Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je een creditcard hebt kan je em zelfs voor rond de 15 euro uit Engeland kopen. Maar hij is meer dan het geld waard. Veel mensen spelen hem meerdere keren uit omdat je echt keuzes kan maken in de game die steeds weer anders zijn.

Laadtijden waren idd soms lang, maar dat kan je nu voor een deel oplossen door het spel op je hdd te zetten dan krijg je geen laadschermen meer. De liften zijn soms wel lang, maar daar heb je nadat je de missies gaat doen geen last meer van aangezien er dan geen liften eigenlijk meer zijn, handjevol.

Dit spel mag je als gamer gewoon niet missen. Tis een pareltje :cool:

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het probleem met de textures is alleen als je net in een nieuw gebied komt. en ook dan gebeurt het naast niet. En meestal springt he binnen een seconde weer goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat dit tijdens de actie zal gebeuren.

3. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laadtijden vallen ook bijna weg als je de game op je HDD instaleert.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben nu ook maar weer eens opnieuw begonnen,ja ik weet Yellow zeg maar niks de kerk blijft nog wel even staan.:D

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Fout! Ik zie nog vaak genoeg die Mass Relay in beeld en ik heb de game ook op mijn HDD staan. ;):)

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dat zijn gewoon de laadschermen voor het spel voor het beginnen van een nieuwe area die krijg je nooit weg. Maar hier ging het om het laden op bv The Citadel als je om de 3 stappen moet laden.

Dat is helemaal weg als ie op je hdd staat.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik kreeg juist meer framerate problemen toen hij op mijn HDD stond. Dat moet verbeterd worden in deel 2, met die laadtijden kan ik wel leven als hij op HDD staat.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Enige waar ik problemen op mn hdd mee kreeg is dat als je door een Mass relay ging het beeld en geluid niet sync liepen en schokte. Alsof ie iets te snel laad en het geluid achter liep.

Maar dat zijn kleine dingetjes. Zou em niet weer van dvd spelen.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat gevoel had ik ook, maar de laadtijden waren iets korter en de 360 was gewoon stiller dus kon ik er meer leven :+. In het traag laden van de textures merkte ik niet direct een verschil.

10. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Heb niet echt last van die laadtijden :+ ze zijn er allacht, maar het haalt je niet uit concentratie, zoals bij oblivion :{

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat was echt een ramp,met die game had ik veel problemen.Eigenlijk raar dat Bioware geen patch heeft gemaakt,voor bijvoorbeeld de kleine bugs zoals met die texturen.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game vrijdag gekocht. Ben een soldier (sprak me toch het meeste aan) en ben nu (pas) level 4.
    Na een uurtje in de gigantische stad aangekomen, echt nu al een uur aan het rondlopen en een beetje aan het praten. :lol:
    Vind de dialogen ook super vet, vooral dat je ook nog eens kan kiezen. Alle aliens en zo! Top game, super sfeer. :cool:
    Enigste nadeel is dat je niet midden in een dialoog even snel kan stoppen soms / dialogen kan skippen, irritant als je moet eten of iets in die richting. :mad:
    Edit:
    En btw, ligt het aan mij of heb ik ontzettend vaak framerate lag spikes van een miliseconde? Gebeurt best vaak, heel kort. Best irritant.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Over de pauzes in een gesprek: als je een keuze moet maken gewoon niet kiezen, dan blijft het gewoon de hele tijd op de keuze scherm staan. Verder kan je dan ook de tekst skippen (denk met A ofzo), maar als je dit te snel doet dan maak je ook ineens een keuze (heb me daar al hard aan geƫrgerd).

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Als je tekst wil skippen, moet je de X indrukken, dan kiest ie als je te ver gaat het antwoord wat in het midden staat. Best irri vind ik het niet, alleen als je niet gesaved hebt en een heel stuk opnieuw moet doen :lol:

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Gewoon eerst alle goede antwoorden geven tijdens de eerste playthrough en de 2e keer at je het spel wil uitspelen alle foute antwoorden. Als je in een evil bui bent ofzo, heb me toen wel verbaast hoeveel mensen je eigenlijk gewoon neer kan knallen na een gesprek als het je niet zint :+

Gewoon alles uit proberen, zie je pas echt wat voor een verschil bepaalde antwoorden geven. Of de 2 vrouwelijke teammates tegen elkaar opzetten door met ze beide te flirten, was ook best funny.

Vanmiddag het eerste Mass Effect boek uitgelezen. Echt mooi boek als je wat meer van Mass Effect wil weten. Vandeweek het tweede boek es lezen. Hoop dat er meer uit gaan komen!

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha ja heb ik ook wel een aantal keer gehad. toen ik met mn goede walktrough bezig was, had ik een gesprek net helemaal goed afgelost, alleen toen het klaar was veranderde mn crosshair ineens naar rood. dus ik dacht dat het niet goed was verlopen en hij me wou vermoorden, dus ik schoot hem maar meteen door. Toen maakte mn teamgenoot zo'n opmerking van, ja waarom laat je m eerst gaan om m vervolgens te vermoorden.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je kan ook gewoon fucked up antwoorden geven, dan schiet ie em gewoon tijdens het filmpje neer. Schoot ergens een Asari chickie neer omdat ze gewoon irritant deed en stomme vragen stelde :+

Dus niet nadat je met iemand gepraat hebt ze zelf neerschieten, maar gewoon wachten tot je de keuze krijgt om iemand neer te schieten ;) Werkt natuurlijk niet bij iedereen, maar als iemand irritant is, dan kan het soms.

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip om met X te skippen.
    Verder nog steeds een super game, vond persoonlijk alleen die reddings missie van die laatste partymember nogal saai. Vind de soundtrack ook mega irritant. :mad:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    In meer dan 10 playtroughs, incl zijmissies, nooit geweten dat het hier ook mogelijk was. ;):eek::eek::eek:

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Soundtrack is geniaal. Je krijgt helemaal het Alien gevoel, past super bij de omgevingen. Heb de soundtrack van Mass Effect, is echt 1 van de beste game soundtracks die er zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina