Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand vanavond om 19.45/20.00 of zo zin om te knallen?

Ik weet dat het al eerder voorbij is gekomen... Maar zijn de 2 nieuwe map packs(snowblind en combustible) nou echt de moeite waard?

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, ik heb gewoon al een week geen Gears 2 gedaan laat staan andere games. Maar het begint toch weer een beetje te jeuken! :9

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, zit ik in een match tegen alleen maar bots, gaan al m'n mede spelers gelijk hun leader killen :mad:. Hier had iedereen makkelijk 4000+ xp kunnen halen :mad:.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :)

Spel is ZO lache als je met ze 5e in een party zit.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @Lethal AK47:
    Dat heb ik na een dag al. Ene avond kan ik 360 gefrustreerd uitzetten. De volgende dag heb ik toch weer zin om te knallen, als ik op werk zit en anderen hem wel al zien spelen.

@Josh:
    Vind combustible mappack persoonlijk niet zo heel erg geslaagd. Niet slecht, maar ook niet wow. Snowblind is wel goed (vind 1 level ook minder), maar speel zelf weinig op die maps, meer voor de achievements. Met de party waar ik veel mee speel, spelen we toch bijna altijd gewoon de oude maps.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Waarom eigenlijk 8)?!

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, zelfs als host lukt het me de laatste paar dagen gewoon niet. Ik down iemand, wil ik hem executen (speel annex dus kan je hem niet doodmaken van afstand) gooit er iemand een smoke-granaat en word ik gedood. Ik down iemand word ik zelf gedownd, gaat m'n teammaat voor mijn kill en laat die mij sterven. Host of niet, die ******chainsawers stop je niet.. alleen als ik ze echt volledig raak met al m'n kogels gaan ze in een keer dood anders word ik lekker gezaagd. Net 2 potjes waarbij er een chainsaw noob inzat, lekker de hele tijd doodgaan :{.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin om ff wat oline te knallen?:)
    (persoon met skills graag8))

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sure , kan je om 11 uur? Moet ff That 70's Show kijken :p

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Is goed;)

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ff knallen?

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, ik weet eindelijk hoe deze game werkt :D. Als je echt belachelijk veel hostvoordeel tegen je hebt waarbij je 6 keer op iemand schiet en hij dan rustig omdraait en je in één schot dood moet je gewoon spelen als een chainsawfagget :). Je Kill/Death ratio verloopt dan wel dramatisch, was eerst 1.1 en gelijk 0.1 gezakt. Potje erna was ik host op Pavilion. 10.000+ Score, 65(?) kills en 15 deaths, K/D gelijk 0.2 gestegen :+.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het het spel uitgespeelt :D
    Even m'n mening (spoilers)
    Als eerste, wat een fucking vette levels, enigste level wat ik iets minder vond was die centrale(?) waar je al die sire's vond. Wat overigens wel een goede spannende sfeer gaaf. Het verhaal is ook best wel vet, en dat paleis, awesome! En Cole met z'n humor door die microfoon, echt geweldig, heb in een deuk gelegen. _O_ Alleen vond ik de eindbaas/eindbazen wel bagger en heel makkelijk, maar de setting vond ik wel veeel vetter dan RAAM.
    Ook komt er zelfs een beetje emotie voor bij deze emotieloze mannen, wat erg goed gedaan is naar mijn mening.

Grafisch vond ik het er ook echt super goed uit zien, super mooi gedaan, niks meer te zeggen. _O_

Qua muziek vond ik de soundtrack / achtergrond muziek erg goed en bijpassend. De stemmen waren leuk gedaan en paste erbij, alleen zeikt Marcus soms iets té veel.
    Alleen nu zijn er nog wel een paar vraagtekens bij mij :confused: (kan spoilers bevatten)
    1) Die centrale, act 3 (?). Wat doe je daar nou precies? En dat systeem wat is dat nou precies? Begrijp ik het goed als het een soort broedplaats is van de Locust Queen? Aka ik snapte deze act niet echt.
    2) De Locust Queen, niemand weet wat daar mee is gebeurt gok ik? Ze leeft nog neem ik aan, omdat je haar nog hoort praten.
    Ik gok dat de volgende vragen misschien niet beantwoordbaar zijn, maar toch.
    :cool: Is de Locust Queen nou een mens? Zo ziet ze er deels wel uit? Ze spreekt ook vloeiend engels. 8)
    4) De vader van Marcus, hoe zit het nou precies met hem? Je hoort de Locust Queen ook over hem praten, maar ik snap nou niet wat er aan de hand is?
    5) Het is nou ook niet duidelijk waar de Locust vandaan komen (Ja uit de grond) en alles en waarom ze hebben aangevallen, ik neem aan dat we dit nog niet kunnen weten?
    5) Is Gears of War 3 nou bevestigd (min of meer) of zijn het alleen nog maar roddels?
    6) Hoezo voert de Locust Horde nou een onderlinge oorlog? Ik snapte daar echt geen bal van.
    Anyways, game on! Up naar Insane Co-op en multiplayer! :D

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet alleen punt 5 (de 2de 5) en 4 een klein beetje.

Er komt sowieso een deel 3, het is een trilogy, die locust queen ontsnapt en moeten ze dus nog vermoorden, dit is echt een open einde.
    Volgens mij was de vader van Marcus ook een COQ, deze werd volgens mij gehersenspoeld tot Locust.
    Daarom zat Marcus ook in de gevangenis aan begin deel 1? landverraad?

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Viktor alvast, en ja ik had ook een deel 3 verwacht, zoveel vraagtekens.
    En hij had als het goed is een bevel genegeert om z'n vader te redden. Dat weet ik toevallig wel.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu net die grote slang in het water doodgemaakt en moet nu de highway to Nexus vinden hoe ver ben ik nu? :9

Oké, dit is de laatste keer dat ik het vraag :9

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ferron
    Ik gok 60-70%.
    Edit:
    Jezus, wat duurt dat Submission lang! :eek:
    Net 1x iets van 20 minuten een ronde, en een ronde van 40 minuten~.
    51 kills, 8000 exp in 1 potje. Ze mogen Submission wel wat korter maken though!

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, is hoe men speelt.
    Had laatst een keer Submission toen waren de potjes na 1m20 al afgelopen. We verloren wel, maar we maakten geen kans (iedereen speelde voor zich en deed maar wat, zij gingen voor die gast en team bleef bij elkaar om hem te beschermen).
    Normaliter duren de potjes bij mij ook redelijk lang.

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Van het weekend weer lekker Gears-en :) Heb wel nog wat andere games liggen & doe weer mee met de challenge. Dus het is wel minder dan normaal, maar goed. Na een week weer lekker Gears-en :D

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Damn, moet nu 1 potje Wingman winnen voor de achievement. Iemand die er goed in is ?
    Add me maar, ik kan misschien vanavond nog ;)

Deel Deze Pagina