Geforce GTS 250

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ok het volgende, ik bezit dit systeem:

Intel Dual Core E6600
    3 gig ram geheugen
    Geforce 8800 GTS 320mb videokaart

Nu wil ik er op vooruit gaan door een Geforce GTS 250 te kopen, met 512 OF 1 gig. Is dit de moeite ten opzichte van de Geforce 8800GTS?

Zou Flight Simulator X veel soepeler lopen met zo'n kaart en crysis enzo?

Want ik weet niet of de processor (E6600) het wel trekt, of is deze nog goed genoeg?

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    wat ik heb gelezen over de 250, is dat het een hernoemde 9800 is. die weer op zijn beurt een opgepoetste 8800 is. Je zal er wel op vooruit gaan, maar in mijn ogen niet noemenswaardig. De processor kan zeker een modernere videokaart aan.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat jij er nog meer vooruit zal gaan door extra (sneller) geheugen te kopen. Ik weet niet hoeveel mhz jouw geheugen op dit moment is, maar een reepje extra is sowieso altijd meegenomen.

4. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Heb eigenlijk 4 gig geheugen maar heb windows xp dus hij ziet maar 3. Dus jullie zeggen dat het weinig zin heeft zo'n GTS 250 te kopen?

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou nog even sparen en over een half jaartje dan je hele pc een opknapbeurt geven met vista + nieuwe processor en een nieuwe videokaart, maargoed, wie ben ik :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Johnny the tackling alzheimer patient?

http://www.youtube.com/watch?v=Ranu8BOvQmQ&feature=related

:+

7. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Toch lijkt het me een vooruit gang om er een Geforce 250 GTS in te doen, aangezien er ook de nieuwe 3d vision techniek op zit voor een 3d bril, wat ik interessant vind.

8. BrazzaForce

BrazzaForce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwua prijs/prestatie is de GTX 260 een betere keuze, loopt ook een stuk beter op Crysis. Als je de GTX 260 koopt, koop dan wel de core-216: http://azerty.nl/8-971-210914/sparkle-gtx-260-grafische-adap.html

Als je Crysis goed wilt laten lopen raad ik Windows Vista 64 bits aan. Tevens raad ik ook een Scyte Mugen 2 processor koeler aan en je processor over te clocke naar 2,8 GHz en als je PC-8500 geheugen hebt naar 3 GHz te gaan. Dan loopt Crysis soepeltjes en kan je processor meer mee met je GPU.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina