Haha lol. De eerste keer dat ik over die brug ging was juist met de kabelbaan. Hij was net open en toen zag ik dat ding.
Kan iemand me op een map laten zien waar die kabelbaan ziet. Welk cocaine pakhuis bedoel je? Dat ziekenhuis?
mja k vind l&d egt wel relaxs egt wel goed te doen voor die 25 euro aan punten. chill dat je in zon groep zit, chille in dat huis van hun enzo
ey weet iemand hoeveel safehouses je kan krijgen? ik zit nu in dat huis van die kerel wat me tegen de rest op heeft gezet.
Dat vind ik wel een minpuntje van tlad, en dat save house moet je eerst helemaal rondlopen voordat je kon save
Gisteren ook maar even gekocht omdat ik het spel terugkreeg van het lenen. En het sfeertje is weer lekker . Alleen het is wel weer lastig om na een paar maanden te beginnen, ga best wel snel dood
Hebben die gang wars eigenlijk nog enig nut? En hoe krijg ik die Clay op 100%? Hij blijft maar 99 procent bij mij...
Ik heb Clay nu idd op 100%. (Achievement is 70G gek ). Ik heb trouwens toen straks voor het eerst een race gedaan. Want Malc die nam me daar mee naar toe. Dat met die knuppels maakt het echt grappig om te doen
In SP: Biker van motor afslaan; naast zijn motor gaan staan; elke keer als hij weer op zijn motor wil stappen hem er weer afslaan; na 2 of 3 races heb je dan je achievement. Makkie toch?