Ik had hier al een post gezet, maar die is helemaal weg. Er zal iets fout gegaan zijn. Hier nog ff kort wat ik zei.
Bijna 40 jaartjes. (pfff)
Maar ik speel ook haast niet. Terwijl ik wel elke dag met games bezig ben. Wanneer komen ze uit, en doen ze het.
Want waarom speel ik minder dan ik zou willen?
1. PES online werkt niet, als die wel zou werken zou ik uren per week spelen.
2. FPS met gamepad. Ik kan het niet, maar wie weet, zou ik het kunnen leren. Maar ik heb gewoon totaal geen ''schietgevoel'' met dat ding. Maw, ik vind het niet leuk om met een gamepad te schieten, ongeacht skills. Als er toetsenbord en muis ondersteuning zou zijn, dan kan ik maanden lang elke dag uren spelen. (misschien hetzelfde als met racers en stuurtjes, ik heb dat met shooters en toetsenbord en muis, dat is gewoon veel vetter)
3. Ik speel ook graag simracers. Die zijn er helemaal niet. Ja 1tje, en die werkt voor geen meter.
Dit zijn de hoofdredenen waarom ik minder speel dan ik zou willen. Ik krijg er gewoon de kans niet voor. Er is niet 1 game die ik wil spelen die het goed doet, en ik kan spelen zoals ik wil.
Verder vind ik nog 1 ding een heeeel groot gemis bij online gaming op de 360. En dat is het aantal spelers online. Een race met 12 man, een shooter met 20 man. Ja daar wordt ik niet echt enthousiast van. Sterker nog, daar vind ik geen reet meer aan. Ik wil een volle grid, en ik wil een zo chaotisch mogelijke oorlogssituatie met zoveel mogelijk man.
Kortom: de games die mij interesseren werken niet (naar mijn zin), zijn er niet, of de online game experience valt in het niet bij de gameplay op de PC met zijn vele spelers/tegenstanders.
Het valt me allemaal erg tegen.
Nog anderhalf jaar wachten op F1. Toetsenbord en muis zie ik niet komen, en online gaat gewoon niet met 64 man heb ik me laten informeren. Dus ik zie voor mezelf weinig veranderen voorlopig.
Jammer hoor. Ik vind deze zogenaamde ''next gen'' de grootste tegenvaller ooit op games gebied.
Laatst bewerkt: 24 apr 2009