Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin denk ik met een Warrior én een seraphim te lvlen, 1 light en 1 dark.
    Daarna rustig de rest, max lvl was 250 als ik het goed gelezen heb.(Correct me if i'm wrong.)

    Maar het lijkt erop na het lezen van voorgaande berichten dat het toch Mei gaat worden ^^
     
  2. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook altijd standaard full melee, keihard in de attack, maar ben ook toe aan iets anders. Ik denk dat ik voor een mage ga.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    er zijn 2 soorten melee, tank en damage dealer van dichtbij/ zijn 2 verschillende dingen
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sacred 1 had in ieder geval geen echte healers. Sommige klassen konden wel genezen, zoals de wood elf (nature magic, dus ook healing) en ik dacht ook de seraphim (tja, heaven magic?), maar verder ging het niet.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Doelde ook meer op als er een class keuze is dan kies ik altijd wel voor 1 van die omdat dat gewoon een no brainer class is!

    Snap ook altijd die spells etc niet...

    Ben zelf wel helemaal into Hellgate london!!! ik vind die game nog steeds echt super bruut! Snap niet waarom het met hun mis ging....Vind het wel jammer dat je punten permanent erin zitten paar slechte keuzes gemaakt :emo:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Raar dat je dan al een achievement krijgt voor het brengen van een char naar lvl15 en voor verdere lvls krijg je niks...
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja jammer, achja achievements boeien me niet zo. Vindt het leuker om bij dit soort spellen met een leuke party samen te werken, leuke items te vinden en als er pvp is en je hebt een leuke groep is het helemaal fun
     
  8. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens, het gaat zeker bij dit soort games toch echt om de item hunt en gameplezier vind ik.
    Achievements zijn best leuk, maar zeker geen must voor mij
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo bedoel ik het dus niet. Vond het vreemd dat je een achievement krijgt als je lvl15 wordt terwijl lvl250 de max is en daar geen achievement voor is...
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het jammer dat de max zo hoog is.

    Bij dit soort games speel je het spel uit als je level 80/90 bent of whatever. in ieder geval niet op 250.

    De minstens 150 levels die overblijven maken je alleen maa overpowered en geven geen nieuwe skills etc en kosten alleen tijd.

    Ja maar dan kies je daar zelf toch voor zou je denken? Klopt maar als je pvp wilt spelen delf je altijd het onderspit omdat je tegen mensen van 100 levels hoger speelt.

    Dan gaat het om stats en niet om strategie of skill
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan ook zijn dat je die levels nodig hebt op hogere difficulties zoals in D2?
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf 8) krijgen we dan zo'n titan quest idee? meerdere niveaus kwa gamen en die kun je pas later unlocken en dan ook zo beter gear etc? zou wel gaaf zijn. Maar eh hoe zit dat trouwens met als je lvlt krijg je dan gewoon punten die je kunt verdelen? en dan aub niet zo extreem uitgebreidt want dan heb ik altijd halverwege zoiets van, ja kut die had ik daar beter in kunnen doen etc....
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    van mij mag het uitgebreid op 1 voorwaarde. Dat je kunt respeccen. Guild Wars is een goed voorbeeld. In iedere stad buiten gevechtsterrein kun je je punten opnieuw verdelen.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Het lijk mij een hele interresante game. Heb ook altijd van diablo 2 genoten en zitten wel wat leuke klassen in naast de standaard klassen.

    Hoop ook dat er netzoals bij Diablo meerdere niveau's inzitten. wordt het helemaal cool. Maar las ergens anders dat vijanden meelevelen dus denk het niet (bijvoorbeeld zwijnen uit het begin area levellen met je mee tot zij een bepaalde level cap bereiken) dus het laatste area zal wel een hoge level cap hebben voor de vijanden. en is Super groot dus misschien hebben we wel geen meer moeilijkheid niveau's nodig

    één vraag. Klopt het dat alle equiment class based is?
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik hoop het wel. Maakt het makkelijker bij de verdeling van loot
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz hoop het niet. Hoop dat er een deel special is maar dat een deel ook gewoon non-karakter specific is.

    zijn er trouens ook items sets?
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens dan heb je ook wat unieks elke keer en dan zou ik het juist ook soms met een andere char willen doen. Ik vind het meelevelen erg kut, bij oblivion niks aan gevonden en dat zal nu vast niet veranderen. Ik wil soms gewoon de overlord zijn en alles afslachten zonder ook maar iets hp te verliezen O-)

    Als ik het goed ergens las zijn er wel gears, gewoon sets maar dan eh bv die helm past bij die armor en bij die legs shoulders etc. samen is het dan een set
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja! Er is een achievement waarvoor je een complete set moet dragen \o/
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik altijd zo jammer, het is veel toffer om keihard te ownen met een goede build. Of keihard te falen met een slechte build. Diablo 2 was daar de shit in. Soms kon je urenlang ownen met een bepaalde build, en opeens werkte hij niet meer goed omdat je niet overal rekening mee had gehouden(dmg resistances op nightmare en hell anyone?).
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Diablo 2 nooit gespeeld. 1 wel...kan nu 2 wel gaan spelen maar iets zegt me dat het nu gewoon te ver out of date is en ik um niks aan vind.

    Sacred 2 had co-op? Ook op 1 xbox?
     

Deel Deze Pagina