De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

1. HDready

53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

29,7%
  3. Monitor

10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

12,8%
  5. Beamer

4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ook om die reden de Humax 5050c gehaald.

2. 007christian

007christian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag de panasonic 50g10 bestelt maar heb hem pas binnen 3weken.hoe is deze plasma bij het spelen van ps3 games

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Let maar op! Jij gaat wat beleven ;)

Heb je Assassins Creed?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kom ik in het service menu?

Geweldig beeld. Heb hem zelf ook (BCC reclame ;)). Duurde echter maar een paar dagen voordat ik hem had.

@Melbuuln: ik had de 5050c binnen een paar dagen in huis. Had hem gekocht op goedkopen.nl

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    50 inch, godskolere. Foto's zijn welkom hoor :thumbs:

De prijs valt me nog enorm mee trouwens voor zo'n gigading.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb er ca. 1500 voor betaald.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Servicemenu: druk op de tv achter t klepje op -/V
    Terwijl je dit ingedrukt houdt, druk je op de afstandsbediening snel drie keer op de 0

Verander helemaal niets en ga er niet in als je er niets te zoeken hebt. Je kan t beeld echt ruïneren als je iets verandert.

In het hotelmenu kan je de tv voortaan op n andere source laten starten. Bijv op hdmi1

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik drukte trouwens gisteren bij het exiten van het servicemenu perongeluk eerst op return op de afstandsbediening ipv exit, niks gebeurt, kan ik er dan ook van uitgaan dat er niks mis is?

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb een klein probleem met m'n samsung LE32A456. Wanneer ik naar het service menu ga duurt het ongeveer 5 seconden en dan wordt m'n beeld zwart, de TV gaat dan in de energiebesparende modus lijkt het, het rode lampje begint te knipperen en m'n beeld komt niet meer terug als ik op omhoog of omlaag druk. Ik dacht dat dit kwam doordat ik niet snel genoeg reageerde, maar ook als ik door de menu's navigeer duurt het maar heel even of het beeld wordt zwart.Ik kan dan de tv gewoon uitschakelen en weer inschakelen en werkt hij weer, maar ik wil graag de zaptijd verminderen, dat gaat dus niet lukken op deze manier. Wat doe ik verkeerd/waarom lukt dit niet?

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Staat de Samsung niet in de hotel-modus ??

Uit- en Inschakelen hotel-modus.
    Houd de MENU op de tv voor een paar seconden ingedrukt.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat houd motel-modus in, een soort extra beveiliging?

En wanneer moet ik de menu knop inhouden, wanneer de TV aan staat, wanneer ie uit staat of wanneer ik in het service menu kom?

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de tv normaal aan staat !!

De Hotel-modus moet je zien als een soort instel-beveiliging.

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ah bedankt, hij doet het nu :D

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Nee hoor, niks aan de hand.

Je kan met die hotel mode handige dingen doen.(niet het servicemenu dus)

Met behulp van de Hotel mode kun je enkele standaard instellingen wijzigen.
    Je moet hiervoor de Hotel Mode op ON zetten (Hotel menu: [-/V] knop op de TV ingedrukt houden en gelijktijdig 3x de AV knop op de afstandsbediening indrukken).

Ongevaarlijk zijn de volgende opties:
    - Initial INPUT. Als je de TV aan zet maakt deze standaard gebruik van de analoge tuner. Kijk je alleen via digitale kabel decoder die je op een HDMI, Scart of component ingang hebt aangesloten, dan kun je hier instellen dat bij het aanzetten van de TV niet de analoge tuner selecteerd wordt, maar de HDMI, Scart of component ingang.

Initial VOL level. Het volume level dat de TV gebruikt bij het aanzetten. Loopt je geluid altijd via je surround set, dan kun je deze op 0 zetten.
    Maximum VOL level. Handig als je kleine kinderen hebt. Je kunt hiermee nl. instellen hoe hard de TV kan.
    Initial POS. Het analoge kanaal dat standaard geselecteerd wordt bij analoge ontvangst. Kijk je vaak naar RTL4, dan kun je deze op 4 zetten zodat kanaal 4 direct geselecteerd wordt op het moment dat je de TV aan zet. (Alleen nuttig wanneer je analoog kijkt).

Gevaarlijke opties (DUS NIET GEBRUIKEN!)
    Als je de Remote lock of de Button lock aan zet, dan kun je NIET meer in het hotel menu komen. Je kunt deze wijzigingen dan dus NIET meer ongedaan maken, dit kan enkel een service monteur!
    Remote lock. Zorgt er voor dat je je afstandsbediening niet meer kunt gebruiken.
    Button lock. Zorgt er voor dat de knoppen op de TV niet meer werken.

Zijn jullie niet in de war met de Shop-modus? Ik ken helemaal geen hotel mode op een Samsung, alleen de shop-mode waarin geen enkele instelling wordt onthouden en na enkele minuten de tv vanzelf weer terug springt naar de originele standaard zeer slechte beeldinstellingen.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke knop is dat :emo:

16. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    beste xboxworlders,

ik wil vandaag even de stad in om de tv's in het echt te gaan bezichtigen, nu wil ik graag een usb stickje meenemen om ze eens even te bekijken,

gewooen een kort filmpje erop zetten in 1080P en dat is voldoende? of moet ik nog aan formaten denken,

ik ga ervanuit dat de tv het gewoon vanaf een usb kan afspelen iig.

alvast bedankt groeten

17. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet, er kunnen alleen foto's worden bekeken als er usb op een tv zit.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als een tv usb heeft dan verwacht ik dat je toch echt een externe harde schijf met eigen voeding mee moet nemen :)

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Die achter het klepje op de tv zit.

het ligt aan welke tv maar bij de nieuwe Samsungs kan dat gewoon.
    Niks harde schijf of voeding nodig hoor.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1319425/57

Vanavond de UE40B7000 en de UE46B7000 bekeken bij de plaatselijke Mediamarkt. Enig verschil met de UE4xB7020 is de kleur van de rand, waar de 7000 serie rood-achtig is, is de 7020 serie grijzig. Een estetisch verschil dus. We hadden voor de verandering een verkoper met verstand van zaken en mijn vriendin heeft hem uitgehoord terwijl ik met mijn USB stickje wat videosamples uit kon proberen.

Ik had de Planet Earth "Bird-scene" in MKV en dat speelde hij niet. Een sample van Wanted in MKV liet alleen beeld zien. Daarnaast had ik Big Buck Bunny 1080p mee en die speelde werkelijk vloeiend af. No problemo. Verder nog een AVI van Leverage s01e01 en daarmee kon ik zien dat lage kwaliteit series met deze TV toch wel echt van het verleden zijn (artefacten vielen nu wel op itt met de huidge CRT)

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry dat ik het nog een keer moet vragen, maar ik kan het klepje niet vinden. Ik heb hem ook aan de muur hangen dus acher op de TV kan ik nog maar heel moeilijk iets zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina