Riddick: Assault on Dark Athena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 24 jul 2007.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    apart dat je dat zo beleeft, de meeste reviewers vonden de zwakke plek van Athena juist dat er minder geslopen en meer geknalt wordt. Maar het kan dus wel , dat is mooi om te horen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ze beide nog niet uitgespeeld, hè. ;) Dus wellicht veranderd dat nog. Wat ik nu merk is dat de Dark Athena een érg donkere stek is, voornamelijk bemand door Drones. Ik sluip dan dus ook heel wat rond en ga met mijn Ulaks (o wat zijn die vet) dan ook heel wat halzen af.
    Bij Butcher Bay was het vanaf het moment dat je DNA-wapens kan gebruiken, voornamelijk knallen. Tot nu toe. ^^
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook dat is een keuze hoor, zelfs de drukbevolkte gebieden als de guard quarters kun je doorkomen met allemaal stealth kills, je hebt je guns alleen wel nodig om de lampen uit te schieten :) Hopen dat gamehubs volgende week verstuurd dan kan ik in de week van koninginnedag lekker riddicken
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    So é. Tweede Riot Guard / Security Check Point, wat was dat een klote stuk. :+ Uiteindelijk weg moeten rennen met alsnog 40 kogels in m'n rug, maar goed.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Athena uitgespeeld! Dat einde is echt gruwelijk. :cool:

    Bij Butcher Bay moet ik nu naar Tower 17 voor een bom. Kom op een gegeven moment met de lift ergens boven (na heel dat kut eind terug te moeten sluipen / rennen / gek doen). Ben ik daar boven, is er één vent met daarin een Pack of Smokes en verder kan ik een muur op klimmen waar achter een Riot Guard zit. Wat moet ik verder doen? :eek:

    En MP is ook vet zeg! :eek: Animaties zijn wat out-of-synch, maar de modi zijn wel. Pitch Black, iedereen speelt Mercs en één iemand is Riddick is erg spannend. Loop ik ergens rond, opeens twee messen in m'n rug. Schrok me dood! Alleen is MP vrij dood nu.
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even 2 deathmatch potjes gedaan maar omg wat slecht..
    Zal wel de mode zijn ofzo maar ze doen echt UT na en het werkt gewoon niet met een controller..
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet ook geen Deathmatch spelen. :emo: Daar draait dit spel helemaal niet om.

    Het enige interessante aan de multiplayer is Pitch Black en Butcher Bay Riot. ;)
     
  8. mrtweakbox

    mrtweakbox Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gisteren gehaald en ben nu aan het spelen, single player. Ben begonnen met escape, die heeft de tijd wat mij betreft heel goed doorstaan, het is nog steeds een super titel om te spelen. Ga snel weer verder:)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik had hem gekocht en het is een goed spel maar toch had ik niet de drang om door te spelen. (heb alleen butcher bay campaign 3 uur gespeeld.)

    vandaag toch maar terug gebracht
     
  10. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Ehh waarom heb je dan niet eens op z'n minst de nieuwe game geprobeerd in plaats van de remake? ><
     
  11. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Gister Escape from butcher bay uitgespeeld _O_. Of vannacht eigenlijk. Ben gelijk begonnen met Dark Athena en wow deze is nog beter! FUCK :D. Straks maar es ff Chronicles of RIddick kijken heh :p.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    :mad:

    Gamehubs heeft hem nog steeds niet verzonden.. Ik wil hem nu toch echt wel spelen 8)
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Game vanmiddag gekocht. Uurtje gespeeld - ik wist genoeg - en linea recta geruild tegen Gears 2.
    Niet bepaald mijn type game.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Wat heb je gedaan, Butcher Bay of de Dark Athena? En wat vond je stom dan? Ik vind het spel heerlijk!
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    De setting spreekt mij niet aan. Ik heb het zekere voor het onzekere gekozen en het spel maar geruild. Van Gears 2 wist ik zeker dat ik het leuk zou vinden, want deel 1 vond ik ook helemaal geweldig.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Jeej, hij is verstuurd. Weet iemand of UPS ook op zaterdag bezorgt?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij niet en daarbij zou in 1 dag van malaysie naar hier zelfs voor UPS een huzarenstukje zijn :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Kan toch :+

    Ik zie nu net dat de geplande datum 4 mei is. Nou maar hopen dat hij niet wordt geschept door de douane :eek:
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook weer helemaal aan het genieten van deze game. Was begonnen met Butcher Bay (kende ik nog van de Xbox) en vond het helemaal te gek. En de nieuwe campaign is ook helemaal te gek :D Echt tof! Briljant spel :) Vooral de wisseling van de gameplay is erg leuk (sluipen, killen, shooter, enz.).
     

Deel Deze Pagina