Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar die winkel gaan die je mannen aan het overnemen zijn en dan zelf een handje helpen.
    Zodra je die hebt ga je naar het vuilnisbelt met hun en maak je die gasten af.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is inderdaad die missie. Ik weet al wat ik ga doen. Ik ga van die vuilnisbelt af, waar die gast van de staking is, neem de winkel over en neem mijn maten dan weer mee naar de stortplaats. Ik maak alles af wat er op mijn pad komt en als ik ook maar een keer goed kan richten is het finito. Ik zou ook niet weten hoe jullie je anders met mijn probleempje kunnen helpen. ;):cool:

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij ben je de enigste die moeite heeft met GF2 Yellow! :+

Weet iemand waar ik familie leden kan vinden met 2 skills? En dan bedoel ik soldaten die met 2 skills beginnen en geen capo's.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Yellow: Zie me tips werken --> een ding echter voor je plan --> die gast moet je uiteindelijk over een relling gooien. dus je zal wel degelijk naar hem toe moeten

Avahahah: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=138223

Deze heb ik gebruikt. promoveer de safecracker/engenieer uit florida naar capo en geef hem medic (medic en safecracker heb je altijd nodig) en promoveer de Arsonist en Demolitions en geef hem Bruiser als hij je tweede capo wordt --> Als je dan je twee capo's meeneemt heb je alle skills bij je.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap dat ik naar hem toe moet, maar zoals ik eerder al duidelijk maakte is dat voor mij een hele klus. Die guide is misschien voor een andere gozer bedoeld, maar zou ik er ook nog wat aan kunnen hebben?

Ik heb namelijk nu een medic, kluizenkraker, pyromaan en een explosievenexpert plus een technicus in dienst. Ik heb al iemand tot capo gepromoveerd en ik neem aan dat je niet willekeurig dingen kunt veranderen aan de posities van je familileden en of hun vaardigheden.

Kun je die licenties soms ergens vinden of kopen waar je het in je post over hebt??? Wat is het doel ervan, want alles wat een beetje wil helpen om die gozer uitgeschakeld te krijgen is welkom. Ik kan namelijk nergens vinden dat je die gozer echt over een reling moet gooien. Ik bedoel nergens in-game.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    @Yellow:
    GEWOON DOEN ZOALS DIE ECKTE STRATIE-MANNETJES HET DOEN, PAK JU IJZER EN KOM UT BRENGEN! JU WEET ZELLUF!

Met andere woorden, niet moeilijk doen en gewoon knallen!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klaar: De kogel is door de kerk. Ik ga na het eten op pad en doe het zoals ik het van plan ben te doen. Iemand die tegen mijn handelingen is? Ik meen het, ga het proberen vanavond. ;):)

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles uitroeien!!

Die achievement voor alle executies is later ook makkelijk te halen ;)

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zodra je in zijn buurt bent staat er leer hem een goed lesje laat hem vliegen..

En die guide was inderdaad voor een andere maar je hebt er wel wat aan.

Hoe mee skills hoe meer health (ze krijgen niet meer health omdat ze capo zijn maar omdat ze een extra skill krijgen) als iemand dus twee skills heeft en wordt een van je soldaten heeft hij evenveel healht als een soldaat met oorspronkelijk één skill die tot capo is gepromoveerd.

Dus altijd beter om die gasten met meerdere skills te nemen en die zonder 2 skills in het begin om te brengen. --> deze gasten uit guiden hebben ook hogere wapen licensies dus kunnen dan ook hogere wapens meedragen zonder online te hoeven spelen

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hoeft me nu alleen nog maar het volgende te vertellen:

1. Hoe dood ik degene met maar een skill? Alles bij mij is voor zover ik weet met een skill.

2. Waar vind ik mensen met twee skills en hebben die ook automatisch de beschikking over betere wapens?

Ik heb tijdens het spelen van de game helemaal niet gelet op meerdere skills, health en dat soort dingen, maar nu komt het wel goed van pas. ;):)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ga naar hem in je tree --> klik op hem --> volgens mij daarna 2 maal RT en zet hem op de dodenlijst (X geloof ik) en begin daarna hem af te maken (als je hem wurgt dan vecht hij niet terug

2. Check die guide die vertelt de locatie -->sommige hebben al betere wapens als je ze al hebt gevonden meeste niet. --> Als je een upgrade van een wapen hebt gevonden en zij kunnen dat level upgrade aan dan kan je het voor ze kopen (weer gewoon op ze klikken en dan naar wapens) wapens kosten weinig)

als je dus level 2 magnum hebt gevonden en zij kunnen level 2 wapens aan kan je ze die geven. Vind je later level 3 maar zijn kunnen maar level 2 aan dan kan het dus niet. Als ze level 2 wapens aan kunnen en je hebt al die level 2 upgrades ook gevonden kan je ze alles geven wat je wilt (pistool, machinegeweer enz) maar je moet dus wel de upgrades hebben gevonden

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=139394

Hier sstaat waar de upgrades liggen

Succes

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt! Alleen pistols en rifles gaan werken aangezien ik niet naar New York kan op moment en ik ook nog geen toegang heb tot The Compound van The Granados. Hartelijk dank, hoop er uit te kunnen komen dit weekend. Ik doe altijd alles rustig aan.

Weet je wat ik altijd zo bewonder aan bepaalde gamers: Zodra ze een game voor het eerst gaan spelen lijkt het wel alsof ze precies weten wat ze moeten doen. Het is een stukje inzicht en motoriek denk ik; ten opzichte van bijvoorbeeld jou Vegeta ontbreekt het bij mij daar nog wel eens aan. Tsja, ik zal dan ook niet ontkennen dat ik blij ben met de hulp die je aangeboden krijgt als je het netjes vraagt op XBW. Super, wat moet ik zonder jullie. ;):)

Krijg ik mijn geld btw wel terug wat ik besteed heb aan health en blackhand etc voor mijn mannen? Of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen te investeren? Het gaat een probleem worden aangezien ik weinig inkomsten nog heb en ik waarschijnlijk al mijn personeel moet vervangen. Het gaat hierbij om het vervangen van 1 skill voor 2 skills personeel.

Heeft het gevoel dat jullie nu denken dat er nog meer vragen gaan komen. Jullie weten het antwoord al!
    :+:+

Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een forum voor ;)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik weet altijd wat ik moet doen simpel weg omdat alle spellen het zelfde zijn. Games zijn zo voorspelbaar tegenwoordig 8)

Gebrek aan geld?

Neem de hele Drugs sector in beslag en je hebt geld genoeg. Wanneer je alle 4 de gebouwen in bezit hebt wordt je Drugs inkomen verdubbeld. Met banken overvallen kan je ook een beetje bijverdienen. Bij elke bank heb je een weakspot aan de buitenkant die je kan opblazen. Op die manier kom je meteen de kluis binnen waardoor banken overvallen echt te makkelijk is!

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    jep koop de politie even om en voila. Koop vooral de upgrades dat ze beter zijn met machinegeweren en geef ze tommyguns want met pistolen schieten ze te vaak mis. Maar drugs veroveren is ook echt goed.

En wat AVHAHAHA zei, games zijn zo voorspelbaar. Alleen RPGS vermaak ik me echt noch mee eigenlijk rest is gewoon vermaakelijk

En ja je moet alles opnieuw uitgeven maar die gasten maken echt killer teams als je ze hebt (zelf ongeupgrade)

Plaats ook niet teveel gasten bij de shops als bewakers. Vijf bij de kleine zaakjes en tien bij de grote is meer dan genoeg. Stuur gewoon groepen van twee soldaten erop af om ze te helpen al ze worden aangevallen!

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik wil die achievement halen met die execution styles. Alleen het wil niet. Ik knuppel hem neer zoals in die beschrijving staat, alleen hij wordt niet afgevinkt :mad: Kan dit alleen met mobsters ofzo? Want met pedestrians en politielui wil het niet.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar die twee soldaten kan ik ook wel gebruiken in mijn eigen gevechten. Ik denk dat ik nu alles shops op max heb staan qua bewaking, maar dat is dan ook omdat ik totaal niet weet hoe ik aan meer soldaten en of capo's moet komen. Je moet dan toch een stukje verder zijn in het verhaal of niet??? ;):eek:

Ik zou het geen probleem vinden me eerst te moeten concentreren op de meest winstgevende winkels, zeg maar drugspanden, maar ik wil het beetje wat ik nog heb in Florida niet verliezen. Ik wil ook niet, nu ik vast in Florida zit, dat ik in eens winkels verlies in New York voor zover dat nog kan. Ook daar heb ik alles op maximaal staan. Ik heb er opzich niet veel problemen mee een familielid ter versterking te sturen, maar ik heb te weinig familieleden om er eentje te kunnen missen.

In welke skills voor mijn familieleden moet ik dan investeren volgens jou? Ik neem aan dat Health opzich wel handig is??? ;):eek:

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    gewoon in machinegeweren en voor de rest wat jezelf nuttig lijkt, zovel betekenne die upgrades niet. En zou echt gewoon snel die drugspanden veroveren. Krijg je niet normaal veel geld voor, gelooff mij. En heb je de msisies voor Hyman roth al gedaan --> krijg je een derde soldier plus al snel een tweede capo

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Drugspanden V
    Missies Roth X

Dat wil zeggen dat de drugspanden en het veranderen van personeel niet zo'n probleem gaat woorden. De missies van Roth lijkt me wat lastiger aangezien ik de huidige min of meer via hem heb gekregen. Ik kan hem toch niet aanspreken als ik niet eerder weer moet bellen?

Laat ik morgen eerst maar zorgen dat ik mijn vege lijf van die stortplaats af zie te krijgen. Daarna mijn maten helpen de winkel te veroveren, is een drugspand geloof ik, en dan ze ombrengen met RB RB en dan X en ze vervolgens wurgen toch via het stamboom menu?

Uitleg over die Roth missies zou wel handig zijn, ben ze nog niet tegengekomen namelijk. ;):9

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    DAn heb je die ook al gedaan --> het redden van zijn associate

Als je deze missie hebt gedaan voor Roth ga je terug naar New York en doe je daar een missie voor de familie. Als je die gedaan hebt ga je terug naar Florida en moet je geloof ik weer met hem praten om nog een soldier te benoemen

Je moet echt niet zo veel soldaten plaatsten. Al zet je er dertig neer en er komt van hun één capo met wat soldaten dan verlies je toch. Je moet ze zien als een waarschuwingssysteem zodat jij wat soldaten of je capo kan sturen. Kost een stuk minder en is effectiever. Als je toevallig midden in een overname zit dan doe je gewoon wat rustiger aan. Blijf je in een hoekje zitten en sluip je rustig naar voren en maak je ze af. Je hebt genoeg health!

Raad je aan in New York niet meer dan 5 dudes en in florida bij de kleine zaakjes er 5 neer te zetten en bij de grotere 10.

Zo krijg je veel en veel meer geld!

Deel Deze Pagina