Welke shooter vinden jullie nou eigenlijk beter? Opzich zijn ze moeilijk te vergelijken omdat Halo een First-person shooter is en Gears of War is een Third-person shooter, maar toch, bij deze vraag ik jullie welke game nou beter is. Gears of War of ga je toch voor Halo?
Eerst wil ik wel zeggen, beetje rare vergelijking Maar ik ga toch voor GoW, Halo is niks voor mij. Het zou bij mij ook maar een 7 krijgen, enkel omdat ik het niet echt tof vind. Zeker dat het meer waard is. Dit zal altijd smaak zijn, FPS of TPS, enzovoort enzovoort...
Gears Of War. Halo kan alleen leuk zijn met vrienden thuis multiplayer, en dan gebruik ik alleen voertuigen. Dat vind ik het enige toffe aan Halo.
Vind het alle 2 niks. Halo heeft me nooit geboeit en Gears vind ik het zo jammer dan je met zo weinig mensen speelt. Ik wil gewoon 10 tegen 10, 15 min knallen.
Gears 2. Halo Wars nooit gespeeld, ik hou niet van RTS en sowieso heb ik eigenlijk totaal niks met Halo. Al moet ik zeggen dat Gears 2 multiplayer me toch heeft teleurgesteld. Multiplayer is een grote zooi, echt zonde. Singleplayer vond ik dan wel beter dan deel 1.
Ik heb Gears 1, Halo 3 en Gears 2 gespeeld. De singleplayer van Gears 1 was verruit de beste. De stats waren het aantrekkelijkst bij Halo 3 (ranking, medals, video's) Halo 3 was leuk om dagelijks heel lang te spelen maar Gears of War is leuker laat in de avond om ff 4 tegen 4 met tactiek te knallen. Gears 2 vond ik niks.
Weet ik, maar dan kan je nog wel zeggen welke leuker is. Anyway, als het aan OXM licht, is Halo 3 beter dan Gears 2.
[ign]734817&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/934/934687/gearsvshalo_120108_flvlowwide.flv[/ign] Harry Potter is beter.
Ik ga voor een slotje op deze thread. Dit gaat sowieso een nutteloze discussie worden aangezien iedereen een eigen smaak heeft en daarnaast ruikt het naar opsomthread.