1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het een erg gaaf spel, ik speel het veel en het is de 800 punten echt wel waard. Toch krijg je er pas echt het maximale uit als je gaat voor de beste tijden en hoogste scores, daar is het nou eenmaal een echte arcade game voor.

    Driften heb je nodig, anders haal je de scherpe bochten nooit.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja tis leuk om een hoge score/snelle tijd te hebben maar dat wordt op een moment gewoon van speel 3 uur achter elkaar en je hebt 100 punten meer of 1 seconde van je tijd af gereden.

    Morgen nog maar weer eens proberen, ff streng voor mezelf zijn.

    edit; ps. Loderunner toch maar gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt arcade game Battlefield 1943 uit?
     
  4. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me idd ook af.. Had al wat gezocht op Google enzo, maar verder dan het jaar 2009 kwam ik niet.. :+
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij staat voor Q3 maar een release is er nog altijd niet van bekend. Ben zelf ook wel benieuwd. Vooral omdat het spel uit weinig maps bestaat maar toch voor heel lang tof kan zijn en ook alle previews zijn er erg over te spreken. Nu is dat laatste geen verassing want het blijft Battlefield :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is Kart Attack eigenlijk al eens uitgekomen, of gaat die nog uitkomen?
     
  7. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0

    De game verdiend gewoon een aparte topic. Dit wordt een top game!\o/
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff nog een vraagie, zijn die achievements makkelijk te halen?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De meeste wel. Online achievements zijn vrij snel te boosten maar er zijn er wel 2 die wat pittig zijn.
     
  10. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt in juni uit en gaat 1200 ms points kosten
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar een paar dagen tot Banjo- Tooie _O_
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wanneer dat bedieningsspelletje komt, die vind ik altijd wel tof.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Intro
    . Banjo Tooie behoeft eigenlijk nauwelijks een introductie. Het was één van de grote games van Rare ten tijde van de Nintendo 64 en het is ook het vervolg op Banjo kazooie. Een spel waarvan sommigen vinden dat hij wat beter is dan Super Mario 64. Ik ga me daar uiteraard niet zo druk over maken omdat het kwa platform games allemaal top notch of cutting edge aka state of the art is. Het zijn de groten in de platform business die de kleintjes wel even laten zien hoe het daad werkelijk moet. Over de platform games gesproken. Deze lijken wel uit te sterven, wat is hier aan de hand zo vraag ik mij af. Enkele jaren terug had je Mario Galaxy maar daarnaast is er niks noemenswaardig meer uit gekomen. Platform games zijn juist erg leuk tussen alle serieuze games. En helemaal als het platform games zijn van Rare.

    Beetje verzamelen, beetje praten, beetje springen
    In Banjo Tooie zal je net zoals in Banjo Kazooie voor een groot gedeelte van het spel bezig zijn met het verzamelen van allerlei zaken. Van eitjes tot muziek noten tot veren. Het moet allemaal worden verzameld, dergelijk speelgoed zorgt ervoor dat je een level meerdere malen moet spelen. Het speelt ontspannen weg en de voldoening is nog best groot als je in een level dan eenmaal alles hebt verzameld. De platform game Banjo Tooie is net zoals Banjo Kazooie nergens echt moeilijk het is eerder wat aan de makkelijke kant. En dit is naar mijn mening niet een minpunt, het belangrijkste is dat het lekker weg speelt. Over het praten kan ik vertellen dat je moet zoeken naar NPC's, een dronken kapitein vertelt je bijvoorbeeld dat hij zijn schat is kwijtgeraakt. Je team bestaat uit een beer (Banjo) en zijn vogel (kazooie). Het is vooral de tweede die vaak hilarische dingen vertelt in de conversaties. Andere characters zijn een mol die je nieuwe moves leert en een witch doctor die je in verschillende dingen kan veranderen. Van een dino tot een wasmachine.

    Banjo hmm, was er niet laatst iets met Banjo op de x360, boutjes en moertjes?
    Eind vorig jaar was boutjes en moertjes verschenen op de X360. En dit is een totaal ander spel dan Banjo Kazooie & Banjo Tooie. In Boutjes en moertjes draaide het vooral om het maken van voertuigen terwijl het in dit spel echt draait om het verzamelen en de ouderwetse platform fun. Boutjes en moertjes is niet echt te vergelijken met de XLA classics. Xla classics omdat het remakes zijn van de Nintendo 64 originals. De graphix zijn klaar gestoomd voor hd tv en de framerate is iets beter. Ik zeg met nadruk "iets beter" omdat ik bij Banjo Kazooie XLA nogal eens last had van framedrops. Banjo tooie is de ideale game om eens te bekijken hoe het platform genre is en hoort te zijn. Er horen veel stukjes te zijn waarbij je heel hoog kan komen in een level. Op het moment dat je naar beneden valt moet je dan uiteraard weer helemaal opnieuw naar boven. Geen overkill aan checkpoints en ook geen fast travel.

    Een aparte periode
    Als ik naar mijn games kast kijk zie ik dat ik F.E.A.R. 2 pas geleden heb uitgespeeld alsmede Halo Wars. Beide games van vorig jaar, maar ik zie ook dat er dit jaar bar weinig komt. Ik hoop op Halflife ep3 of Alan Wake maar beiden zullen wel weer verschoven worden naar QX 2010. Het is ironisch dat één van de beste games die er in deze periode kan worden aangeschaft een remake is van de Nintendo 64. Iets waar Nintendo en/ of Rare uiteraard trots op mogen zijn. Toch zal Banjo Tooie niet heel goed verkopen, dit omdat het een spel is van vroeger. Veel zullen de naam niet herkennen waarna het spel links wordt gelaten. Zelf kan ik iedereen aanraden om sowieso de trial dan maar te downloaden om vervolgens lekker te verzamelen. Spelletjes zoals Braid, Loderunner, Outrun etc zijn wel "grappig" maar dit is de echte fun. Hier ligt de pure ownage.

    http://www.gamer.nl/doc/51305/Preview-Banjo-Tooie-door-MetalSonic
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft sonic the hedgehog2 en wilt mij helpen met de online achievement?
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    i got Sonic 2 :), ik moet ook nog de ''Xbox Live Racer
    Win 10 versus zones on Xbox Live.'
    ' achievement,
    add me maar als je wilt, GT: Spartan23R :)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :), stuur maar een invite als je de online achievement wilt :)
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hey, dat is goed. ik ben zelf rond half 9 weer online :9
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke is dat?
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet die komende zombie game op XBLA?
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Op m'n verjaardag Banjo - Tooie _O_ Aardig cadeau. Krijg morgen 2100 punten van m'n broer en die ga ik mooi gebruiken voor Tooie en misschien The Dishwasher.

    Kazooie zowel op de 360 als de N64 kapot gespeeld maar Tooie nooit gedaan. Toen was het denk ik net over met m'n interesse voor de N64.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina