Champions Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elvini, 24 feb 2008.

1. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Champions Online

Informatie:

Uitgever: Nog niet bekend
    Ontwikkelaar: Cryptic Studios
    Genre: Massive Multiplayer Online
    Release datum: 2e kwartaal 2009

Informatie:

Ook Champions Online werd al eerder vorige week onthuld op een Gameinformer cover, maar vandaag geeft de ontwikkelaar Cryptic Studios, bekend van de succesvolle PC Massive Multiplayer Online Role-playing game City of Heroes, de eerste concrete details vrij van Champions Online, een nieuwe Massive Multiplayer Online titel, dit maal ook voor de consoles. Na het stopzetten van het Marvel Online project moest Cryptic met een ander project aan de slag, ze kochten de ‘Champions’ pen en papier role-playing franchise en maakte deze in een nieuwe MMO. Hier onder de details.

In Champions Online zijn de helden de eerste en beste defensieve linie tegen kwaadwillende organisaties als VIPER, ARGENT en PSI, buitenaardse dreigingen en natuurlijk de kwaadaardige Doctor Destroyer, een supermenselijk genie die de wereld wil laten buigen voor zijn superieure intellect. Onder leiding van de superheld Defender zijn de beste helden bijeengeroepen in Millennium City voor een kruistocht van vrede, veiligheid en rechtvaardigheid. Jij kunt als speler een van deze helden creëren en met talloze aanpassingsmogelijkheden een unieke held neerzetten die de wereld gaat beschermen tegen de dreigingen die op je staan te wachten, sterker nog, niet alleen de wereld heeft jou help nodig, maar het hele universum is in gevaar.

Met miljarden verschillende mogelijkheden om een karakter te creëren in deze Massive Multiplayer Online Role-playing game zullen gamers hun naam, achtergrond, lichaam, kostuum, vaardigheden en superkrachten af kunnen stemmen op hun specifieke wensen. In talloze verschillende omgevingen over de gehele wereld en in de na een aanval van Doctor Destroyer wederopgebouwde stad Millennium (voorheen Detroit) zullen superhelden hun speciale gaven kunnen demonstreren en ontwikkelen. Door samen te werken en het combineren van superkrachten met technologische ontwikkelingen zullen gamers bij kunnen dragen aan de vrede in de wereld van Champions Online en misschien komen ze hun eigen aartsvijand wel tegen?

Hier onder kun je concepten en vroege screenshots bekijken van Champions Online. De titel moet pas in de lente van 2009 in de winkels liggen en zal de gebruikelijke maandelijkse kosten met zich meedragen voor het spelen.

Xboxworld Gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/1719/champions-online/

Screenshots:

Filmpjes:

http://media.xbox360.ign.com/media/844/844880/vids_1.html

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt mij een leuke MMO, ik vond ook City of Heroes/Vilians erg leuk om te spelen.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik moet het nog allemaal zien. Al die MMO's lijken nooit uit te komen voor de Xbox.

Ik wacht nog steeds op Huxley, All Points Bulletin, Warhammer online, Tabula Rasa, Hellgate london (Ok is geen MMO maar wel in de buurt) of wat dan ook om naar de xbox 360 te komen.

FFXI en Phantasy online trekken mij niet zo omdat die al te lang uit zijn om nog als nieuwe speler de wereld binnen te komen,

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, blijkbaar niet veel interesse voor de game. 8)

Ach ja, dat houd mij niet tegen om screens te posten. ;)

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik weer. :+
    [ign]844880&downloadURL=http://pcmovies.ign.com/pc/video/article/974/974123/champions_trl_swinging_041709_flvlowwide.flv[/ign]
    [ign]844880&downloadURL=http://pcmovies.ign.com/pc/video/article/959/959313/lemuria_trl_ntrailer_030409_flvlowwide.flv[/ign]

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er tof uit, maar wat een slechte voice act. :eek:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is zeker niet meer zo. Misschien vroeger maar nu niet meer.

Deze game had ik zeker gehaald als het nog Marvel was. Nu is het gewoon een slecht aftreksel helaas. Zal waarschijnlijk niet eens uit gaan komen...

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens dat is niet echt goed nee....En toch lijkt me dit zoveel gaver als ze er een singleplayer van maken met 4 player co-op

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    mij lijkt dit leuk als ik niet maandelijks hoef te betalen.

Normaal haat ik zelf altijd de vraag: moet je maandelijks bewtalen want ik accepteer dat dat bij een MMO hoort maar deze lijkt me wel leuk maar zit er nou niet echt met smart opmte wachten

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ultimate Alliance 2 moet je dan halen.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    mwah, kun je niet echt vergelijken.

Ik snap trouwens niet waarom geen enkele ontwikkelaar een goede rpg maakt waarbij je je poppetje echt kan ontwikkelen met een systeem zoals diablo of guildwars. Het live netwerk is er en bij parties van 4-6 heb je niet meer nodig.

Lijkt me gewoon leuk een dergelijk spel te spelen waarbij je met klasses werkt en ieder een teamrol heeft. Ik dacht dat Too Human in deze richting zou komen maar dat was echt een tegenvaller

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het zat er wel in! Dat moet ik er wel bij zeggen, niet heel goed dat klopt....

En ben ik het helemaal met je eens! Echt dat Old Skool lvl systeem. Mis dat wel bij rpg's op de console...alsof dat niet 'goed' genoeg ervoor is ofzo

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is Sacred 2 dan iets voor jou?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zal de game eens checken. de screens die ik vindt zien er inderdaad veel belovend uit.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]844880&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/976/976511/champions_trl_nemesis_042409_flvlowwide.flv[/ign]

+ er is een releasedate bekend gemaakt:
    14 juli. Wereldwijd

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt er niet toevallig nog een beta demo?

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar einde van dat filmpje, apply for beta now :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm nog niet gekeken lol.

20. DulleNL