Bedankt! Alleen pistols en rifles gaan werken aangezien ik niet naar New York kan op moment en ik ook nog geen toegang heb tot The Compound van The Granados. Hartelijk dank, hoop er uit te kunnen komen dit weekend. Ik doe altijd alles rustig aan.
Weet je wat ik altijd zo bewonder aan bepaalde gamers: Zodra ze een game voor het eerst gaan spelen lijkt het wel alsof ze precies weten wat ze moeten doen. Het is een stukje inzicht en motoriek denk ik; ten opzichte van bijvoorbeeld jou Vegeta ontbreekt het bij mij daar nog wel eens aan. Tsja, ik zal dan ook niet ontkennen dat ik blij ben met de hulp die je aangeboden krijgt als je het netjes vraagt op XBW. Super, wat moet ik zonder jullie.
Krijg ik mijn geld btw wel terug wat ik besteed heb aan health en blackhand etc voor mijn mannen? Of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen te investeren? Het gaat een probleem worden aangezien ik weinig inkomsten nog heb en ik waarschijnlijk al mijn personeel moet vervangen. Het gaat hierbij om het vervangen van 1 skill voor 2 skills personeel.
Heeft het gevoel dat jullie nu denken dat er nog meer vragen gaan komen. Jullie weten het antwoord al!
Laatst bewerkt: 24 apr 2009