[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

[gb]Driver: The Recruit[/gb]

Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Genre:Free Roam
    Platform(s):playstation 3, Xbox 360
    Spelers:eek:nbekend
    Opties:-
    Releasedatum:-
    Officiële Website:-
    XBW Gamepage: klik

[gb]Informatie=(/gb]

[gb]Screenshots=(/gb]
    Nog niets.

[gb]Filmpjes=(/gb]
    Nog niets.

Zeau, een nieuwe Driver op komst dus. Wat vinden jullie hiervan. Iedereen heeft vast wel het eerste deel van Driver gespeeld, en zal vast dus ook wel het beginstuk in de o zo beroemde garage herkennen.

Wat kunnen we verwachten, wat moet er in zitten, en wat juist niet?
    Speculeer.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zelf hoop gewoon op een free roaming game. Hopelijk komen ze wel weer met echt bestaande steden. Vond het altijd prachtig om in die steden te rijden. Driver 3 vond ik ook tof, heerlijk om in Istanbul en Nice te rijden. :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het maar wel alleen rijden wordt en niet lopen. Want het is een blijft Driver. ;)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mwah, ik vind dat je ook moet lopen. Het moet in ieder geval wel weer om het racen gaan, maar tegelijkertijd een free roaming game zijn. In ieder geval, dat zou ik tof vinden.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, en dan die geheime vehicles vinden die in de steden verstopt zijn. Kart, anyone? :+

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zit nu filmpjes te kijken van Driver 1 en 2. Geniaal, geweldige tijden. Nooit echt met missies begonnen. Altijd Free Ride gedaan. Bij Driver 2 in Havanna die gele mini auto halen en dan naar die pond gaan. Maat vertelde me altijd dat je daar heen moest gaan, dan ging je naar een andere stad. Nooit gebeurde er wat, maar bleef het geloven. :+

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige drivers waren wel leuk,toch afwachten wat deze gaat zijn.

8. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Driver 1 en 2 waren fantasties, maar ik denk dat deze niet echt goed wordt. Driver vond ik altijd leuk omdat het rijden was, en ik heb de neiging om te denken dat ze ook GTA aspecten erin gaan doen. Ik wil niet schieten, laat mij maar lekker racen en pakketjes bezorgen en etc. Doen ze dit, dan is dit een must buy.

Idd wil ook die geheime auto's erin hebben, maar wel meer en beter verstopt. Die van driver 2 waren redelijk slecht verstopt, vooral die van chigago:+

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Een open wereld en alleen maar racen werkt ook in de laatste Burnout, dus waarom niet in een Driver? Ik zie het wel zitten hoor. Alleen verwacht ik wel dat er, zoals Ken zegt, allerlei schiet- en vechtelementen in verwerkt zullen worden. Maar hóóp het niet! :eek:

10. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Heb zo'n gba driver spel, driver 4 ofzo?, maar anyway daar moet je schieten. Dat werkt echt voor geen meter naar mijn mening. Natuurlijk is dat gba, maar deze elementen verkloten dit soort games.

Een voorbeeld: Sonic was een harstikke goede game, lekker sprinten en ringetjes verzamelen. Ze gaan er allemaal vecht en verhaal (onzin verhalen) aan toevoegen, en het is niet meer leuk om te spelen :x

Zoals willem al zegt, burnout werkt ook goed zonder schieten enzo, lekker racen houden. Miss aardig verhaaltje en dan koop ik het spel al :+

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb Driver nooit wat gevonden en denk niet dat deze game daar verandering in gaat brengen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Driver 1 is een van de beste games ooit imo maar alle delen er na waren echt heel erg slecht. Wat mij betreft gaan ze gewoon weer terug richting deel 1 en laten ze het free roaming gedeelte voor wat het is.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil The return of the Garage! :+
    [yt]KQW6ZAm2saM[/yt]

En een zonnig Miami.

Ik wil dus eigenlijk een HD versie van deel 1 ;)

Zonder de tijdslimieten.
    [yt]v2aYaqO8hvI[/yt]

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet de garage! Nooit gehaald, kut stuk was dat. Was toen 8/9 jaar en kon het niet. Sowieso vond ik het verhaal altijd moeilijk, in deel 1 en 2. Altijd alleen maar vrij rijden. :+

Mhm, die missie heb ik wel gedaan volgens mij. Komt me bekend voor. Dacht dat ik uiteindelijk cheats had gebruikt :+

Dit is vet. Moet gewoon een racer worden, maar dan op de manier als hier boven. Je speelt gewoon iemand die de Driver is. Vette politie achtervolgingen in een mooie stad is genoeg voor mij. Barcelona en Amsterdam ofzo :cool:

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  15. GameKid360

GameKid360 Guest

Damn, mooie tijden waren dat, ik mis me dode PlayStation |:-

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, jij was 1 jaar toen de PSX uitkwam? En je was 2 toen de PSX doodging.

Anyway, Driver 1 was geniaal op de PSX, tot het startmenu aan toe.. Driver 2 was maar crap.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Me PSX doet het nog steeds en ik speel er nog iedere week op.
    Driver 1 was geweldig maar de andere delen niet mede omdat je toen kon lopen dus ik hoop dat ze daar van geleerd hebben en dat het in dit deel alleen maar rijden is.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan hebben we hier al een trailer voor de nieuwe Driver. :+

En zo moet het imo ook worden. Het heet niet voor niks Driver.

Zat eigenlijk een filmpje te zoeken van een van de achtervolgingen in de Bourne trilogie, maar kon het niet vinden. :p

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, die trailer is tof! _O_ Zou inderdaad gewoon zo moeten worden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het belangrijkste is dat het wel een beetje realistisch moet zijn. Driver 1 was een perecte mix. Het moet geen NFS car handling worden.

Deel Deze Pagina