uitmaken.
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat her positioneren is kut. Ik wil in de loop kunnen schieten niet dat hij nog regelmatig stil gaat staan om dan pas te schieten. En die paar tellen is net genoeg voor de tegenstander om je onderuit te halen. Erg frustrerend.

    Zit er in en loopt nog irritant in de weg ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2009
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Fifa 2003 was ook ownage. Ik had hem op de PS One, toen kon je vanaf de aftrap gewoon rechtdoor blijven lopen en kon je de bal letterlijk het doel in lopen:+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is geen ownage, maar het slechtste soort voetbal dat ik ooit gezien heb. Tsja, als je Arsenal als amateurs zondag F ziet ballen dan is het logisch dat ik elke wedstrijd met ManU ruim win. Naderhand scoorde ik bijna al mijn goals met scholes. Verschrikkelijk toen. ;):9
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nog even geduld dames! FIFA 10 klinkt tof :cool:
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo vroeg voor de release, valt wel mee toch? (hoop ik)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Viel me vandaag ook op.

    - Tackles moeten echt beter, en ook de animatie van het vallen. Mensen lopen gewoon recht door je heen en vallen dan. Ik wil een echte lekkere tackle maken.
    - Gezichten moeten echt beter. Iniesta lijkt op een zwerver, Xavi op een pipo en Fabregas op een crack junk van boven de 30 jaar. En dat zijn maar een paar voorbeelden.
    - Scheidsrechter moet ook beter, vooral voordeelregel. Maar ook qua kaarten. Half uur later nog even een kaart geven.
    - Keeper moet de bal wegslaan als je met je eigen speler bijna een eigen doelpunt maakt = kon hij gewoon tegen houden met gemak
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  18. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom schiet je die bal in godsnaam dan ook zo hard naar je eigen keeper |:-
     
  19. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk is het best een mooi doelpunt maar in het verkeerde goal, haha! :thumbs:
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan is het hands hé?
    Terugspeelbal = indirecte vrijetrap vanaf 5 meter dan (in jouw geval)
    Ik vind de keepers nu juist prima.
    Alleen zou de bal wat minder vaak tegen de lat mogen vliegen;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina