Welke decoder krijg je nu dan? Je hebt toch al een hdmi decoder?
Of ben je voor het interactieve pakket gegaan?
Je zult toch heel even in het service-menu moeten gaan hoor, maar dat geeft toch niks?
Om het servicemenu in te gaan doe je hetvolgende: druk op de tv achter het klepje op -/V en terwijl je dit ingedrukt houdt, druk je 3 keer snel op de afstandsbediening op de 0
Je ziet aan het contrast dat die overschakelt. Rechtsonderin staat het totaal aantal uren en het aantal keren dat je de tv hebt aangezet.
In het Hotelmenu kan je aanpassen op welke source de tv moet springen wanneer je m aanzet. Wist je dat al?
Of ga je nu interactieve tv krijgen?
----------
Image retention hoef je alleen rekening te houden in de inspeelperiode. Op mn vrije vrijdag staat mn plasma van 0900-1600 uur aan en dan ben ik alleen maar aan het internetten (taakbalk staat steeds op dezelfde plek met favorieten en zoeken etc etc) of ik ben aan het gamen. Geen enkel probleem.
De refresh van een plasma is overigens geen 0.0 maar 0,001ms
Ik heb zowel lcd als plasma gehad, maar persoonlijk vind ik plasma veel en veel mooier. Eerst denk je dat het wel mee zal vallen of dat het overdreven reacties zijn van mensen die hun aankoop verdedigen......totdat je zo'n plasma in huis hebt
Klik om te vergroten...