Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Mensen geven hun mening, tuurlijk kun je dat wel.

Zoals al veel besproken wordt, uit reviews etc kan je mening vinden.

Leeftijd maakt niet echt veel uit, aangezien ik op mijn 11de ook al RPG's enzo speelde.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Mensen, kunnen we aub stoppen met het geblaat in de rondte over deze discussie? Hier nog een keer mijn walkthrough voor de beste jongen om dit hoofdstuk af te sluiten:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Misschien verstaan de meeste twaalfjarigen zoals hij het soort Engels dat word gesproken in de game wel niet. Ondertiteling maakt weinig uit aangezien die ook in het Engels. Anyway: Het is wel duidelijk dat het toch niks word.

On-topic: Ik meende dat er ook nog iets van DLC zou komen voor het eerste deel? Iemand enig idee wat dat ook alweer was en of er achievements voor komen??? ;):eek:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is volgens mij het enige wat over de DLC bekend is:

"Things we're working on right now, for the Mass Effect universe next ... we had something in Mass Effect 1 that again, we weren't able to pull off just because we didn't have the time and we didn't think we'd be able to do it well enough, which was a fight club or an arena. So we're actually working on that for our next downloadable content piece and we're hoping it'll be really special,"​

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Bedankt; lijkt me opzich wel vet een soort van arena. Het paste prima in Fable I, II en Oblivion. Hopelijk maken ze er iets van voor deze game, maar de enige alien soort waar zoiets bij past zijn The Batarians uit de vorige en enige DLC. Laat ik nu net een hekel hebben aan The Batarians. ;):D

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er zal wel nog een blik met nieuwe Aliens worden opengetrokken,of zo'n knokkende asari lijkt me ook wel lachen om te zien.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Verbaasde met dat The Batarians niet een grotere rol in Mass Effect het spel hebben, als je de boeken van de schrijver van Mass Effect hebt gelezen dan zijn die juist prominent aanwezig in The Citadel etc Denk dat we daar nog veel van gaan zien en dat ME 2 veel meer met the Batarians te maken zal hebben.

Weet niet wat ik van die arena moet denken. Maar elke DLC is mooi meegenomen, zit er echt op te wachten :cool:

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Aub niet zeg; waarom moeten in vredesnaam games op bijna elk denkbaar speelbaar apparaat uitkomen? Dat ding van Nokia was toen ook al zo'n drama en ik zou never nooit games spelen op iets wat ook maar simpelweg op een telefoon lijkt of het juist is. ;):)

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je kan de iPhone niet echt vergelijken met een Neukia. Grafische kracht van de iPhone is sterker dan de psp en DS samen. Monkey ball op de iPhone is echt cool, maar wat ik wel kut vindt is dat je altijd on screen controls hebt, ben ik geen voorstander van als ze dan bv shooters gaan maken en je met je vingers op het scherm moet besturen..

Maar las net op pu.nl dat dit spel een inleiding vormt voor Mass effect 2 en er een aantal karakters van Mass Effect 2 worden ingeleid en dat het een 2/3 uur durende interactive movie achtige game gaat worden met af en toe top down elementen.

Voor 2/3 euro ga ik em zeker halen als fan van Mass Effect :cool:

En ze hebben het spel klaarblijkelijk voor mij gemaakt, Jacob's story :+

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Gisteren voor de lol een echte bas ass Shepard gemaakt,toch kan ik het soms niet over mijn hart krijgen gemeen te doen en dat dan voor een game.;)

Een van mijn favorieten momenten uit de game is als Saren helemaal in woede uitbarst,na die introductie missie in het schipje van hem.

Enne -

Niet gedacht dat je nog een zinnig gesprek kan aangaan met die bezopen Harkin,normaal gesproken gaf ik hem altijd de grove bek terug.Maar als je goed naar hem luisterd,heeft hij met sommigen dingen wel gelijk.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je hebt gelijk wat betreft Harkin. In ieder geval speel ik nu wel altijd goed; nadeel is dat ik alle dialogen al ken en dat het zo slopend is ze allemaal bij langs te gaan. Ik weet dat je met X ofzo kan skippen, maar ik wil ook niet dat de computer de beslissingen voor mij neemt. ;)|:-

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu zelf 2 walktroughs gedaan, en met beide was ik goed. Sommige dialogen zijn echt moeilijk te volbrengen om alles ten goede af te laten lopen. Je moet dan echt goed luisteren/lezen naar wat er gezegd word.
    Ga nu toch wel maar is een bad-ass walktrough doen, gewoon om te kijken hoe het is.
    Volgens mij heb je dan echter minder voordelen omdat je meerdere mensen zult vermoorden.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat ligt eraan,wat ik wel moet zeggen is dat het hilarische momenten opleverd wat echt soms op je lachspieren werkt.Bijvoorbeeld mijn slecht gemutste female Shepard is een War hero soldier klasse en spacer,terwijl mijn goede vrouwelijke Shepard dan weer Ruthless is en earthborne soldier en dat is wel leuk je die rollen om te draaien.

op zich blijft het tot zover wel allemaal wat vlak betreft als je sinister speelt,maar ik ga ervan uit dat je daarvoor flink gestraft gaat worden in deel 2 natuurlijk.;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Goed of slecht; gelukkig heb je altijd wel een paar hilarische momenten. Jullie kennen mijn favoriet wel die altijd in de game voorkomt.

Wrex over Joker: ''If I die in here, i'll kill him.''

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    haha indeed die is ook goed!;)
    wat ook wel opmerkelijk is,de uitdrukking die Kaidon vaak gebruikt - Good thing he is on our side - en dat soort.

Mijn favoriete zin kwam van Joker,dat van keeping youre boots out of the fire.

17. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met dit fantastische spel, heb alleen wel 2 vraagjes erover voor degenen die hier al wat verder in zijn of meer verstand van hebben.

Het eerste is een technisch vraagje; soms stottert het beeld nogal eens tijdens het lopen, is daar wat aan te doen?

Tweede vraagje gaat over het upgraden van allerlei zaken;

Als ik in mijn equipment een wapen upgrade (met x button) lijkt er telkens niets aan de balkjes te veranderen waar 'damage', 'shots before overheat' en 'accuracy rating' voorstaat. Je zou toch zeggen wanneer je een flinke upgrade aan je wapen toekent, de balkjes langer zouden moeten worden. Nu lijkt het net alsof je niks upgrade. Misschien doe ik iets verkeert? Dat zou uiteraard ook kunnen;)

Ik ben echt een fan van RPG games en heb met veel pelzier Fallout 3 en Oblivion gespeeld. En ondanks dat ik niet echt een fan ben van science fiction, pakt deze game me zeker wel! Super tof!

Bedankt trouwens voor eventuele reacties op mijn 'probleempjes' :)

18. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @thomas2000
    Vraag1: Dat stotteren kan je voorkomen om hem te instaleren op je xbox. Dan wordt dat zoveel mogelijk verholpen.

Vraag2: Het klopt inderdaad dat je het niet ziet. Maar als je hem upgrade zie je wel boven het wapen waarmee hij geupgrade is. Denk dat dit gedaan is omdat je upgrades ook kan vervangen.

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man! By the way, ik had em al op de harde schijf ge-installeerd, dus dat hielp blijkbaar niet :-(

Bij vraag 2; Maar toch snap ik dan niet waarom je em kunt 'upgraden' als het wapen in feite toch niet sterker wordt. Die balkjes zijn dus altijd standaard ingevuld.??

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je wapen wordt wel sterker maar je ziet het niet in die balkjes. Maar je ziet het wel boven het wapen in het menu. Dat zouden ze idd wel kunnen veranderen in deel 2;)

In welke gebieden heb je last van die haperingen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina