[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hele toffe game. Afgelopen zaterdag besloot ik ineens de game te kopen, toen ik hem voor 40 euro zag. Normaal heb ik een pesthekel aan turnbased battles,maar nu begin ik het systeem een beetje te begrijpen en dan is het gewoon cool. MAAR, ik blijf de voorkeur geven aan free combat, om het maar zo te noemen.

Ik zat laatst een beetje te klooien en ergerde me al gauw...ik krijg een bepaalde vogel (bossfight) niet dood..., toen legde een vriend in mijn party uit hoe alles een beetje in elkaar stak..en ja hoor, de vogel was ineens heel snel vertrokken naar de hemel.........of hel:+

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Na 10 maanden in me kast te hebben gelegen, na ik teveel achtereen had gespeeld en opeens niet meer verder kwam. Kreeg ik gister zin om hem toch uit te spelen, ik was namelijk al op disc 4, ongeveer in het midden. Gister tot 5 uur 's nachts zitten spelen, damn wat was ik vergeten dat deze game, hoewel hij ook veel minpunten heeft, zon vette game is!

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    disc 4 in het midden? volgens mij kun je als je op disc 4 zit gelijk de final mission spelen en is de rest side quest

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de ancient ruins uitgespeeld en nu is het tijd om naar de andere gebieden te gaan en daar allemaal nog een beetje te ontdekken. :)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    als ik een tip mag geven: maak een extra save game en ga eerst de laatste "dungeon" doen.

Wat betreft verhaal gebeurt er in die sidequests niet veel en ben bang dat je anders veel te overpowered bent voor de laatste gevechten.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ga wel even proberen om LO te huren, en dan installeren, want wil toch graag het spel uitspelen.

7. Ashavan

Ashavan Guest

Overpowered zijn is nooit een probleem. Weet je tenminste zeker dat je wint.

Van de week LO ook maar weer uit de kast gepakt. Vorige keer was ik halverwege cd3 er mee gekapt omdat de lol er vanaf was. Ben dit keer overnieuw begonnen en nu eind cd2 en heb weer het gevoel dat de lol er langzaam aan vanaf aan het gaan is. Ben nu wel hoger lvl met betere shit dan de eerste keer. Wie weet...misschien krijg ik mezelf nu wel zover dat ik hem uit ga spelen.

Maar die Dark Cave ziet er mooi en sfeervol uit, maar is verder irritant. En nu dat gebouw van Gongorra op dat eiland is ook fucking irritant. Niet in de moeilijkheids graad, maar het is gewoon een irritant stuk wat niet leuk is om te doorlopen.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2009
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Wacht maar tot je in de Temple Of Enlightenment komt :+

Tenminste, als je side quests gaat doen op disc 4.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik krijg bijna medelijden met je als ik je posts zo lees. En dat terwijl dit een van de beste JRPGs is op de 360. Waarom kap je er niet gewoon mee en zet je LO op de bazaar? Ik weet zeker dat anderen deze game meer kunnen waarderen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Net die Dino verslagen eind van de Ice Canyon. Vanaf hier is het nieuw voor mij. Eens kijken hoe het verder gaat.

Dat stuk met Gongorra heb ik even anders gedaan dan de vorige keer. Vlug er in en er uit...30mins en klaar. Vorige keer zat ik te kloten om alle Guard Passes te krijgen, maar aangezien de loot bagger is vergeleken met de moeite die je er voor moet doen heb ik dat stuk over geslagen.

Dit keer ben ik ook geen AP's aan het farmen en laat ik Ming en Sarah zo goed als niks doen. Af en toe even levels/AP farmen voor hun, maar gaat sneller. Doe alleen de lvl5 black/white magic ring bijvoorbeeld ipv alles individueel wat tijd kost.

Mag dan wel 1 van de betere JRPG's op de 360 zijn, maar als er weinig zijn heb je niet bepaald geweldig vergelijkings materiaal. Eternal Sonata vond ik toch net wat beter uitgewerkt.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoezo er is geen vergelijkingsmateriaal? Vergelijkingsmateriaal genoeg op de 360 en andere consoles en anders graaf je het verleden in. ES was een leuk spel, maar LO is gewoon veel epischer omdat het beter is geschreven. Dat maakt LO voor mij zo goed en niet zozeer de graphics, of de random battles (ik zie het ook liever anders) of weet ik wat.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wel vaag dat de demo van dit spel niet meer op marketplace staat...

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij stond er nooit een demo van LO op marketplace...

14. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Was inderdaad nooit een demo van. Is ook niet nodig, koop hem maar gewoon, je wordt vast niet teleurgesteld :D

15. Ashavan

Ashavan Guest

Ben blij dat ik door blijf gaan. CD2 was ruk, maar cd3 maakt het meer dan goed dusver. Wel erg veel filmpjes en weinig zelf spelen, maar het verhaal loopt nu vlot en goed :D

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vond je dan ruk aan CD2?

Ik heb hem trouwens nog steeds niet uigespeeld, ik vind de side-quest echt leuk om te doen en alle items te halen enzo. 8)

17. Ashavan

Ashavan Guest

Het verhaal liep traag en een aantal gebieden waren irritant ondanks dat ze er sfeervol uitzagen. Maar moest me er door heen worstelen om verder te komen en op cd3 vliegt alles weer voorbij. Ben nu met Seth/Sed/Tolten door de magische tanks/ondergrondse heen te navigeren.

Sed voegt heel wat toe qua skills die de Immortals kunnen leren. Dubbele SP, Constante Shield/Barricade aan...ideaal :p

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Lol, dan ben je alweer bijna klaar met disc 3 ;)

Ik zit ondertussen alweer bijna op disc 2 met een paar uur spelen. Moet hem gewoon nog een keer spelen voor die Spells achievement waar ik twee dingen voor heb gemist :mad:

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kan mezelf er niet echt toe zetten om weer te gaan spelen, want disc 2 zuigt zo focking erg :mad:

Ben nu op die boot naar dat eiland toe....

20. Ashavan

Ashavan Guest

Ik weet hoe je je voelt kerel. Nog even doorzetten. Dat eiland is het laatste stuk van die CD. Begin CD3 krijg je een sneeuw gebied wat ook irritant is. Daarna is het weer een heel stuk beter. Het was lichtelijk irritant op cd3 toen ik door al die sewers en shit moest. Hebt dan heel erg het idee dat je in rondjes loopt zonder ergens te komen. Moet je je even door heen grinden.

Deel Deze Pagina