Haha.. ik kan de laatste tijd niet meer uitslapen. Dus keek ik even op xboxworld en zag dat ik weer was ingehaald door een paar mensen. Dus maar even een achievement van Lego Iniana Jones gehaald Jammer dat niet alles is meegeteld geloof ik. Volgens mijn berekening was ik Hoosie ook met 5 punten voorbij Ach boeien. Ik vind dat ik deze week al best veel gamerscore heb gehaald.
Heb weer gold dus volgende challenge ben ik er ook weer. Krijg in elk geval volgende week King Kong binnen maar of ik zin heb om die een maand te bewaren speciaal voor de challenge? .
Gezakt naar plaats 15, volgende ronde misschien maar weer is me best doen, 19e plaats is niet al te best
Vergeef me mijn vergeetachtigheid, VanDen had t me ook al gezegd ! Ben nou bij vriendin, gaan zo de stad in, dus weet niet of ik er nu tijd voor heb. Maar ik zal kijken of ik dit weekend ergens een gaatje vind om de challenge te maken! Anders sowieso zondagavondlaat als ik weer thuis ben!
Asjeblieft laat het dan aankomende maandag beginnen ofzo. Anders beginnen we weer aan het einde van de meivakantie..
Niet veranderen, anders kun je het altijd wel veranderen. Dan is het weer een week later vakantie, dan heeft iemand RRoD, dan is iemand er niet etc etc. Eerste vrijdag van de maand gewoon lekker aanhouden.