Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    serieus geef mij maar die dragonpunch spammers of srk spammers! Het wordt pas echt vervelend als ken(en ryu) defensief speelt en zn zoning op orde heeft en je combo na combo op je neus krijgt. Dat is in iedergeval waar mijn Ken nu op oefent ;)

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja de turtle kens/ryus zijn de nieuwe rage:) Mja die jump in ken en ryus zijn zo grappig. Bijna elke keer in de finale van een g3 toernooitje kom ik tegen een ken die alleen maar kan inspringen en dan combo proberen. Maar zelfs na 5-6 anti-air knietjes van dhalsim springen ze gewoon gelijk weer:+ Ik had zelfs een ronde perfect gewonnen met alleen die knie, daarna stuurde ik hem/haar een berichtje: good jumping:thumbs:

3. Hwan

Hwan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sometimes you win... but Dim Sumtimes you lose..
    Ik verlies telkens bij de G3 matches, vet irritant =.= Ik wil echt graag in de G2 komen, ik moet nog 200 punten

is het jullie niet opgevallen dat er meer ryu's zijn dan kens?

4. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

Ik speel meestal met Ryu, met ranked was het dan Ryu vs. Ken, nu heel vaak Ryu vs. Ryu.
    Waarom men opeens overstapt geen id. Kan wezen dat het heel andere mensen zijn die CE spelen dan ranked.

5. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Ryu zn ultra is veel makkelijker te combo-en dan die van Ken. Vaak al vanuit dragon punch. Dat is een grote plus van Ryu. En ik denk dat er zowieso meer skilled Ryu spelers zijn dan skilled Ken spelers. Je ziet gewoon veel Ken spelers in het begin omdat het een relaxed begin poppetje is en alle mensen die net komen kijken / niet veel ervaring hebben met sf snel geneigd zijn om het spel te leren met hem. Daarom zie je die veel in het begin / bij de low rankings terug. Veel switchen als ze beter worden naar Ryu of een andere character omdat zijn fadc/ultra ook makkelijker uit te voeren is (vermoed ik). De enige Kens die ik nu nog tegenkom zijn die met minder dan 2200 GP's. Daarboven echt heel erg sporadisch!
    Ik kom nu veeeeeel Dalshims tegen van rond de 3000. Veel van deze matchups kan ik nu winnen vanwege de potjes die ik tegen Kaneda heb gedaan. Thnx voor de training! :D (teleport-->gelijk uppercut.... groundslide-->cr.m.... fireball-->backjump+kick)

6. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me fight stick op me pc geinstalleerd en hij herkent hem ook als ik bij spelbesturing kijk. alleen als ik in kawaks de knoppen wil configureren krijg ik geen input bij kawaks. ben ik mischien een stap vergeten?

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Seth unlocked :9

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag begonnen met de championship-update.. lijkt net alsof ik daar veel betere spelers tegenkom dan op ranked?

Op ranked ownde ik behoorlijk, maar da's op de championship-mode wel anders :eek:

EDIT: Paddestoel/Champion ( :9 ) Binnekort ff tegen elkaar? Heb al een paar week niet meer goed gespeeld en zoek even een goede tegenstander :)

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  9. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij is dat ook zo, er zitten in elk geval wel redelijke spelers tussen.

Oja de woorden combinatie "goede tegenstander" en "ch4mp41n" gaan niet samen:p

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  10. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Street fighter is wel een heel verslavend spelletje :p
    in de 6weken dat ik hem nu heb al meer dan 80 uur gespeeld :$
    maar zuig nog steeds verschrikkelijk hard xD

11. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    is goed yakuza, lijkt me een prima plan.

enneh melk, hoor ik daar afgunst? Je weet dat dat een zonde is he? ;-)

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dhalsim vs dhalsim is echt focked up om te spelen. Nooit als eerste teleporten heb ik geleerd, de dhalsim die counterteleport wint de teleport battle:)

13. Valcanus

Valcanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mah dan ben je mij nog niet tegen gekomen in championship. Daarnet even test gedraaid 4 rondjes gespeeld alle 4 keihard verloren. ik krijg perfects tegen supers, ultras. De hele mikmak. In training ging het aardig met kijn TE stick, online krijg er geen vuurbal of dragonpuch uit.

bovendien helpt het ook niet dat ik telkens op de verkeerde knop ram. Heb ik iemand stun, wil ik de ultra doen met Akuma om het af te maken, druk ik op de verkeerde knop. Echt fucking irritant dat ik nu 8 knoppen heb. Maar ja maar gestopt na 10 potjes gespeeld te hebben en eentje net gewonnen te hebben. Ik schaam me diep en stond ook op het punt om mijn TE stick van 2 hoog neer beneden te flikkeren.

14. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    niet doen! verkoop m aan mij ;)

Nee, tis gewoon een kwestie van veel oefenen en veeeeel tijd in pompen. Niet na 10 potjes stoppen maar na 100. Zat vd week met melk nog om 01:00 te kutten....

15. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eindelijk gold lol (13 maanden) voeg me toe voor paar matches.

Miza NL\o/

ps: niet vergeten drakenslag.com te checken iedereen de dutch sf community.

16. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    zo duur is dat ook niet lijkt me dat gold, scheelt je een breezer of 4 in een paar maanden ;-) Snel weer wat matches tegen je (of was dat Momii met die random keuzes?) doen.

17. Valcanus

Valcanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik ga weer online, mocht een potje willen doen voeg me maar toe Valcanus

18. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik kom nie vaak online en ik heb nog niet tegen je gespeeld:9

19. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    ah lol dan was het je broertje. Damned die leert snel!

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook een paar potjes tegen Miza NL gedaan, maar kreeg een message dat het zijn broertje was. Zaten een paar mooie matches tussen :)

Echter won je broertje wel met iets van 10-3 van me; ik had alleen met mijn Cammy nog een redelijke kans tegen hem. Goede speler, met sterke combo's!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina