FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kan er wel op inspelen, na de loop van tijd weet je dat hij het doet en ga je zo'n situatie anders aanpakken.
    Skills heet dat:cool:
    En dan bedoel ik vooral om die bal tering richting de keeper te poeieren, want al valt hij een centimeter onder de kruising, de keeper neemet hem gewoon aan met de borst.
    Niet alles voetballend willen oplossen is daarom wel belangrijk;)
     
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet nog een manier waardoor je haast altijd uit een corner scoort? |:-|:-
     
  3. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Het Niveau op amateur zetten :+
     
  4. DonDiabloNL

    DonDiabloNL Pro Fifa'er

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    idd _O_
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En dan nog scoor je niet ;)
    Het is niet zo dat ze op amateur de bal niet wegschieten.

    @Biqshow

    - Je kan proberen om de bal in één keer het goal in te draaien (kans is heel klein)
    - Je schiet de bal net iets voor het goal en hoopt dat ie goed komt
    - Je kijkt waar je man staat en richt er iets op
    - Je draait uit

    Oftewel: Er bestaat geen manier.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  6. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste manier die je hier verteld werkt mij werkelijk nooit ik schiet hem altijd wel tegen de paal of over de achterlijn..
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahahaha omg geweldig.
    Mijn vriend stond 5 - 1 voor (ik was bezig de hele tijd, en hij was een vieze runner)
    Toen in de 2e helft heb ik hem afgeslacht met 5 - 6 :cool:
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik als echte PES fan heb sinds enkele dagen Fifa in huis en ik moet zeggen dat het behoorlijk speelt. Waar ik me wel mateloos aan erger is de bal zelf, die is totaal niet realistisch en ook het schieten geeft me niet het gevoel als bij PES. Daarnaast vind ik sommige spelers modellen echt te erg voor woorden, zelfs bij Barcelona kloppen er een paar echt niet, het kleurgebruik is ook niet geweldig, de grafische presentatie vind ik dan ook niet zo denderend als iedereen altijd zegt.

    Verder is het combinatie spel wel lekker en loopt de verdediging bijna altijd goed mee met de tegenstander. Ik ga er in ieder geval heel wat meer tijd in steken dan ik in eerste instantie verwacht had, zodat ik ook een goed oordeel kan geven over het voetbal zelf.
     
  9. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    De bal niet realistisch, is hij vierkant ofzo? :confused:
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij bedoelt dat hij niet natuurlijk rolt maar alsof hij een vast patroon volgt.

    Met corners scoor ik vrij regelmatig (1 op de 4/5)

    Het belangrijkste is dat je pas op B moet drukken als de bal bij je hoofd is, timing dus.
    Dan duw je vaak je tegenstander weg en win je de kopduellen, ook kop je dan gerichter.

    Als je spelers als carew of Adebayor hebt is het ook makkelijker;)
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik dacht dat je je opspringen moest timen met B?? ... zou betekenen dat ik altijd te vroeg druk? (ik scoor bijna nooit uit corners)
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik scoor ook wel een op de 5 corners, ligt ook een beetje aan het team. Ik zoek ook altijd een beetje goeie kopper uit (Trezeguet als ik Juve speel bijvoorbeeld) om hem op de mikken en dan gewoon goed timen met de kopbal, vaak loop ik ook een stukje richting de goal om ruimte te creëren voor mezelf door de verdediger weg te duwen en dan weer een stapje achteruit. Kop de laatste tijd wel vaak net naast :x

    Ik denk dat als je het veel speelt je eigenlijk wel vanzelf een beetje erachter komt hoe jij lekkere corners neemt?!
     
  13. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n mooie trap online gehad. Ik sta 2-1 achter ik denk laat ik maar is met de keeper schieten, hij schiet de bal enorm hoog en wie staat daar? Schaars (was az) dikke volley op de lat echt zo jammer
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Probeer jezelf eerst goed te positioneren en dan pas op koppen te drukken;)
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij corner kun je het beste op Ultra offensive spelen. Dan staan er zo'n 3 man voor de goal waaronder 1tje bij de 2e paal. Dan probeer je de bal over de achterlijn (niet helemaal) over de goal bij de 2e paal te krijgen (over de keeper, balkje moet net in het rode komen). En dan man bij de 2e paal kopt 'm binnen. Voila.
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nu ik eraan denk, DAAR heb ik wel een klacht over. Dat 'balkje' is vaak zo slecht te zien. Bij PES is dat veel beter.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Koop een HD-tv:9..

    Ligt er maar net aan wat voor TV je hebt;)..
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb overigens weleens dat het balkje gewoon niet te zien is wanneer je een schot/pass "oplaad". En dan bedoel ik niet dat me tv zo klein is (issie wel!), maar dat het balkje gewoon niet verschijnt.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat bedoel ik ook, zoiets. Volgens mij is het balkje er wel maar zie je hem bijna niet.

    En ligt niet aan mijn 'tv' ... Ik speel op mijn 19" pc tft monitor 1440x900 en dat is haarscherp HD.

    Ligt natuurlijk OOK aan het gebruikte camerastandpunt. Als de achtergrond 'publiek' is of zo is het balkje wellicht moeilijker te zien. Van mij had het allemaal ietjes groter gemogen. Nu ik eraan denk. Vooral bij corners (camerastandpunt) heb ik er last van.

    Maakt verder niet uit. Je speelt toch op gevoel, maar bij vrije trappen komt het 'opladen' natuurlijk wel op precisie aan.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Net verloren door zo'n domme bal van de keeper tegen de rug van een eigen speler!:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina