16 man is veel maar als je dan op hard speelt zonder explosieven kan het toch best uitdagend worden +1 wat betreft die besturing, ik speelde in co-op ook altijd in 3rd person puur omdat het er vetter uitziet Daarnaast voelt de 1st person van Graw wat losjes en heb je echt het idee dat je een zwevende camera bent die door het level zweeft ipv een high tech supersoldaat
Pistols only en halverwege achter komen dat je toch echt nog granaten nodig had om de tanks uit te schakelen... En dat vind ik ook een voordeel van de co-op en multiplayer modus. Je kan precies instellen met welke wapens er gespeeld moest worden. Ik hoop dat dit ook blijft in de nieuwe Recon.
Desert Siege zat volgens mij in de orginele Ghost Recon. Jungle Storm was alleen uitgekomen voor de PS2.
Offtopic, jullie vergeten deze: Dat is dan ook de enige Ghost Recon die ik gespeeld heb. Vond het toen een erg goed spel, maar heb op de Xbox360 geen van beide gehaald omdat de demo mij helemaal niet beviel. Van te voren dacht ik dat het een pareltje zou worden toen ik al die screens zag, maar dat viel toch best tegen. Ik denk daarom ook niet dat ik Ghost Recon 4 ga halen. Misschien als hij écht goed uitvalt. Maar dat hoor ik later dan wel.
GRAW 2 was ook zo'n zalig spel, alleen dat die A.I. voor die tijd zo verdomde goed was. Kon geen stap verzetten of die ''griepkuikens'' zagen me. Mitchell owned gewoon: ''That is because where Ghosts sgt.''
In Singleplayer? GRAW 2 is 1 van de makkelijkste spellen die ik ooit van mijn leven gespeeld heb. De SP van GRAW 1 was veel beter.
ik vond de A.I niet zo geweldig.. een goede A.I is er 1 die reageert en zelf ageert op wat jij doet en je het idee geeft dat je tegen een mens speelt. De A.I van G.R.A.W kan gewoon 4km ver kijken en schiet bijna altijd raak
Dat is wel waar hoor! Lig ik achter een rots, tussen de bossen. Met een sniper. Ik kruip wat meer naar voren omdat ik anders tegen de grond aanschiet (ook al zo frustrerend ), en ze zien me!
in G.R.A.W is het nog enigzins binnen de perken maar in de ouwe GR (die zich voor vooral in bossen en bergen afspeelde) zagen ze je door een bos en om een berg heen staan (ook al lag je in je sniperpak in een greppel in het donker). Zo vaak dat ik dan doodgeschoten wordt terwijl ik geen enkel idee had waar de vijand zat. UAV had je namelijk ook nog niet.
Van mij mag de huidige moeilijkheidsgraad wel blijven, net als de oude recons, maar wel met een beetje meer realisme, zoals d3lphiki hier meldt. Oja, ook aanpassen, de irritante kleine rotsjes waar je omheen moest lopen terwijl je verwacht dat het juist wel kan...
Bij het origineel van GR2 vond ik het meevallen, maar bij Summit Strike bakte ik er niks meer van. : (
Vond GRAW1 en GRAW2 een van de beste games die ik heb gespeeld op de 360..ben ook weg blij als t weer een GRAW3 wordt, maar waarschijnlijk niet, anders was ie er allang al aangezien tussen deel 1 en 2 amper een jaar zat.
Ja, dat denk ik ook. Ik denk en hoop dan ook dat Ghost Recon 4 weer iets volledig nieuws wordt. De verschillen tussen deel 1 en 2 waren vrij groot, de verschillen tussen 2 en GRAW ook, dus ik hoop nu dat de verschillen tussen GRAW en 4 ook groot zijn. Zelf heb ik zin in meer Lone Wolf missies waarbij je veel moet snipen, of wat meer indoor infiltratie. Hoewel dat meer het Rainbow Six-straatje is.
Waarschijnlijk hebben sommige mensen het gelezen op de XBW homepage, in Australië is de naam Ghost Recon: Predator geregistreerd. Dit is opzich interessant, geen Advanced Warfighter. Misschien weer terug naar de oudere GR. Ben benieuwd.
Hoop dat ze teruggaan naar het oude realisme, maar als er een toch een GRAW3 komt, ben ik ook tevreden. "Predator" kan trouwens ook slaan op een Unmanned Aerial Vehicle, en dan toch weer teruggaan naar moderne, futuristische oorlogsvoering.
eh leuk, nu maar hopen dat 't geen snorefest wordt zoals AW2. Geen zin in makkelijk gedoe in een tactical shooter.