ontevreden, snel uitgekeken

Discussie in 'Algemeen' gestart door richie_w, 23 apr 2009.

1. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    En is dat erg? Ik vind van niet. Er zijn nog genoeg spellen die ik ook wil spelen, maar nu al geen tijd voor heb.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is niet erg, maar wat ik probeer te zeggen is dat dat soort games vaak na 10uur weer de kast in gaan.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Verklaar je nader. Dat soort games?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze.

Goede SP met diepgang. Geen MP.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep, dat is het nadeel van singleplayer games... Gewoon veel verschillende spellen spelen dus :p

6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Achja, je kiest daarvoor hé :) Speel liever een game met diepgang en inhoud zonder mp dan een hersenloos schooter met mp optie (nee ik bedoel niet Halo ofzo). Ieder zijn meningO-)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nadeel is dat ze allemaal 60 euro per stuk zijn ;)

Ik speel beiden. Vind het altijd jammer dat je zo snel uitgespeeld hebt. Achievements voegen vaak nog wat game plezier toe als het je iets kan schelen (mij vaak dus wel).

Daarnaast moet ik zelf zeggen dat ik sommige game alleen maar heb gespeeld voor de gamerscore. Games die ik normaal gesproken helemaal niet gespeeld zou hebben.

8. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel ook beide, maar als het om de sp gaat speel ik liever sp only. het verhaal is vaak beter en er zit vaak meer diepgang in. Natuurlijk is dat ook bij veel sp mp games, maar ook bij heel veel is de sp matig omdat die tijd in de mp is gestoken. Dit vind ik slordig en erg jammer:confused:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer is het wel, echter kun je in een goede MP game makkelijk 100+ uren in steken. Dan heb je meer waar voor je geld.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ligt er aan welke game met een MP. Ik was bijvoorbeeld, WEET DAT HET GEK KLINKT, snel uitgekeken op de MP van COD 4. De MP van Battlefield - Bad Company heeft mij denk ik wel tegen de 100 uur bezig gehouden. Als ik de SP zou meerekenen, met een heel grappig, tof en idioot leuk verhaal, dan ga ik wel over de 100 uur. ;):)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom zeg ik ook goede MP. Feit waaraan je kunt zien of het een goede MP is (zoals bv CoD4 ;)), is dat deze ver na de release nog steeds veel gespeeld wordt.

De SP van BF BC vond ik ook leuk om te doen. Daarentegen vond ik de MP van het deel ervoor stukken beter alleen was die SP echt ruk!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, maar bij mij moet de MP echt goed zijn wil ik er 100+ uur insteken.
    Maar heb ook al 100+ uur in Oblivion en PES zitten, dus MP is geen vereiste.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind Fallout 3 een goed spel, maar geen klassieker. Waarom niet? Omdat we over 5 jaar echt niet meer Fallout 3 aan het spelen zijn. Het spel is gewoon niet goed genoeg, in tegenstelling tot Fallout 1 bijvoorbeeld die nog steeds gespeeld wordt. Ondanks alle kwaliteiten die deel 3 in huis heeft.

Dan vind ik Bioshock toch nog wat beter, maar om eerlijk te zijn: de meeste spellen speel ik na de 1e playthrough echt niet meer. De laatste "echte" klassieker was denk ik Ninja Gaiden op de Xbox voor mij. Ik wil heel graag nog steeds een echte opvolger willen zien. Deeltje twee vond ik lang niet zo goed.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat Fallout 3 betreft speel ik het spel zelf niet,omdat het niet mijn genre is.Wel Oblivion vond ik zeer goed,maar het verhaal volgde ik eigenlijk niet en speelde ik daar de side questen.

Een echte klassieker op de 360 heb ik nu ook nog niet,maar daar zal wel eens verandering in kunnen komen met de RPG titels die nu onderweg zijn.Mijn klassieker op de eerste X Box waren PGR2,KOTOR 1 en 2 hoewel ik de eerste veel beter vond,en Forza Motorsport die vooral.Wat heb ik die game kapot gespeeld,letterlijk bijna lol.:D

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Er zijn na NG zat klassiekers uitgekomen hoor.

Gears of War, Oblivion, Guitar hero, World of Warcraft, GuildWars, Battlefield 2, en nog meer die ik even niet op kan noemen

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zijn dat allemaal klassiekers dan? ;)

Maar inderdaad, er zijn wel meer goede spellen uitgekomen die toch best wat verandering hebben teweeggebracht.

EDIT: Alleen dat je Oblivion een klassieker noemt... heb je ooit Morrowind gespeeld? Vond ik in meerdere opzichten de betere RPG van de twee.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is geen vereiste, maar games waar je zoveel uur alleen in de SP kunt stoppen zijn wel zeldzaam.

18. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel elk spel bijna alleen maar SP. MP trekt me bijna nooit. Uitzondering, team fortress, daar gelaten. Tegenwoordig is het vaak een schande als er geen mp bij een spel zit. Dan plakken de ontwikkelaars maar snel een brakke mp erbij. Er wordt een maand online gespeeld voor de achievements en daarna zie je niemand meer. Van mij mogen ze dan wel de MP weglaten. Die tijd hadden ze beter aan de SP kunnen besteden.

Trouwens hierboven had iemand het over het nadeel van spellen. De prijs van 60 euro. Ik koop bijna nooit spellen voor de prijs. Je hoeft maar 3 maanden te wachten en ze zijn meestal rond de 40. Nog iets langer wachten en dan heb je ze voor 20 a 30 euro.

19. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was snel uitgekeken op gta 4 vind het gewoon niet lekker spelen

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind dat echt niet allemaal classics. Vooral de laatste 2 niet.

Deel Deze Pagina