ik heb nu de oude demo even gedownload en speel hem nu. even goed uitzoeken hoe het werkt maar t is leuk
Als je 't spel koopt wil ik best wat potjes tegen/met je spelen, maar om nou de Demo te gaan spelen...
Hoe werkt het schieten met die schepen eigenlijk soms heb ik wel eens het idee dat als ik rechter trigger doe er niets gebeurt. heeft dat te maken met laad tijden ofzo? en waar kun je aan zien of een vliegtuig al zijn bommen heeft gegooit? Ontopic uiteraard wacht ik wel op dt nieuwe deel ga nu weer ff demoen
Wow! Dat ziet er veel beter uit dan deel 1. Het water is dynamisch (golven) en schepen en vliegtuigen nemen echt schade op waar ze geraakt worden. Erg vet! Ik was verliefd op Midway maar Pacific gaat daar dik overheen.
ik bedoel bij de oude battlestations demo kon je alleen multiplayer natuurlijk ook leuk maar je kon niet echt de A.I van de Computer testen. En je moest ook altijd wachten op een beetje serieuze spelers.. Nu kun je lekker op je gemak alles testen uitproberen.. en.. genieten van Graphics
Ik vind 'm ook leuk! Alleen raar dat je bij Siege slechts een paar vliegtuigjes kan besturen en niet meer, en dat je bij Island Capture opeens ALLES moet besturen. Te fucking veel. Nieuwe features zijn wel super handig. Werkt soepel nu. Cool.
Ik vind de demo noga tegenvallen. Ik had wel meer verwacht qua physics. Maar naar mening is het eigenlijk een "opgeleukte" midway. Schade modellen bestaan nog steeds niet. En het ziet er soms nogal knullig uit. Dus als je een deel 1.5 verwacht moet je hem zeker halen. Ik twijfel.