ontevreden, snel uitgekeken

Discussie in 'Algemeen' gestart door richie_w, 23 apr 2009.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat meen je niet |:-

Die game is ZO ERG SLECHT dat de developers ervan zware celstaffen verdienen. PayBack is zonder twijfel de slechtste game die ik heb gespeeld voor de 360. Deel 1 en 2 waren toen echt vet maar werd ook gemaakt door de orginele ontwikkelaars.

Ontopic:
    Dat games gaan vervelen is heel normaal, de industrie is commercieel geworden en diepgang in games is minder geworden. Ik raad mensen aan om meer reviews te lezen en meer demo's te checken. Zelf heb ik er niet zoveel last van omdat ik bijna elke game wel check op de pc of 360 en precies weet wat de goeie games zijn en welke ontwikkelaars kwaliteit leveren. Games zijn niet saai, je moet gewoon een goede smaak ontwikkelen. ;)

Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook ben nu 27 en game steeds minder en koop al bijna helemaal geen spellen voor 50 a 60 euro alleen nog racespellen speel ik zowat haha en dan gta4 nog maar dat is het wel .

3. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Quake 4? lol.

1 reden hiervoor, speel alleen topgames waarvan je weet dat je er geinteresseerd in bent. Ik zie dat je games als GoW2, RE5 enz wel prima mee hebt vermaakt, komt omdat dat ook betere games zijn :).

Ik ben zelf ook 22, en verveel me ook wel eens als ik aan het Xboxen ben, dan ga ik gewoon wat anders doen ><.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, stuur mij een pm en dan wil ik die 360 wel hebben. 8)8)

heeft met leeftijd niks te maken, ben 30, game al sinds atari en NES. vind het nog steeds top.

me favoriete spel._O_ COD4_O_, als je van FPS houd is dat toch wel de game, en online zijn dagelijks zo'n 100.000 mensen aan het spelen, dus das ook geen probleem.

wat je kan doen, is demo's van spellen downen via XBL. doe ik ook, dan weet je zeker dat het spel je aanspreekt voordat je koopt.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waarom praten jullie eigenlijks al drie pagina's lang over games die de poster van deze topic wel of niet zou moeten aanschaffen? Hij zegt in feite niet veel plezier meer te beleven aan bepaalde entertainment. Hebben jullie soms in al die jaren XBW niet geleerd dat mensen met maar een post zelden of nooit weer reageren?

Laat de poster van deze topic eerst zelf eens reageren op jullie berichten voor we een discussie verder gaan die eigenlijks uit aan het draaien is op wat anderen wel en niet leuk vinden. Laat hem spreken en reageer eens een dag niet, want ik heb het idee dat het toch niks word met dit verhaal. ;):)

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben nu zelf 23 en begrijp wat je bedoelt.
    Ben ook steeds sneller uitgekeken op games.
    En ondanks ik het nu nog best veel doe zou het me niks verbazen als ik het over bijvoorbeeld 3 a 4 jaar niet meer zou doen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf altijd wel nog spelen want het blijft toch wel een hobby.
    Ik heb de laatste tijd ook heel veel spelen verkocht en heb er soms ook geen zin meer in om te gaan spelen. En dat was vroeger wel anders.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De meeste van jullie zijn waarschijnlijk gewoon te oud geworden en worden meteen ingemaakt op Halo. :+

Ik kwam altijd veel ouderen tegen met tactische spellen zoals Ghost Recon en Rainbow Six. Misschien een aanrader voor enkele oudere gamers hier?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wah halo2/3 dat is de bom :9 Maar ik ben er zelf ook best wel op uitgekeken soms hoor....

10. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 28 en ik kan me ook bangelijk amuseren met rainbow six.
    Das tenminste een gameplay met diepgang en verreist nog veel skills ook :)

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier al een post gezet, maar die is helemaal weg. Er zal iets fout gegaan zijn. Hier nog ff kort wat ik zei.

Bijna 40 jaartjes. (pfff)

Maar ik speel ook haast niet. Terwijl ik wel elke dag met games bezig ben. Wanneer komen ze uit, en doen ze het.

Want waarom speel ik minder dan ik zou willen?

1. PES online werkt niet, als die wel zou werken zou ik uren per week spelen.
    2. FPS met gamepad. Ik kan het niet, maar wie weet, zou ik het kunnen leren. Maar ik heb gewoon totaal geen ''schietgevoel'' met dat ding. Maw, ik vind het niet leuk om met een gamepad te schieten, ongeacht skills. Als er toetsenbord en muis ondersteuning zou zijn, dan kan ik maanden lang elke dag uren spelen. (misschien hetzelfde als met racers en stuurtjes, ik heb dat met shooters en toetsenbord en muis, dat is gewoon veel vetter)
    3. Ik speel ook graag simracers. Die zijn er helemaal niet. Ja 1tje, en die werkt voor geen meter.

Dit zijn de hoofdredenen waarom ik minder speel dan ik zou willen. Ik krijg er gewoon de kans niet voor. Er is niet 1 game die ik wil spelen die het goed doet, en ik kan spelen zoals ik wil.

Verder vind ik nog 1 ding een heeeel groot gemis bij online gaming op de 360. En dat is het aantal spelers online. Een race met 12 man, een shooter met 20 man. Ja daar wordt ik niet echt enthousiast van. Sterker nog, daar vind ik geen reet meer aan. Ik wil een volle grid, en ik wil een zo chaotisch mogelijke oorlogssituatie met zoveel mogelijk man.

Kortom: de games die mij interesseren werken niet (naar mijn zin), zijn er niet, of de online game experience valt in het niet bij de gameplay op de PC met zijn vele spelers/tegenstanders.

Het valt me allemaal erg tegen.

Nog anderhalf jaar wachten op F1. Toetsenbord en muis zie ik niet komen, en online gaat gewoon niet met 64 man heb ik me laten informeren. Dus ik zie voor mezelf weinig veranderen voorlopig.

Jammer hoor. Ik vind deze zogenaamde ''next gen'' de grootste tegenvaller ooit op games gebied.

12. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaah kan persoonlijk liggen of je houd niet van die Rpg / shooters genres

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm. ik ben gek van shooters, maar dan wel met goede besturing en voldoende tegenstanders. Ik denk dat je mijn bericht niet goed gelezen of begrepen hebt.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox verkopen en een goede pc kopen? :)
    Als je voor realisme gaat moet je vaak op de pc zijn.

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Nou,Ik speel nog aardig veel games hoor.
    Ben zelf 31 en game ook al vanaf de Nes.
    Ik heb er wel minder tijd voor als vroeger maar dat krijg je als je ouder word;)
    Maar het zal altijd een hobby van me blijven.
    Denk ook niet dat het aan je leeftijd ligt dat je het opeens niks meer vind.

Ik heb ook vaak dat nieuwe games me totaal niet boeien en dat ik dat soms tijden niks koop omdat er dan gewoon geen toffe titels uitkomen.
    En vaak in die periode pak ik ook nog wel weer eens de Snes om daar de classics op te spelen:9

Xbox live vind ik juist goed en leuk.
    Vooral met Street Fighter;)

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik was het zo zat om mijn PC te upgraden, en ik heb me echt in de maling laten nemen door die ''next gen'' term.

Ik dacht, ik ga er op vooruit, zowel in specs(had al een wat oude PC), maar vooral kwa game ervaring. Nou, we moeten gewoon eerlijk zijn, die ligt mijlenver achter op de PC.

En het ligt niet eens aan het apparaat. Maar aan de games en de geringe power van de online inrichting, die zijn onder de maat.

Die xbox, wat kan die allemaal niet. wifi, dvd kijken, muziek af spelen, internetten, chatten. Had al dat geld maar gestoken in de ontwikkeling van een online omgeving die wel met gemak 64 man aan kan.

Maar goed, ik wacht gewoon nog een jaartje op een PES die het wel doet, en F1, die moet hem worden.

Geduld is een schone zak, ;-).

17. Ashavan

Ashavan Guest

Je wordt ouder...andere interesses...steeds weer same old qua games.

Tja dan ga je minder gamen en meer tijd besteden aan wat anders. Jaren niet echt meer games gespeeld en dan komt het vanzelf wel weer terug en ga je weer met mate gamen. Althans dat heb ik. Online competitief doen heb ik geen behoefte aan dus speel voornamelijk offline games met een goed verhaal. Shooters vallen dan al meteen af voor mij. Maar een Bioshock en Gears of Wars 1 waren wel vermakelijk.

Race sims heb ik dusver nog niks fatsoenlijks gehad op de xbox. Forza viel tegen, Grid Racer en Gotham Racing zijn arcade. Pro heb ik nog niet gedaan en F1 ben ik ook benieuwd naar.

Een tijdje terug hele lading RPG's/Adventures die uitkwamen. Fallout 3 en Eternal Sonata waren goed. Lost Odyssey, Bleu dragon waren same old en verloor me interesse ergens op 75% van uitspelen. Heb zo'n beetje elke RPG/Adventure gespeeld. Een enkeling was goed, maar merendeels was het matig.

Sport games zijn ook altijd wel leuk. Maar na tig competities te winnen met NHL, NBA en Fifa/Pes heb je het eigenlijk ook wel gehad en wordt het te repetitief.

Gelukkig zijn er genoeg andere interesses om tijd mee te vullen. Gamen af en toe een paar uurtjes houdt het nog leuk :)

18. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu gwn al een jaartje toppers (cod4,halo,gh...)
    en ik blijf het leuk vinden, als je uitgekeken raakt op cod speel je halo dan weer ff gitaartje bovenhalen

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Misschien omdat het aan de games ligt? Als je ooit van games gehouden hebt, kun je dat op je 25e ook wel. Het ligt gewoon aan welke games het zijn. Door wat games op te noemen die wél lang speelplezier bieden, komt het gevoel misschien weer terug?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja Halo is ook echt een goed voorbeeld van een spel met diepgang.

Oudere gamers hebben liever spellen waar wat taktiek en verstand bij komt kijken i.p.v. alleen run en gun.

de schreeuwende kinderen is de reden dat ze spellen spelen zoals RB6.

Als je moet nadenken en voorzichtig spelen haken adhd kinderen af die alleen heen en weer willen springen en snelle actie.

Deel Deze Pagina